اخبار داغ مالی برای بازنشستگان امروز

علی دهقونکیا رئیس مرکز مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی استان تهران با اشاره به روند ثبت نام و پرداخت وام بازنشستگان این سازمان گفت: تاکنون 4 مرحله وام به مبلغ 20 میلیون تومان انجام شده است. به تامین اجتماعی پرداخت شده است. بازنشستگان

وی با اشاره به مرحله پنجم وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان گفت: بر اساس اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی، ثبت نام به دو صورت از طریق سایت کانون بازنشستگان و سایت کانون بازنشستگان انجام می شود. امنیت اجتماعی. سازمان ها و مستمری بگیران متقاضی وام می توانند با مراجعه به دو سایت مذکور و تکمیل ثبت نام به صورت غیرحضوری.

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران ادامه داد: پس از گذشت زمان ذکر شده، مدارک متقاضی بررسی و به مدت 15 روز وام به حساب فرد واریز می شود.

دهگونکیا در پاسخ به این سوال که آیا بدهی مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال آینده افزایش می یابد، گفت: احتمال افزایش این بدهی بسیار زیاد است چرا که شرایط اقتصادی و معیشتی نسبت به گذشته سخت شده است و به همین دلیل. احتمال افزایش بدهی مستمری بگیران بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اینکه قرار است امسال سازمان تامین اجتماعی به 400 هزار مستمری بگیر پرداخت کند، گفت: تاکنون حدود 160 هزار بازنشسته در سراسر کشور و حدود 19 هزار مستمری بگیر در تهران 20 میلیون تومان وام دریافت کرده اند. .

رئیس کانون مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی استان تهران درباره اعزام مستمری بگیران به مشهد مقدس نیز گفت: طبق برنامه اعلام شده از سوی این سازمان امسال ۱۰۰ هزار نفر به مشهد مقدس اعزام می شوند، اجرا نمی شود یا کمتر بیش از 50 درصد مستمری بگیران می توانند به این سفر اعزام شوند مگر اینکه از سوی مددکاران برای افزایش تعداد هتل ها تدبیری اندیشیده شود.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما