گل گهر در راه رسیدن به اهداف

عنوان 20- شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با تدوین استراتژی جدید خود را برای تحقق اهداف چشم انداز 1410 آماده می کند. این در حالی است که اجرای طرح های آماده شده نیازمند تامین اعتبار است. در عین حال جذب سرمایه مهمترین مشکل برای اجرای پروژه های معدنی و معدنی است. در نتیجه تامین سرمایه گل گهر می تواند به عنوان کاتالیزوری برای تسریع برنامه های این مجموعه عمل کند.

یکی از زمینه هایی که به این موضوع کمک می کند افزایش درآمد شرکت از محل فروش است. افزایش فروش در گل گهر می تواند یکی از عوامل اجرای پروژه ها باشد.

در این زمینه بررسی آمارها نشان می دهد که این گروه در شش ماهه نخست امسال روند خوبی را در ثبت آمار فروش نشان داده است. .

این رقم حاکی از آن است که گل گهر سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده و توانسته نقش خود را در زنجیره ارزش فولاد بیش از گذشته گسترش دهد. این افزایش 12 درصدی حجم فروش می تواند درآمد شرکت را نسبت به مدت مشابه سال قبل 63 درصد افزایش دهد.

این در حالی است که در ماه های ابتدایی سال گذشته به دلیل حمله روسیه به اوکراین، بازار کالا از پیشرفت خوبی برخوردار بود، اما در سال جاری با افزایش 12 درصدی فروش (از نظر وزنی) توانست درآمد را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. تقریبا 63 درصد

اما دستیابی به این رشد را نباید تنها در تامین سرمایه لازم برای اجرای پروژه های در دستور کار ارزیابی کرد، نکته مهم دیگری که “گل گهر” با افزایش درآمد خود می تواند به آن دست یابد، اعتماد است. سهامداران این گروه بدون شک برای رسیدن به اهداف بلندمدت نیازمند حمایت سهامداران خرد و کل است که نشان داد فعالیت گل گهر نیز در این مسیر موفق بوده است.

گل گهر به عنوان یکی از معتبرترین و با ثبات ترین شرکت ها در بازار سرمایه موفق بوده است. با افزایش 63 درصدی در شش ماهه سال جاری 293 هزار و 817 میلیارد و 28 میلیون ریال از محل فروش محصولات درآمد حاصل شد. این امر به این دلیل است که این شرکت در سال 1401 در مدت مشابه توانسته به 179 هزار و 818 میلیارد و 642 میلیون ریال برسد.

از طرفی فراموش نکنیم که این افزایش فقط برای شش ماهه اول سال جاری است و گل گهر با افزایش استخراج معدن می تواند در شش ماه آینده تولید خود را افزایش داده و به افزایش درآمد سالیانه خوبی دست یابد. موضوع. که در افزایش سود سالانه قابل مشاهده است. همچنین ارائه طرح های جدید می تواند به افزایش تولید و فروش کمک کرده و گل گهر را در زمره سودآورترین شرکت ها قرار دهد.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما