عکس ابرخودروی جدید فراری با ظرفیت 700 اسب بخار


آفتاب نیوز :

فراری خودروی جدیدی به نام 296 Challenge تولید کرده که تا 700 اسب بخار قدرت دارد.

با تشدید مقررات آلایندگی در بسیاری از نقاط جهان، تولید خودروهای قدرتمندی که صرفاً با موتورهای احتراق داخلی کار می کنند برای خودروسازان دشوارتر می شود.

حتی خودروسازان پیشرو با تعداد تولید محدود مانند فراری چاره ای جز برق رسانی ندارند. بنابراین فراری جدید به موتور هیبریدی مجهز شده است. 296 GTB به همراه نسخه قابل تبدیل آن، 296 GTS. در این گروه هستند.

با این حال، این چالش 296 دارای یک سیستم V6 خالص بدون کمک هیبریدی است، زیرا ما با یک ماشین مسابقه ای خالص روبرو هستیم.

فراری با برداشتن پلاک خودرو نگران رعایت مقررات آلایندگی نیست. زیرا این خودرو در چالش فراری تروفئو پیرلی شرکت خواهد کرد.

این نهمین مدلی است که برای مسابقات توسعه داده می شود و جایگزین 488 Challenge Evo می شود که در مسابقه 2020 معرفی شده بود.

در قلب این فراری موتور آشنای 3.0 لیتری توئین توربو قرار دارد که اجزای هیبریدی 296 GT3 را که برای فصل 2023 عرضه شده است، از بین می برد.

مهندسان قوانین سختگیرانه ای را برای خودروهای جاده ای نادیده گرفتند و V6 را توسعه دادند و این موتور اکنون 700 اسب بخار قدرت و 740 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. اما کل خروجی به لطف موتور الکتریکی که 830 اسب بخار قدرت تولید می کند بسیار بالاتر است.

فراری با 234 اسب بخار در هر لیتر، مفتخر است که بگوید این موتور قدرتی بی سابقه تولید می کند. 296 Challenge جدید اولین ماشین مسابقه ای در تاریخ فراری Challenge Trofeo Pirelli است که از موتور 120 درجه V6 استفاده می کند.

با قدرت زیاد، مسئولیت‌های زیادی نیز به همراه دارد، بنابراین خودروی مخصوص پیست دارای ترمزهای سرامیکی کربنی، سیستم ABS بهبود یافته برگرفته از 296 GTB و لاستیک‌های 19 اینچی جدید پیرلی است که مخصوصاً برای این کار ساخته شده است. .

همچنین یک بسته آیرودینامیکی وجود دارد که به چالش 296 کمک می کند تا بیش از 870 کیلوگرم نیروی رو به پایین (نیروی ایجاد شده توسط ترکیبی از مقاومت هوا و گرانش که یک وسیله نقلیه در حال حرکت را به سمت زمین هل می دهد) ایجاد کند.

با سرعت 250 کیلومتر در ساعت که رکورد یک ماشین مسابقه ای است که برای یک سری ساخته شده است.

فراری جدیدترین هیولای پیست خود را در ایتالیا در پیست Mugello از 24 تا 30 اکتبر در رویداد Finali Mondiali معرفی خواهد کرد.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما