خرید دیزل ژنراتور استعلام قیمت ژنراتور گارانتی معتبر

این ماشین ها از ترکیبی از یک ژنراتور الکتریکی و یک موتور دیزل برای تولید برق استفاده می کنند. دیزل ژنراتورها مقداری از انرژی شیمیایی موجود در سوخت دیزل را از طریق احتراق به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند.

دیزل ژنراتور

همچنین موتورهایی که با استفاده از گازوئیل فعالیت می کنند در معرض تزریق سوخت به صورت مستقیم هستند و به این ترتیب افرادی که از این وسیله ها استفاده می کنند استرسی در رابطه با به وجود آمدن آتش سوزی در این وسیله نخواهند داشت. دیزل ژنراتورهایی که به صورت کانوپی دار ساخته می شوند دارای محفظه های مخصوصی هستند که نصب آن ها را بسیار راحت نموده است. معمولا این مدل دیزل ها دارای تریلر بوده و قابلیت جابجایی شدن را خواهند داشت و به این ترتیب می توانند در مکان های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. دیزل ژنراتورهایی که دارای چنین ویژگی هایی هستند از رطوبت و صدمه در امان مانده و می توانند طول عمر بیشتری داشته باشند.

انواع برند های مطرح خارجی و ایرانی و توضیحات مربوط به هر کدام

یکی از خصوصیات و ویژگی هایی که این قطعه دارد این است که دارای عایق بندی صوتی بسیار مناسبی است که می توان گفت این عایق بندی صدای دیزل ژنراتور را بسیار کم می‌کند. کنترل پنل دیزل ژنراتور شامل ابزارهای کنترل و مدیریت دیزل ژنراتور می باشد که اپراتور می تواند از طریق این قسمت کارکرد بخش های مختلف دیزل ژنراتور را مدیریت کند و بر ولتاژ خروجی دیزل ژنراتور نظارت داشته باشد.

دارا بودن این محصولات از استاندارد جهانی، امری مهم و ارزشمند برای مجموعه تصاکو می‌باشد. مصرف سوخت در دیزل ژنراتورها به عوامل مختلفی از جمله ظرفیت ژنراتور، ساعات کارکرد، بار مصرفی، روش خنک کاری ژنراتور و کیفیت سوخت وابسته است. با این حال، دیزل ژنراتورهایی که با تکنولوژی سوپر شارژر و توربو شارژر تجهیز شده‌اند، می‌توانند کارایی بالاتری داشته باشند و در نتیجه، مصرف سوخت کمتری داشته باشند. شرکت بینش ابتکار خاورمیانه یک مجموعه بازرگانی فنی و مهندسی برای تولید و تامین انواع تجهیزات صنعتی و دیزل ژنراتور ها با برترین و بالاترین کیفیت های شناخته شده بین المللی در کشور محسوب می گردد.

بهترین برندهای دیزل ژنراتور موجود در ایران کدام است؟

بر اساس نیاز و شرایط محیطی، می‌توان از دیزل ژنراتورها بهره برد و به تأمین انرژی الکتریکی مورد نیاز بپردازیم. دیزل ژنراتور یکی از انواع ژنراتورها است که برای تأمین انرژی الکتریکی در مکان‌هایی که به شبکه برق وصل نیستند یا نیاز به منبع انرژی پشتیبان دارند، استفاده می‌شود.

دیزل ژنراتور

برای اینکه سیستم خنک کننده دیزل ژنراتور به درستی کار کند، از روغن به عنوان یک سیال خنک ساز که در سراسر موتور به جریان می افتد، استفاده می کنند. از همین رو، در فصول سرد سال برای جلوگیری از این اتفاق، از یک هیتر استفاده می کنند. هیتر به صورت مداوم کار می کند و همین مسئله می تواند موجب خرابی آن شود. هیترها در فصول گرم سال، نقش تثبیت کننده دما را برای سیستم خنک کننده دیزل ژنراتور ایفا کرده و در فصل سرد نیز برای استارت زدن و روشن شدن دیزل مورد استفاده قرار می گیرند.

اجزای تشکیل دهنده دیزل ژنراتور

این مورد بسیار سریع تر نسبت به بار پایه توان است که می‌تواند ۱۲ ساعت از سرما بگیرد و سریعتر از توربین گازی است که می‌تواند زمان زیادی را مصرف کند. بار می‌تواند بین ژنراتورهای در حال فعالیت موازی از طریق تقسیم بار سهیم شود. تقسیم بار می‌تواند با استفاده از کنترل ژنراتور برق دیزلی افت سرعت به وسیلهٔ فرکانس در ژنراتور کنترل شود، در حالی که به‌طور مداوم کنترل سوخت موتور برای تغییر بار تنظیم می‌شود و از منابع قدرت باقی مانده‌است. ژنراتور‌ها را می‌توان بر اساس قابل حمل‌‌بودن یا نبودن، نحوه عملکرد، برند و صنعتی یا خانگی بودن دسته بندی کرد.

با این حال، مشخصات فنی دیزل ژنراتورها باید قبل از خریداری به وضوح درک شود.

دیزل ژنراتور

برای اینکه بتوانید از کاهش سطح عملکرد باتری دستگاه جلوگیری کنید، بهتر است در زمان خرید، اطلاعات مربوط به باتری را که در کاتالوگ دستگاه درج شده به دقت مطالعه کنید. با آگاهی از عمر مفید باتری می توانید اقدامات مناسب را در زمان مناسب انجام داده و از خرابی دستگاه نیز جلوگیری کنید.

  • بنابراین، در چنین مکان‌هایی وجود یک منبع الکتریکی جایگزینِ موقت در زمان‌های قطعی برق ضروری است.
  • دستگاه‌ های دیزل ژنراتور با توان مصرفی یکسان، می‌توانند به سبب تفاوت برند موتور دیزل و سطح کیفی ژنراتور و کنترلر، از نوسان قیمتی بالایی برخوردار شوند.
  • پس این دیزل ژنراتور نوعی موتور احتراق داخلی به شمار می‌رود که به ازای تولید برق، سوخت مصرف می‌کند.
  • در این مقاله، میانگین طول عمر مفید دیزل ژنراتور و نحوه مقایسه آن با سایر دستگاه ها قرار داده شده است.
  • هر ویژگی اضافه در دیزل ژنراتور افزایش قیمت محصول را هم به دنبال خود دارد.
  • چنانچه دیزل ژنراتور شما به تعمیر نیاز داشت، حتما باید این کار را به دست افراد مجرب و کاردان بسپارید.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما