حمله به مدیران پرسپولیس؛ آنها فکر می کنند فیفا یک روز جدید احمقانه است

طبق تصمیم فیفا، باشگاه «پرسپولیس» علاوه بر بدهی 200 هزار یورویی، به پرداخت 200 هزار یورو دیگر به بوهیدار رادوشویچ محکوم شد. نکته جالب اینجاست که تنها بخشی از مبلغ 200 هزار یورویی رادوشوویچ با تاخیر چند روزه به حساب این دروازه بان واریز شد که برگ برنده محکومیت پرسپولیس به پرداخت 200 هزار یورو جریمه را به او داد.

آیا بوژیدار رادوشروویچ درباره پرداخت مطالباتش با مدیران باشگاه «پرسپولیس» صحبت کرده است یا خیر؟ وی گفت: با آنها مذاکره نمی کنم زیرا آنها سعی کردند آبروی من را جلوی هواداران پایین بیاورند. رئیس باشگاه همیشه در مورد من بد صحبت می کرد. او در تلویزیون به من می گفت «مسی» اما حالا انتظار دارند که آنها را درک کنم؟ من اصلا نمیفهمم رفتار من کاملا درست بود.

وی افزود: موافقت کردم که باشگاه طلبم را به صورت اقساط در طول یک سال پرداخت کند در حالی که باید یکجا پرداخت می کرد. اما آنها به من دروغ گفتند و یک رسید جعلی به من دادند. آیا آنها واقعا فیفا را احمق می دانند؟ آیا فیفا از شرایط ایران اطلاعی ندارد؟ این موضوع مربوط به تحریم نیست و موضوع من تاخیر 3-4 روزه نیست. بحث بر سر دروغ گفتن و پرداخت نکردن ادعای من است. اکنون زمان برداشتن ماسک ها است.

این اظهارات رادوشوویچ در حالی مطرح می شود که در زمان مدیریت محمدحسن انصوری فرد، قرارداد او به عنوان دروازه بان دوم با مبلغی حدود یک میلیون یورو به مدت 4 سال تمدید شد و سپس در زمان مدیریت مجید صدری، مطالبات اینها مطرح شد. دستمزد دروازه بان های کرواسی به موقع پرداخت نشد تا زمانی که او قراردادش را فسخ کرده و از پرسپولیس جدا شود می تواند به فیفا شکایت کند تا پرسپولیس را محکوم کند و کل مبلغ 4 سال قراردادش را بپردازد. یعنی طبق تصمیم فیفا، پرسپولیس بابت کار ناتمام به پرداخت 990 هزار یورو به رادوشوویچ محکوم شد.

در زمان هدایت رضا دروش، مذاکراتی با رادوشویچ برای پرداخت بخشی از مطالبات وی صورت گرفت، اما در این توافقنامه آمده بود در صورت تاخیر در پرداخت قطعات، جریمه پرسپولیس در نظر گرفته می شود. حالا به دلیل چند روز تاخیر پرداخت، پرسپولیس 200 هزار یورو جریمه شده است که در مجموع (با احتساب پرداخت نهایی 200 هزار یورو) 400 هزار یورو به رادوشویچ بدهکار است.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما