موتور برق ارزان، پر قدرت و با کیفیت! آذر موتور

این نوع موتور ژنراتور بیشتر برای روشنایی‌های محدود مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرابی و نیاز به تعمیر در این نوع موتورها از قسمت کاربراتور و رینگ و پیستون به دلیل نبود روغن روان کاری و همچنین افزودن روغن به سوخت به وجود می‌آید.

از جمله معتبر ترین شرکت هایی که اقدام به تولید موتوربرق و عرضه آن به بازارهای جهانی نموده اند می توان به برند های المکس، هندا، لانسین، کاما، راتو ، هوادسان، گرین پاور ،کیپور جیانگ دانگ و… قیمت موتور برق اشاره کرد. برای نمونه، موتوربرق‌های رده پایین حدود 2000 وات توان دارند؛ این در حالی است که مدل‌های میان‌رده بین 3500 تا 7500 وات و مدل‌های رده‌بالا بین تا وات (و بالاتر) توان مصرفی دارند.

اگر تولید کننده یا وارد کننده موتور برق با کیفیت می باشید قطعا بهترین مکان برای فروش سریع و راحت محصولات شما فروشگاه اینترنتی نید صنعت است. با ارائه محصولات خود در این فروشگاه و حذف واسطه ها می توانید موتور برق با کیفیت خود را با قیمت مناسب به دست مصرف کننده نهایی برسانید.

موتور برق یک مولد برق است که با مصرف گاز، بنزین یا گازوئیل انرژی مکانیکی حاصل از سوخت خود را به انرژی الکتریکی تبدیل کرده و در مکان‌هایی که دسترسی به برق شهری وجود ندارد به کار برده می‌شود.

شرکت های مختلفی این موتور برق را در دیجی کالا میفروشند و شما می توانید از دیجی محصولات هواسدان را خریداری کنید.

موتوربرق چیست و چگونه کار میکند؟ موتور برق یا مولد الکتریکی خانگی دستگاهی است که انرژی مکانیکی حاصل از سوخت بنزین یا گازوئیل یا گاز را به انرژی الکتریسیته تبدیل می کند. برای کارهای کوچک و استفاده در منازل و مناسب بافت شهری، موتور برق تک فاز گزینه بهتری است. موتور برق سه فاز با ولتاژ ۳۸۰ معمولاً برای مصارف صنعتی و ابزارهای سنگین نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. با افزایش استفاده از موتور ژنراتورها در منازل و آپارتمان‌های مسکونی و تجاری، تامین سوخت پایدار این ژنراتورها یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیران این ساختمان‌هاست.

بهترین تقویت کننده ابرو مارک ایرانی و خارجی

قیمت موتور برق بنزینی نسبت به سایر انواع موتور برق ها بسیار مقرون به صرفه نیز هست. بعضی از دستگاه‌های موتور برق‌ بنزینی با مخلوط سوخت بنزین و اتانول روشن می‌شوند پس هنگام خرید موتو برق بنزینی به این نکته توجه کنید. مصرف سوخت گازوئیل در دستگاه مولد برق برای تامین انرژی مکانیکی منجر به نام‌گذاری این نوع دستگاه‌ها به نام موتور برق دیزلی یا موتور برق گازوئیلی شده است.

حتماً این سؤال که موتوربرق چند لامپ روشن می‌کند برای شما هم پیش‌آمده است، این سؤال مقدمه این پاسخ است که موتوربرق را برای چه کاری می‌خواهید، آیا کار شما خانگی است یا صنعتی؟ باید بتوانید به این سؤال دقیق پاسخ دهید. معمولاً برای مصارف خانگی، 5000-۷۰۰۰ وات برای برق‌رسانی نیاز است و باید متناسب با همین نیاز اقدام به خرید موتوربرق کنید.بهترین گزینه برای مصارف خانگی موتوربرق کوچک بنزینی است. مدل دوم دیزل ژنراتور یا موتوربرق دیزلی است که با سوخت گازوئیل کار می‌کند.

البته باید بگوییم که اکثر موتورهای برق از طریق تعامل بین میدان مغناطیسی ، میدان الکتریکی و جریانهای پیچشی برای تولید برق عمل می کنند. در برنامه های خاص، مانند ترمزهای احتراق با موتورهای کشش در صنعت حمل و نقل، موتورهای الکتریکی می توانند به عنوان مولد، انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل کنند. موتور برق را گاهی اوقات به عنوان موتور ژنراتور هم می‌شناسند که اصطلاحاً در بازار به ژنراتورهای کوچک هواخنک و پرتابل معروف هستند. نحوه انتخاب موتوربرق باید به‌گونه‌ای باشد که در هر شرایطی بتوان برق موردنیاز را با دستگاه خریداری‌شده تأمین کرد.

در هنگام قطع شدن ناگهانی برق که گاهی بدون حادثه و به طور مثال برای انجام برخی تعمیرات ایجاد می‌شود، موتور برق می‌تواند انرژی الکتریکی مورد نیاز خانه یا محل کار شما را تامین کند تا از برنامه روزانه خود عقب نیفتید. استفاده از یک مولد برق کوچک و قابل حمل می‌تواند یخچال، فن‌های تهویه هوا و سایر وسایل برقی کوچک را تا زمانی که مجدد برق وصل شود، روشن نگه دارد. موتورهای برق بر اساس اصل القای الکترومغناطیسی کار می‌کنند.بسته به نوع برق تولید شده، موتور برق به دو نوع AC و DC طبقه بندی می‌شود.

به همین دلیل است که نمی توانند با همان سوخت اولیه ساعات متوالی کار کنند. مولد برق چه کوچک باشد و چه بزرگ، اعضایی ثابت دارد که وظیفه هایی مانند تامین انرژی و تبدیل آن را بر عهده دارند یا در این فرآیند نقش مهمی ایفا می کنند. 4 جزء اصلی از هر موتور برق کوچک و نقش آن ها در این قسمت به صورت مختصر و مفید توضیح داده شده است. در مراکز صنعتی معمولا برق وجود دارد و خرید دینام تولید برق معمولا برای زمان اضطرار انجام می شود.

شما پس از روشن کردن موتور برق باید به آن چند دقیقه فرصت دهید تا گرم شود، و سپس دکمه قطع‌کننده مدار را روی حالت ON بگذارید.

با توجه به ارزان بودن نفت استفاده از موتور برق نفتی نیز مقرون به صرفه است. این نکته را در نظر داشته باشید که علاوه بر ارتفاع از سطح دریا، موتور برق در مناطقی با رطوبت بیش از حد نیز دچار افت توان می شود. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، ارزش کل محموله ارسال شده تاکنون را ۳۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد که از این مبلغ ۶۰ میلیارد ریال مربوط به آبمعدنی و ۳۰۰ میلیارد ریال مربوط به موتور برق و کف کش است. با سلام
با توجه به توضیحاتی که بیان نمودید و تمامی ایرادات احتمالی را بررسی نموده اید، توصیه می شود برای رفع این مشکل حتما به نمایندگی های رسمی خدمات پس از فروش خودروی خود مراجعه نمائید.

قبل از انتخاب و دریافت قیمت موتور مولد برق، باید به ساعات استفاده از آن دقت کنید. برای همین از واحد کوا که نشان دهنده توان ظاهری می باشد استفاده می کنند. برای راحتی کار توجه داشته باشید که نسبت های کوا با پارامتر های اصلی مثل آمپر و کیلو وات در سیستم های تک فاز  و سه فاز به صورت زیر می باشد. توجه کنید که به دست آوردن مجموع آمپر مصرف کننده ها یا مجموع کیلو وات آن ها در سیستم های تک فاز و سه فاز متفاوت می باشند.

واقعیت این است که موتور برق جریان الکتریکی را
ایجاد نمی‌کند بلکه از انرژی‌های موجود برای ایجاد حرکت بارهای الکتریکی در سیم‌پیچ‌ها
استفاده می‌کند. همین جریان بارهای الکتریکی است که باعث ایجاد جریان الکتریکی
خروجی می‌شود.

برای این که بدانید عملکرد یک موتور DC چگونه است باید یک مدار الکتریکی ساده را در نظر بگیرید که انرژی مورد نیاز آن توسط یک باتری تأمین می شود. زمانی که جریان الکتریکی وارد مدار می شود در اطراف خود یک میدان مغناطیسی ایجاد کرده که باعث می شود آرمیچر به طور پیوسته به چرخش در آید. یک موتور از روتور یا سیم پیچ، میله های گرافیتی، کموتاتور و استاتور که یک آهنربای ثابت و نعل شکل است تشکیل شده است. اگر موتور برق برای مکان هایی است که لوازم حساس به نوسانات برق وجود دارد، باید حتما سراغ موتور برق هایی بروید که دارای سیستم AVR هستند.

طبیعتاً اصلی ترین و واضح ترین تفاوت انواع موتور برق در سوخت مصرفی است. شرایط تهیه و استفاده از سوخت و همچنین هزینه خرید و نگه داری از عوامل در سوخت موتور برق می‌باشد. استفاده از سیستم لوله کشی گاز و همچنین عدم دسترسی به آن در برخی نقاط مورد حائز اهمیتی است.

استفاده از یک مولد برق یک راه حل مناسب برای تامین انرژی الکتریکی این تجهیزات است. بهتر است از موتور برق اینورتر استفاده کنید چرا که اغلب آلودگی صوتی کمتری دارند و سبک و جمع و جور هستند. دومین مزیتی که در مورد موتور برق دیزلی در مقایسه با ژنراتورهای بنزینی می توان اشاره کرد، قدرت موتور بیشتر ژنراتورهای دیزلی است؛ علت این مورد به سوختن و احتراق دیزل و در نتیجه تراکم پیستون مربوط است.

ژنراتور نیروی مکانیکی موتور را با استفاده از گشتاور به نیروی الکتریکی خروجی تبدیل می کند.

  • كارخانه ضرغامی اولين سازنده ماشين آلات صنعتي در رشته ساخت دستگاه های تهيه خوراك دام و طيور و ديگر ماشين آلات مرتبط توسط حاج محمد ضرغامی در سال ١٣٣٣ در تهران و در خيابان خراسان شروع به فعاليت نمود.
  • عملکرد این نوع موتورهای برقی که به آنها دیزل ژنراتور نیز گفته می شود، تقریبا مانند نوع بنزینی است با این تفاوت که گازوئیل به مراتب از بنزین ارزان تر است.
  • به طور کلی قطعات موتورهای برق قابل حمل تفاوت چندانی با هم ندارد.

از دیگر فاکتورهای انتخاب موتور برق مناسب ماینینگ قیمت سوخت مصرفی آن است که با توجه به قیمت پایین گاز، موتور برق های گازی مناسب ترین گزینه از لحاظ قیمت سوخت مصرفی می باشد. اصلی ترین و مهمترین فاکتور برای انتخاب و خرید موتور برق، قدرت و توان موردنیاز است. بهترین موتور برق، موتور برقی است که برق مورد نیاز را به خوبی و بدون فشار اضافی تأمین نماید. برای محاسبه میزان توان مورد نیاز می توانید از روش بیان شده در بخش قبل، استفاده نمایید.

معیار مهم بعدی برای دسته‌بندی انواع موتوربرق، ابعاد و اندازه ی ظاهری موتوربرق است.

موتور برق هایی که دارای استارت الکتریکی هستند کارکرد بسیار ساده‌تری نسبت به موتور برق‌هایی دارند که با استارت دستی و هندل روشن می شوند و در خرید موتور برق باید به این نکته توجه کرد.

دانگ فنگ شاین مکس ایران خودرو + قیمت جدید ثبت نام و مشخصات shine max dongfeng

باید توجه کنید وسایل الکتریکی دو مدل می باشد، وسایل که مجهز به موتور الکتریکی جهت تامین نیروی محرکه هستند و تجهیزاتی که از موتور الکتریکی استفاده نمی کنند.

موتور برق های دیزلی برای افزایش دمای سوخت از فشرده سازی مخلوط سوخت و هوا استفاده می کنند تا منجر به انفجار در سیلندر و روشن شدن موتور برق شود، در حالیکه در مدل بنزینی این احتراق با استفاده از شمع انجام می شود.

موتور برق 8500 وات جیانگ دانگ سه فاز جیانگ دانگ، دارای توان دائم، 8 کیلووات، آمپر خروجی، 38.25 آمپر، تثبیت کننده ولتاژ AVR، سنسور سطح روغن، گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

موتور برق

همچنین موتور برق براساس نوع سیستم برق تولیدی به دو نوع موتور برق سه فاز که برق خروجی این موتور ژنراتور سه فار بوده و موتور برق تک فاز که برق تک فاز تولید می کند تقسیم بندی می شود. که با توجه به نوع برق مصرفی مورد نیاز می توان هر یک از این موتور برق ها را انتخاب و خریداری نمود، علاوه بر این یکی از مزایای اصلی استفاده از موتور ژنراتور تک فاز نسبت به موتور ژنراتور سه فاز سهولت در جابجایی آن است. مولدهای برق اضطراری بنزینی و موتور برق گازسوز از نظر عملکرد مشابه هم هستند، اما این نوع سوخت آن‌هاست که تفاوت دارد.

موتور برق بنزینی گرین پاور مدل GR3500

برای دریافت لیست قیمت و مشاوره خرید موتور برق با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. به عنوال مثال موتور برق ۴٫۳ کیلووات سایلنت لانسین مدل GR4300is-2،  موتور برقبا وزن مناسب  با توان ماکسیمم ۴٫۳ کیلو وات و توان ثابت ۳ کیلو وات می باشد.

این وسیله در سال های اخیر کاربرد پررنگ تری در زندگی معمولی مردم پیدا کرده است. قطعی برق در سال های اخیر در ایران، موجب شده است تا مراکز مسکونی و صنعتی بسیاری برای تأمین برق خود هنگام قطعی سراسری، به ابزارهایی مانند مولد برق و یو پی اس روی بیاورند.

توان ماکسیمم موتوربرق 9000 هواسدان، 8.5 کیلووات با آمپر خروجی 38.25 آمپر است.

از کاربردهای معمولِ موتور برق می‌توان به تأمینِ انرژیِ سیستم‌های روشنایی و پمپ‌‌های آب خانگی اشاره کرد. نمونه‌های کوچک و قابل حمل موتور برق مورد استفاده‌ی گردشگران و کوهنوردان نیز می‌باشد. در این مقاله، به بررسی و معرفی بهترین مارک موتور برق پرداخته شد. از طریق تجزیه و تحلیل عوامل مهم از جمله کیفیت ساخت، مصرف انرژی، دوام، نوآوری فنی و پشتیبانی پس از فروش، مارک های برتر شناسایی شدند.

توان حداکثر توانی است که دستگاه می‌تواند آن را تامین کند ولی نه به مدت زیاد. توان نامی توانی است که دستگاه برای کار در آن توان طراحی شده‌است. در شرایط کار در توان نامی دستگاه می‌تواند مدت زمان طولانی را بدون آسیب به قسمت‌های مختلف کار کند. اما در بازار دیده شده‌است که برخی برندها به جای استفاده از توان نامی، توان حداکثر یا حتی عددهای بیشتر از آن را روی دستگاه درج می‌کنند تا بازار پسندی آن را بیشتر کنند.

موتور برق

کمپرسور در درس پنجم معرفی شده و چیلر در درس ششم مورد بررسی قرار گرفته است.

موتور برق گاز سوز دارای هزینه های کمتری نسبت به نوع بنزینی می باشند.

به طور خلاصه، موتور برق یا مولد الکتریکی دستگاهی است که انرژی مکانیکی به دست آمده از گاز، بنزین، یا گازوئیل را به برق تبدیل می‌کند.

اما در صورتی که باد وجود نداشته باشد، این نوع موتور برق از کار خارج می‌شود.

سؤالاتی در مورد این دستگاه و نحوه عملکرد آن وجود دارد که می تواند کمک شایانی به درک شما برای خرید آن کند.

ژنراتورهای دیزلی به دلیل توان و مشخصات فنی بالا، معمولاً بالاترین قیمت خرید موتور برق را دارند.

  • البته موتور برق همان موتور ژنراتور است که اصطلاحا در بازار به ژنراتورهای کوچک هواخنک و پرتابل اطلاق می گردد.
  • هر چه برند معروف تر و توان دستگاه بالاتر باشد قیمت نیز افزایش خواهد یافت، اما قطعاً با کمی تحقیق و بررسی می‌توانید دستگاهی اقتصادی و مقرون به صرفه بیابید.
  • توان کل موردنیاز برای وسایل ۲۵۵۰ وات به دست آمده در نتیجه باید یک موتور برق انتخاب شود که ۸۰ درصد توان آن معادل این عدد باشد.
  • موتور برق لانسین بنزینی 6500، یکی از بهترین موتور برق های بنزینی با توان ثابت 5 کیلووات می باشد.
  • با ارائه محصولات خود در این فروشگاه و حذف واسطه ها می توانید موتور برق با کیفیت خود را با قیمت مناسب به دست مصرف کننده نهایی برسانید.
  • خرید موتور برق نیز مانند سایر تجهیزات الکترومکانیکی می تواند سختی ها و مخاطراتی به همراه داشته باشد.

بنابراین برای آنکه بتوانید موتور برق با قیمت مناسب تهیه کنید بایستی نیازهای خود را در نظر بگیرید و انتخابی درست و هوشمندانه داشته باشید. نید صنعت طیف وسیعی از موتور برق های با کیفیت موجود در بازار کشور را در اختیار شما قرار داده است تا با توجه به میزان قابلیت های مورد نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید بتوانید موتور برق مناسب خود را انتخاب نمایید. موتوربرق قیمت مشخصی دارد که مهمترین عامل تاثیرگذار در آن کیفیت ساخت است.

موتور برق

این نوع موتورهای برق دارای سیستم سوییچ اتوماتیک برق شهری و ژنراتور(ATS) می باشند. به این معنی که با قطع شدن برق، موتوربرق به صورت خودکار روشن می شود.

موتور برق بنزینی هوندا المکس ساخت ژاپن بوده و از نوع موتور هوا خنک, چهار زمانه و تک فاز می‌باشد. این موتور برق ژاپنی توان ۱۵۰۰ وات دارد که در حالت اوج به ۱۷۰۰ وات هم میرسد.

عملکرد موتور برق شباهت زیادی به ژنراتور دارد با این تفاوت که ابعاد آن نسبت به ژنراتور کوچک‌تر بوده و انواع مختلفی از آن تولید می‌شود. نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که موتور برق بنزینی با توجه به نوع سوخت خود گازهای اکسید کربن و دی اکسید کربن تولید می‌کند. در نتیجه، این موتورها باید در فضای باز استفاده شوند تا موجب خفگی نشوند. شما می‌توانید لیست بهترین برندهای موتور برق بنزینی در ایران را نیز در سایت ما مشاهده کنید.

آهنگ جدید

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما