تخصصی ترین مرکز کاشت مو تهران کاشت

پس از جراحی ممکن است پوست سر فرد بسیار حساس شود و احساس درد داشته باشد بنابراین تا چند روز مصرف داروهای مسکن مانعی ندارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین رزرو نوبت با شماره فوق تماس بگیرید و در کوتاه ترین زمان از خدمات با کیفیت کلینیک تندیس بهره مند گردید. ریزش مو در افراد مختلف، به دلایل متفاوتی از جمله علل هورمونی یا ژنتیکی رخ می‌دهد و باعث عدم رضایت فرد از ظاهر خود می‌شود. در مواردی که درمان ریزش مو بی‌فایده است می‌توان از روش کاشت مو استفاده کرد.

از مزایای دیگر کاشت مو به روش میکروگرافت دوره نقاهت کمتر، برداشت ازریش بدون ایجاد اسکار و جای برداشت می‌باشد. به طور معمول با گذشت زمان برش ها در محل کاشت رو به بهبود گذاشته و از بین می‌رود اما در برخی موارد ممکن است نیاز به درمان داشته باشد.

براساس تجربه ثابت شده‎ است که مراکز معتبر کاشت مو همواره از حضور یک پزشک متخصص پوست و مو در کلینیک بهره‌مند هستند که نظارت کاملی روی کار و عملکرد دیگر پرسنل دارد.

دکتر جیحانی در حال حاضر یکی از بهترین متخصصان انواع کاشت موی طبیعی در تهران می‌باشند. کاشت مو از آن دسته جراحی‌های زیبایی است که در وهله اول ماندگاری طولانی مدتی دارد. مراجعه به مرکز کاشت موی باسابقه، آرامش زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت و شما را با عوارض کمتری مواجه می‌سازد.

خیر کاشت مو دارای محدودیت نیست و در سنین 20 تا 75 سال قابل انجام است. در برخی موارد در سنین پایین‌تر ریزش مو هنوز کامل نشده و ممکن است بازدهی کاشت کمتر باشد. برای کاشت ابتدا در جلوی سر بیحسی با سرنگهای ظریف انسولین انجام می شود که مرحله دردناک کاشت است اینکار توسط خود دکتر رضایی انجام می شود و مدت آن حدود دو دقیقه می باشد که درد مختصری را بیمار باید تحمل نماید .

در صورت تغییر و آسیب دیدن مو یا عوارض احتمالی که ممکن است روی پوست شما ایجاد شود، باید مرتباً با پزشک در تماس باشید. بنابراین انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در تهران به عنوان مهم ترین نکته شناخته می شود.

قیمت کاشت مو دکتر رضایی با توجه به بانک مو، روش جراحی و عوامل مختلف دیگر متفاوت است که پس از معاینه به طور دقیق مشخص خواهد شد.

بسیاری از متقاضیان زمانی که برای اولین‌بار با هدف کاشت مو به کلینیک مراجعه می‌کنند، سؤالات بسیار زیاد و استرس بالایی دارند. در این زمان اغلب کلینیک‌های معتبر ابتدا اطلاعات خود را در قالب بروشورها، مجلات و… در اختیار این افراد قرار می‌دهند.

کلینیک تخصصی زیبایی و مرکز کاشت مو هلیا (دکتر خراسانی)

کاشت مو به روش SUT چیست ؟ در تکنیک SUT، ابزارهایی کاملا اتوماتیک و یشرفته کار استخراج، جمع آوری، نگه داری و کاشت فولیکول ها را تحت نظارت جراح انجام می دهد. خیر، اما کاشت مو باید زمانی انجام شود که روند ریزش مو متوقف شده باشد. از آن جایی که روند ریزش مو معمولا از دهه بیست زندگی آغاز می شود و تا سی سالگی ادامه پیدا می کند، توصیه می شود بعد از سی سالگی کاشت مو انجام شود تا بهترین نتیجه را بگیرید.

احترام به مراجعین و توجه به خواسته‌های آن‌ها نیز یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو است. احترام نه به معنای لغوی، بلکه ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی، مهمترین نوع احترامی است که یک مرکز ایده‌آل درمانی برای بیماران و مراجعین قائل است. یکی دیگر از جنبه‌های احترام به بیماران، داشتن گوش شنوا است تا خواسته‌های بیماران به دقت شنیده و اجرا شود.

کاشت مو به روش FUT شامل برداشتن نواری از پوست به همراه فولیکول‌های مو از ناحیه اهداکننده است که معمولا در پشت سر قرار دارند. برای انجام کاشت مو پشت سر به دلیل داشتن موهایی که به طور طبیعی پرتر و کمتر مستعد طاسی هستند ناحیه مناسبی است. از این ناحیه پوست، گروه‌های کوچکی از بافت حاوی فولیکول‌های مو جدا شده و برای پیوند آماده می‌شوند.

از خم و راست شدن زیاد، سرفه و عطسه‌ی شدید و حرکات سریع هم خودداری کنید. بعد از دو ماه موهای جدید شروع به رشد می کنند و بعد از شش ماه میتوانید نتیجه کاشت مو را ببینید. برای اینکه بتوان پیوندها را به خوبی کاشت کرد، کانال ها با عمق 1 تا 2 میلی متر باز می شوند. این تضمین می کند که واحدهای موی برداشت شده می توانند دقیقاً در جهت طبیعی رشد قرار گیرند.

مزوتزاپی مو

استفاده از تجهیزات مدرن پزشکی به دلیل ویژگی‌های خاص این دستگاه‌ها نیاز به استفاده از پزشکان ماهر داشته تا با تجربه خود بتوانند اثربخش‌ترین نتایج را رقم بزنند. آنالیز موقبل از انجام کاشت، پزشک باید ضخامت مو، تعداد فولیکول‌های سالم روی سر، رنگ مو و پوست سر را به دقت بررسی کند تا بتواند کارایی کاشت برای فرد را ارزیابی و پیش بینی کند.مثلا سفیدی مو میتواند بر نوع کاشت موی شما تاثیر بگذارد. مشاوره پیش از عملقبل از عمل در طول جلسه مشاوه با متخصص، مواردی مانند سلامت عمومی فرد مورد معاینه قرار می‌گیرد. پزشک متخصص کاشت مو مشخص می‌کند که جنس پوست و قدرت فولیکول‌های موی هر فرد برای کدام نوع کاشت مناسب است.

ایشان در زمینه‌های مختلفی همچون جراحی‌های پیکرتراشی، ابدومینوپلاستی و همچنین کاشت مو و ابرو فعالیت دارند و در حاضر یکی از بهترین متخصصان کاشت موی تهران می‌باشند. کادر متخصص کاشت مو این کلینیک، برای اطمینان از سلامت بیماران در حین و بعد عمل، تجهیزات پزشکی و بهداشتی بروز را دارا هستند.

ریش پرپشت یکی از جذاب ترین ویژگی هاییست که یک مرد می تواند داشته باشد، اما بسیاری افراد هستند که می خواهند ریش بلند و حجیم داشته باشند اما نمی توانند. این یک اتفاق ناراحت کننده است اما با روش های مختلف کاشت ریش می توان هر صورت طاس یا کم مو را به صورتی با ریش های طبیعی و پرحجم تبدیل کرد. مانند روش های کاشت مو، کاشت ریش نیز شامل برداشتن فولیکول هایمو از یک قسمت بدن (ناحیه اهداکننده) و کاشت آن در جای دیگری از بدن (ناحیه گیرنده) می شود؛ در مورد کاشت ریش، گیرنده نواحی گونه ها، چانه یا بالای گردن هستند.

به‌طوری‌که می‌توانیم تنها با چند کلیک ساده کلینیک‌های خوب و معتبر را در استان، شهر و منطقه زندگی خود پیدا کنیم. جستجو در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی معتبر از بهترین راهکارها برای تحقیق هستند. به‎‌ طوری‎که می‌توان در آنجا با مشورت و پرسش‌وپاسخ با دیگر افراد اطلاعات مهمی را در رابطه ‌با کیفیت عملکرد این مراکز کشف کرد. نتایج عمل کاشت موی طبیعی دائمی است و باید ماندگاری طولانی مدت داشته باشد.

زمان کاشت مو به بزرگی ناحیه کاشت بستگی دارد هر چه ناحیه گیرنده بزرگتر باشد به زمان بیشتری برای انجام کاشت نیاز است. همچنین میتوانید روش های مراقبت از مو بعد از کاشت مو را از اینجا بخوانید.

تجربه 18 ساله و بکارگیری جدیدترین تکنیک های کاشت مو در این کلینیک برای شما بهترین نتیجه را به ارمغان می آورد. یک مرکز درمانی باکیفیت باید تجهیزات مدرن و امکانات مناسب، مجوز رسمی از وزارت بهداشت، پزشکان و متخصصان زبردست، پیگیری بعد از جراحی کاشت مو و موارد این چنینی را به خوبی پوشش دهد.

از چه سنی می‌توان به کاشت مو فکر کرد؟ اصلی‌ترین دلیل ریزش مو در سنین جوانی ژنتیک است. افرادی که پدر، برادر، عموها یا دایی‌های آن‌ها در سنین جوانی موهای خود را از دست داده‌اند احتمالا بیشتر از هر فرد… به علاوه شما می توانید تنها پس از 24 ساعت به سر کار و برنامه روزانه خود بازگردید. پس از گذشت 6 ماه تا یک سال پس از کاشت مو، مو به رشد و ضخیم شدن خود ادامه می‌دهد و تراکم موهای جدید بهبود می‌یابد.

یکی از بیشترین دغدغه های افرادی که کاشت مو در تهران انجام میدهند تراشیدن موها است که انحصارا در کلینیک VIP کاشت مو برای طاسی شقیقه و هیرلاین بدون کوتاهی انجام میشود. تمامی گرافت‌ها از یک ناحیه اهدا کننده که دارای موهای پرتراکم‌تر و سالم‌تری نسبت به سایر بخش‌های سر دارد برداشته می‌شود که به آن بانک مو گفته می‌شود. این کلینیک در زمینه‌های مختلفی همچون کاشت مو، ابرو و ریش و همچنین تزریق ژل، جوانسازی پوست، ماساژ درمانی و … فعالیت دارد. در قسمت کامنت‌ها می‌توانید نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند را مشاهده کنید.

بر همین اساس با یافتن بهترین کلینیک کاشت مو و بهره مندی از خدمات ویژه آنها، مشکل به وجود آمده را رفع نموده، تا حجم و اندازه موهایشان افزایش پیدا کند.

کاشت مو در تهران با خط رویش کاملا طبیعی

در کلینیک خانه سفید، پرستاران با رفتار مودبانه خود بهترین برخورد بهترین کلینیک کاشت مو در تهران را با مراجعین داشته و احترام زیادی برای بیماران قائل هستند.

بنابراین بهترین دکتر کاشت مو در تهران کسی است که با توجه به شرایط فرد بهترین روش را برای پیوند موها انتخاب کند تا کمترین عوارض را به همراه داشته باشد و مراحل بهبودی سریع تر به اتمام برسد.

کلینیک کاشت مو تهران سعادت آباد یکی از تخصصی ترین مراکز کاشت مو در تهران به شمار می رود. همانطور که میدانید، کاشت مو یکی از روش‌های پرکاربرد جهت رفع مشکلات ریزش مو و کمبود مو در مناطق مختلف سر است. با توجه به اهمیت این موضوع، کلینیک‌های مختلفی در سراسر جهان این خدمات را ارائه می‌دهند. اما کلینیک کاشت مو تهران سعادت آباد با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و تیمی از جراحان و متخصصان مجرب، به بیماران خود خدماتی با کیفیت و مطمئن ارائه می‌دهد.

کدام روش کاشت مو برای من مناسب است؟ روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد. دوره نقاهت طولانی وجود اسکار و جای ضخم و موادر اینچونینی موجب میشود انواع کاشت مو به وجد بیاید. در ادامه به معرفی روشهای مختلف میپردازیم که شامل FUE ، FUT ، FIT ، SUT و می باشد.

لذا انتخاب مرکزی که بتوان با خیال راحت زیبایی خود را به آنها بسپاریم کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. در این مقاله، شما را راهنمایی می‌کنیم تا در انتخاب بهترین مرکز کاشت مو اطمینان حاصل کنید. برخی از عواملی که در این انتخاب مؤثر هستند شامل تجربه و تخصص پزشکان، استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، بررسی نتایج قبلی و تجربیات مشتریان قبلی و نظرات آنها، خدمات پس از عمل و قیمت‌های مناسب می‌باشند.

  • تیم جراحی در این روش از کاشت مو حدودا 6 نفر هستند که همین امر باعث افزایش هزینه کاشت در این روش می شود.
  • این روزها تمام شبکه های اجتماعی پر شده است از تبلیغات مراکز زیبایی که در کنار خدمات مختلف، عمل کاشت مو نیز انجام می دهند.
  • طبق تعرفه وزارت بهداشت، قیمت کاشت مو در تهران با توجه به تعداد گرافت‌هایی که کاشته می‌شود، محاسبه می‌شود.
  • کلینیک های کاشت مو باید خدمات مراجعات مجدد در فواصل منظم را ارائه دهند تا همه بیماران به صورت خصوصی، بتوانند از خدمات مشاوره و پیگیری روند کاشت مو بهره مند شوند.

از این ‌جهت می‌توان با یک جستجوی کوچک با افرادی که تجربه این جراحی را دارند، در تماس بود.

کاشت مو تهران

با این حال، طراحی و علامت گذاری جهت پیوند مو در طول پروسه کاملاً به نظر پزشک متخصص پوست و مو بستگی دارد. یکی از روش‌های امروزی برای کاشت مو در افرادی که بانک موی ضعیفی دارند پیوند مو از دیگران است که می‌تواند از عوارض احتمالی بعد از جراحی مانند تراکم پایین موها و یا ریزش بعد از کاشت مو جلوگیری کند. در مرکز کاشت مو پامچال تهران، عمل کاشت موی طبیعی، به روشهای FUT، FIT و SUT (میکروگرافت) انجام می گیرد.

این روش نسبت به سایر روش های کاشت مو طبیعی اثر بخشی بیشتری دارد، زیرا می توان از فولیکول ها به صورت فریز شده و در شرایط خاص نگهداری کرد و همین باعث می شود پزشکان از کاشت تعداد گرافت های کمتر مو نیز تراکم مو قابل قبولی دریافت کنند. SUT یکی از روش های کاشت موی سر است که بدون نیاز به جراحی و پانسمان انجام می پذیرد و از این رو طول درمان نیز در این روش تا حد چشمگیری کاهش می یابد. در حقیقت این روش زیبایی ، با جا به جایی موهای سر انجام می شود تا فضای خالی بین موها پر شود و تراکم موها به صورت یکنواخت قرار بگیرند.

در FUT نوار باریکی از پوست در ناحیه اهداکننده گرفته می‌شود که گرافت‌ها از آن قسمت استخراج می‌شوند. برداشتن این نوار می‌تواند به بافت اطراف آن آسیب رسانده و منجر به ریزش شوک شود. بی حسی موضعی شامل تزریق ماده بی حسی به بافت سر است تا پوست سر کمی بالا بیاید اما اگر محلول بی حسی بیش از حد تزریق شود، فشار بافت افزایش می‌یابد.

این نه تنها کار آنها را برجسته می کند، بلکه به عنوان مدرکی برای مشتریان به کار می رود که آنها کار خود را به خوبی انجام می دهند و روش های آنها مؤثر است. امکان دیدن عکس های مختلف قبل و بعد ممکن است به شما این شانس را بدهد که ببینید کلینیک چقدر نتایج خود را ارائه می دهد. اگر به تازگی اقدام به کاشت مو کرده اید، یا قصد دارید در آینده ای نزدیک، این کار را انجام دهید.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما