bakiehbanner

خرید بک لینک اصول اساسی و بسیار مهم سایت کاربر مجازی

Read more about (XSEO)سفارش بک لینک here.

تیم وب پویا شما را در امر انتخاب و خرید بک لینک با کیفیت راهنمایی می کند. این خدمات توسط خبره‌ترین افراد فعال در حوزه سئو به شما داده می‌شود. لینک‌سازی داخلی و خارجی از مهم‌ترین کارها برای دریافت ورودی و ایمپرشن روی سایت است.

هرچه دامنه های منحصر به فرد مرتبط تری را به منظور بک لینک انتخاب کنید، نتیجه قابل توجه تری خواهید گرفت. خرید بک لینک پروسه تشخیص، یافتن بهترین منابع، ساخت و نگهداری دائمی بک لینک در فضای وب است و فاکتورهای مختلفی در هر پروسه باید رعایت کرد تا اثر منفی نداشته باشد. این پروسه آنچنان مهم و باید با استراتژی باشد که فقط توسط متخصص سئو انجام می شود.

نوع لینک و محتوای لینک (مرتبط بودن یا نبودن آن با مقالات شما) از مواردی است که شما باید آنها را در نظر بگیرید و نکته مهم تر این است که شما باید کاری کنید که به صورت طبیعی لینک دریافت کنید تا سئوی کلاه سفید محسوب شوند. یعنی سایت‌های دیگر به خاطر شناخت شما به میل خود برای‌تان لینک می‌سازند. ممکن است سایت‌های دیگر در پی تبلیغاتی که برای سایت خود انجام داده‌اید شما را بشناسند.

اکنون در سایت X به سایت
Y، لینکی ایجاد می‌کنیم، این لینک برای سایت Y یک بک
لینک (backlink) محسوب می‌شود. همیشه باید به هنگام لینک سازی به الگوریتم پنگوئن فکر کنید، چرا که این الگوریتم با لینک های اسپم و مخرب مبارزه می کند. از موارد دیگری که این الگوریتم با آن مقابله می کند، پراکندگی انکرتکست و ارتباط موضوعی سایت ها و … است. در این مرحله شما پکیج مورد نظر خود را خریداری کرده و سفارش خود را در سایت ثبت می کنید. این بک لینک ها دائمی هستند و شما می توانید هر تعداد ماه به میزان نیاز خود از این پکیج ها استفاده کنید.

صفحاتی که دارای محتوایی با بیش از 500 کلمه هستند، از کیفیت بالاتری نسبت به محتوای کوتاه تر برخوردار هستند. محتوای کمتر از 300 کلمه از نظر Google کیفیت پایینی دارد و به شما نمی تواند در زمینه backlink کمک کند، علاوه بر این، محتوای خوب نوشته شده بیشتر از محتوای کم نوشتار تأثیرگذار خواهد بود. وقتی محتوای صفحه ای که بک لینک وجود دارد از کیفیت بالایی برخوردار باشد، بیشتر از محتوای بی کیفیت تأثیر مثبتی بر رتبه Google سایت شما خواهد داشت. پس همواره سعی کنید به سایت هایی بک لینک دهید که دارای محتوا با کیفیت و بلند هستند.

از این رو فقط تعداد بک لینک مهم نیست و کیفیت آن‌ها از نظر گوگل نیز ارزشمند است. وقتی وب سایت های مربوط به کسب و کارتان  به سایت شما پیوند می خورند، به Google کمک می کند محتوای سایت شما را درک کرده و رتبه بندی شما را برای عناوین و کلمات کلیدی مورد نظر شما بهبود بخشد. به علاوه، وقتی رقبا به سایت شما لینک می دهند، این امر اعتبار سایت شما را به گوگل نشان می دهد. وقتی بک لینک شما از سایت های مرتبط با صنعت شما باشد، تأثیر سایت شما بر روی رتبه بندی جایگاه شما بیشتر از پیوند به سایت های تصادفی خواهد بود.

صفحات دارای تعداد زیاد بک‌لینک دارای رتبه بالایی در موتورهای جستجو هستند. در اینجا ما لیست سایت هایی جهت خرید بک لینک دانشگاهی – لیست سایت های edu جدید را برای شما اماده کرده ایم که با خرید این لیست به راحتی و بصورت رایگان می توانید برای سایت های خود در قدرتمندترین سایت های دانشگاهی بک لینک بسازید. نحوه صحیح اجرای لینک سازی خارجی را در دوره  سئو در شیراز بیان کرده ایم. بنابراین در هر سری از اجرای کمپین های تقویتی، انتخاب لایه اصلی است که حائز اهمیت است و همواره پیشنهاد ما، استفاده از منابع متنوع جهت لینک سازی تقویتی می باشد.

سفارش بکلینک

یکی از بهترین استراتژی‌هایی که به شما کمک می‌کند که دارت بیزینس خود را به خال بزنید و به بهترین شکل ممکن، جایگاه‌های عالی گوگل را در بلند مدت از آن خود کنید، خرید بک لینک است. اگر شما قصد سفارش بک لینک را دارید، باید پیش از آن ویدیویی که در ابتدای همین صفحه گذاشته ایم را دیده باشید. توجه کنید سفارش بک لینک پیش از انجام بهینه سازی زیرساخت های سایتتان قطعا تاثیر کمتری برایتان خواهد داشت. همواره با استفاده از ابزار های سئو، می توانید روند لینک سازی را مانیتور نمائید. ساخت بک لینک های شما به صورت آهسته و پیوسته انجام می گیرد و این مهم را از طریق ابزارهایی همچون ahrefs و Moz می توانید مانیتور کنید.

گرچه بیشتر ترافیک از طریق موتورهای جستجو حاصل می شود، اما بخشی از ترافیک می تواند از طریق مراجعه به سایت ها حاصل شود. ترافیک مراجعه به این معنی است، که افراد روی پیوندهای موجود در محتوا کلیک می کنند و به محتوای پیوند داده شده منتقل می شوند. به بیان ساده تر می توان به این گونه بیان کرد که در هنگام تدوین محتوا خود از لینک های داخلی اشاره کنید.

برای مثال اگر قرار باشد به صفحه‌ای با عنوان فروشگاه اینترنتی بک لینک ایجاد شود ، انکرتکست باید شامل عبارات فروشگاه اینترنتی، فروشگاه مجازی،فروشگاه دیجیتال و موارد مشابه باشد. استفاده از انکرتکست مرتبط باعث می‌شود کاربران بدانند که با کلیک روی پیوند به چه صفحه‌ای هدایت می‌شوند و به همین دلیل الگوریتم‌های موتور جست‌وجو ، ارزش و اعتبار بیشتری به لینک‌هایی که حاوی انکرتکست‌های مرتبط هستند می‌دهند. در این روش، با ساخت بک لینک لایه‌ای و تودرتو با هدف افزایش قدرت لایه‌های قبلی و دوری از پنالتی شدن، سریع و البته مطمئن می‌توانید رقابتی‌ترین کلمات را به صفحه اول گوگل برساند. با توجه به اهمیت این موضوع، وب پویا با بررسی های اصولی روی تمامی وب سایت ها برای گرفتن بک لینک اقدام می کند. تیم سئو وب پویا برای جلوگیری از ضرر کاربران خود، وب سایت ها را از نظر اتوریتی و اعتبار بررسی کرده و در نهایت با توجه به نیاز سایت، بک لینک می گیرد. رپورتاژ در واقع نوعی خرید بک لینک دائمی است که اصولا از سایت های خبری یا سایت های مرجع گرفته می شود.

یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی Google اقتدار وب سایت در حوزه و صنعت کسب و کار شما و قابلیت اطمینان آن می باشد. برای آزمایش این عوامل، Google از وب سایت های دیگر بازدید می کند و می فهمد که از کدام سایت به سایت شما لینک می دهند. سپس با توجه به ارزیابی دیگر سایت ها، جایگاه شایسته را به سایت شما خواهد داد. استفاده از بک لینک باکیفیت سرعت جستجو و رسیدن خزنده های موتورهای جستجو به سمت سایت شما را افزایش می‌دهد.

اگر به دنبال خرید بک لینک هستید پیشنهاد می‌کنیم با مزیت‌های بک لینک خوب و باکیفیت و همچنین بهترین سایت خرید بک لینک قوی آشنا شوید. از این رو  در این نوشته قصد داریم به مزایای بک لینک قوی و هم چنین معرفی بهترین سایت‌های خرید بک لینک خوب اشاره کنیم. بک لینک ها یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی موتورهای جستجو هستند. از این رو، اتتخاب درست تکنیک ها و روش های بک لینک سازی و خرید بک لینک قوی و با کیفیت، حائز اهمیت بالایی می باشد. در این ویدئو به صورت کامل به شما توضیح می دهیم که برای خرید بک لینک ارزان و طبیعی باید چه کارهایی انجام دهید. در ادامه نیز به معرفی و فروش بک لینک فالو و رپورتاژهای دائمی و با کیفیت می پردازیم تا به هنگام خرید بک لینک فالو و نوفالو، دچار مشکل نشوید.

از این رو، سایت های جدید نیاز به خرید بک لینک با کیفیت و مناسب با کسب وکار خود دارند. نکته بعدی این است که بک لینک های با کیفیت خریداری کنید تا تاثیر مثبت بر روی سئو سایت بگذارند. حتما PA و DA سایتی که می خواهید از آن بک لینک خریده را چک کنید و در صورتی که نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، از آن ها بخواهید تا گزارشی از DA و PA سایت خود برای شما ارسال نمایند. سایت هایی که دارای DA بالای 50 هستند گزینه های مناسبی برای شما خواهند بود. همچنین، از آن ها بخواهید تا لیستی از بک لینک هایی که برای سایت شما می سازند ارائه کرده و صحت آن ها را چک کنید. ناگفته نماند که فاکتورهای زیادی را باید برای بک لینک سازی در نظر بگیرید که تنها یک شرکت معتبر و کاربلد آن ها را به درستی و اصولی می داند.

در ادامه بیشتر در مورد عوامل تاثیر گذار بک لینک بر نتایج گوگل صحبت خواهیم کرد. انتشار رپورتاژ و لینک سازی برای کسب و کارهای نوپا و برند های به نام و بزرگ ایران افتخار بزرگیست برای ما که در طی چند سال اخیر به انجام رساندیم و هر روز بیش از پیش در کسب رضایت مشتریان کوشا هستیم. وب سایتهای این پکیج با موضوعات مختلف بوده و به روز رسانی می شوند و آی پی سرور متفاوت دارند با خرید این پکیج، راهنمایی های لازم برای حفظ رتبه و ارتقای رتبه به شما ارائه خواهد شد. آیا میدانید سرعت بارگذاری سایت یکی از فاکتورهای مهم سئو و رنکینگ گوگل است؟ افزایش سرعت بارگذاری سایت باعث میشود گوگل امتیاز ویژه ای برای سایت شما قائل شود. در این سرویس ما با کاهش حجم صفحات و فشرده سازی ویژه سایتهای وردپرسی میزان لود تایم سایت شما را بصورت چشمگیری کاهش میدهیم.

ما در این مقاله همه تلاشمان را می‌کنیم تا شما اصلاً به فکر خرید بک لینک نیفتید، اما همیشه برای خودمان هم جالب بوده که بدانیم چرا هنوز خیلی‌ها بک لینک میخرند. یعنی دوست دارد به سایتی رتبه بهتری بدهد که کاربران بیشتری با آن حال می‌کنند. اما وقتی شما بک لینک بخرید و او را گول بزنید، او هم شما را طوری تنبیه می‌کند که عمق اشتباه‌تان را هزار برابر حس کنید. رپورتاژ آگهی چیست؟ در این مقاله ابتدا تعریف دقیقی از رپورتاژ ارایه میکنیم و در ادامه مهمترین نکات در خرید رپورتاژآگهی را به شما معرفی میکنیم.

این در واقع روشی است که موتورهای جستجو پیوندهای سایت شما را تشخیص می دهند و نشان می دهند سایت شما دارای اطلاعات مفیدی است، پس مصرف کنندگان نیز این را می بینند و این نشان دهنده علاقه آن ها به نام تجاری شما است. سن دامنه بک لینک های سایت شما بر سئو سایت شما و مقداری که Google آن ها را قرار می دهد، تأثیر دارد. دامنه های قدیمی تر می توانند از دامنه های جدید قدرتمندتر باشند، زیرا گوگل آنها را قابل اعتمادتر می داند. بنابراین بک لینک هایی با دامنه های قدیمی تر به شما در رتبه بندی، بیشتر از سایت های جدید کمک می کند. از آنجا که بک لینک فالو، سیگنال های بهتری را به موتورهای جستجو می فرستند می توانند سبب کسب رتبه بهتری به وبسایت شما شوند.

با توجه به نیاز وبسایت های مختلف به در اختیار داشتن بک لینک های باکیفیت و دائمی، همواره شرکت های معتبری اقدام به فروش بکلینک دائمی نموده و در نتیجه از این طریق شما می توانید به صورت دائمی از بک لینک های باکیفیت بهره ببرید. پست های میهمان و شبکه های اجتماعی مختلف هم می توانند مقاصد مناسبی برای ایجاد بک لینک محسوب شوند. بدین ترتیب اگر بتوانید از محتوا های مناسب و مورد نیاز مخاطب بهره ببرید، همواره می توانید با ایجاد بک لینک های مناسب بهبود کسب و کار خودتان را تضمین نمایید. همچنین حتماً سعی کنید بک لینک های دائمی خود را از وبسایت هایی خریداری کنید که دارای رتبه بندی بهتر و بازدید بالاتری هستند تا بدین ترتیب به مشتریان بیشتری در زمینه کسب و کار خودتان دست یابید. می توان گفت امروزه خرید بک لینک قوی یکی از موثرترین راه های دسترسی به رتبه های برتر در SERP ها محسوب می شود.

سفارش بکلینک

لینک هایی که از سایت های با کیفیت گرفته می شود، سیگنال های مثبت بیشتری نسبت به پیوندهای سایت های کم کیفیت و کمتر شناخته شده به موتورهای جستجوگر ارسال می کنند. همواره به یاد داشته باشید که با ارزش ترین انواع بک لینک از وب سایت های با کیفیت حاصل می شود. گروهی دیگر از بک لینک که جاب تیم برای کارفرمایان عزیز در نظر دارد ارائه بک لینک فالو است که ارزش و اعتبار زیادی داشته و اعتبار را از سایت رسانه به سایت مقصد منتقل خواهد کرد.

اگر تازه سایت خود را تأسیس کرده‌اید یا مدت‌ها از راه‌اندازی وب‌سایت شما می‌گذارد ولی هنوز موفق نشده‌اید رتبه خوبی در گوگل بدست بیاورید؛ می‌توانید با خرید بک لینک از جاب تیم به بهبود جایگاه سایت تان در گوگل کمک کنید. زمانی که کاربران محصولات و خدمات شما را جستجو می‌کنند‌ گوگل مرتبط ترین نتایج را برای کاربران نمایش می‌دهد. با توجه به اینکه بک‌لینک خوب باعث افزایش رتبه سایت و قرار گرفتن در صفحه اول نتایج گوگل می‌شود از این رو موجب افزایش اعتبار برند و کسب و کارتان نزد کاربران می‌گردد. خرید بک لینک همواره اگر به شکلی اصولی و حرفه‌ای انجام شود می‌تواند بهترین گزینه برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو باشد. در این زمینه باید توجه داشت که تمامی بک لینک‌ها کیفیت یکسانی نداشته و برخی از آن‌ها به اصطلاح مضر هستند، به همین دلیل روی رتبه و موفقیت سایت تاثیر گذاشته و حتی ممکن است منجر به جریمه یا پنالتی سایت شوند.

البته فراموش نکنید، چه سایت شما در بهینه ترین حالت ممکن باشه و چه نباشه، شما نباید اجازه بدید که گوگل رد پایی از خرید بک لینک رو برای سایت شما ببینه. رصد شدن چنین چیزی توسط گوگل یعنی در بهترین حالت، بی اثر شدن تمامی بک لینک هایی که دریافت کردید. بک لینک های کامنتی نوعی بک لینک کاربر محور یا اصطلاحاً UGC هستند (در مورد انواع لینک ها قبلا به طور مفصل توضیح دادیم). توسط این بک لینک ها قادر هستید رپورتاژها و بک لینک های خودتون رو تقویت کنید.

همچنین، با ارائه گزارش دقیق از عملکرد بک لینک ها و پشتیبانی سایت، می توانید شاهد سیر صعودی سایت و کسب و کار خود باشید. اولین قدم خرید بک لینک مشاوره سئو است ، پس از درخواست مشاوره ، سایت شما توسط ابزارهای بررسی سئو خارجی سایت بررسی شده و نمایه بک لینک فعلی سایت شما به همراه میزان رقابت کلمات کلیدی سایت در اینترنت مورد ارزیابی قرار میگیرد. به طور خلاصه، بک لینک پیوندی از یک وب سایت به وب سایت دیگر است.در سئو، بک لینک ها نقش اصلی و بسیار اساسی را ایفا می کنند، زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل بک لینک ها را به عنوان توصیه و رای دیگر سایت ها به یک سایت تفسیر می کنند. در نتیجه، لینک های خارجی یا همان بک لینک ها تأثیر مستقیمی بر رتبه صفحات سایت دارند. همانطور که میدانید اصولا ساخت بکلینک و پروسه لینک سازی ، یکی از مهمترین و موثرترین روش‌ها برای بهبود سئو برای افزایش رتبه در گوگل و سایر موتور های جستجو گر هست.

سفارش بکلینک

برای ایندکس کردن لینک‌ها، به‌صورت لایه‌ای لینک‌سازی می‌شود و هم‌چنین از برنامه GSA SEO Indexer نیز در کنار آن استفاده می‌شود. برای محتواهای لایه دوم و سوم از برنامه GSA Content Generator استفاده می‌شود که به کمک آن می‌توان محتوای یونیک اما با خوانایی کم تولید کرد اما برای لایه دوم و سوم گزینه مناسبی است. شما می‌توانید لایسنس دائمی تمامی این برنامه‌ها را از طریق ما خریداری کنید. این سایت‌های نیز برای شما لینک‌های بسیار بی‌کیفیت و آسیب‌زننده می‌سازند داشتن لینک در بخش‌های همچون سایدبار و یا فوتر که در تمامی صفحات داخلی یک سایت تکرار می‌شوند.

که در ادامه درباره بک لینک‌ها و نحوه‌ی به کار بردن آنها صحبت می‌کنیم. خرید بک لینک از طریق سیستم بکوریتی می تواند بهترین نتیجه ممکن را روی سایت شما بگذارد . خرید بک لینک معتبر زمانی معنی دارد که از طریق بکوریتی به شکل انبوه و تضمینی تهیه شود . ایجاد پکیج بک لینک در بکوریتی جزو امکانات اصلی سایت می باشد و شما به عنوان خریدار بک لینک ، می توانید پکیج بک لینک طبق نیاز خودتان ایجاد کنید که شامل سایت ها و وبلاگ ها با موضوع دلخواه و مرتبط با کسب و کار خودتان باشد . • از سایت مرتبط با حوزه کاری خودتان، بک لینک بخرید.برای
خرید بک لینک سایت هایی را انتخاب کنید که مرتبط به حوزه فعالیت شما باشند. با این کار علاوه بر بهبود رنک سایت،
ممکن است مخاطبینی علاقه مند به حوزه کاری خودتان پیدا کنید.

به سایت های مرجعی که سایت ها را بر اساس زمینه کاریشان دسته بندی می‌کنند دایرکتوری
می‌گویند. در بعضی دایرکتوری ها ایجاد بک لینک رایگان است و در بعضی دیگر نیاز به خرید بک لینک است. بهتر است سایت
خود را در دایرکتوری های معتبر ایرانی ثبت نمایید زیرا سایت‌های خارجی چندان بازدیدی از سایت برای شما به دنبال
ندارد که منجر به کم ارزش شدن آن بک لینک خواهد شد. معمولا وقتی نام خرید بک لینک می‌آید، ذهن ما به سمت چنین بک لینک‌هایی می‌رود. این روش اصلا توصیه نمی‌شود و با توجه
به دائمی نبودنش، ممکن است حتی برای شما دردسرساز شود!

در درجه دوم هم اینکه با مسئولان و مشاوران صحبت کرده، ببینید چقدر بر اصول سئو تسلط دارند و اگر متوجه شدید تخصص کمی دارند، یا اینکه قصدشان صرفا فروش است و نه راهنمایی، از آنها بک لینک نخرید. مطمئن باشید در صورت خرید بک لینک از شرکت های نامعتبر و سودجو، آسیب جبران ناپذیری به سایت تان میزنید. و در نهایت به عنوان آخرین وب سایت فروش بک لینک، به رایامارکتینگ اشاره میکنم.

به عنوان مثال، با استفاده از SEMrush ، می توانید با سرعت بیشتری بک لینک های وب سایت خود را بررسی نمایید. ابزارهای مختلفی برای نظارت بر بک لینک ها وجود دارد که به شما امکان می دهد تا بک لینک های خود را ارزیابی کنید. شما می توانید لینک های وب سایت خود با ابزار هایی نظیر سرچ کنسول، SEMRush ، Ahrefs و … شما می توانید از Google Search Console برای رشد سایت و دیدن بک لینک های  خود استفاده کنید، اما ممکن است این پروسه اندکی زمان بر باشد. اما وقتی که بک لینک های بی ارزش برای سایت بسازم، نه تنها باید چندین برابر هزینه کرده و آنها را با بک لینک خوب جایگزین کنم، بلکه باید مدت زیادی هم با چند برابر قدرت روی سایت فعالیت کنم تا گوگل سابقه بد و خرابش را نادیده بگیرد.

به دلیل کیفیت بالای این بک‌لینک‌ها احتمال دریافت جواب منفی، جریمه و پنالتی شدن شما وجود ندارد. این بک‌لینک‌ها به‌صورت مستقیم، بدون واسطه، تبلیغ و دستی تولید شده، ازاین‌رو کاملاً حرفه‌ای بوده و می‌توانند، بسیار قوی ظاهر شوند. البته برخی شرکت‌ها با بررسی سئو داخلی، رقبا و عبارات کلیدی متناسب با شغلتان به ساخت بک‌لینک برای شما می‌پردازند. بدین ترتیب بهتر می‌توانید، در قالب یک استراتژی مدون به بهینه‌سازی ساختار صفحات وب خود اقدام نمایید. به لینکی که از یک سایت دیگر به سایت شما داده می شود، بک لینک گفته می شود. به عبارت دیگر، لینک های ورودی از وب سایت های دیگر به سایت شما، بک لینک هستند.

یکی از عوامل موثر در بهبود سئو و افزایش رتبه سایت، بک لینک ها هستند. آنها به نوعی، میزان اعتماد دیگران را نسبت به سایت شما نشان می دهند. موتورهای جستجو با بررسی بک لینک ها متوجه می شوند که صفحه وب سایت شما چقدر برای کاربران معتبر است. با کمک بک لینک ها می توانید به ترافیک بزرگی از کاربران دست پیدا کنید. وجود این لینک ها، باعث می شود تا کاربران راحت تر بتوانند با گردش در صفحات مختلف، به محتوای موردنظر خود دست یابند.

در صورتیکه در حین سفارش، استراتژی مناسبی را در نظر بگیرید، بدون شک احتمال اثرگذاری بک لینک ها افزایش خواهد داشت و می توانید خرید بک لینک طبیعی داشته باشید. بک لینک دانشگاهی یا همان بک لینک edu خود یکی از انواع بک لینک های رپورتاژی محسوب می شود که در سایت های دانشگاهی با دامنه edu و یا سایت های آموزشی با پسوند edu یا دیگر پسوندهای رایج منتشر می گردد. به دلیل قدرت و اعتبار بالای این سایت ها، خرید بک لینک edu (بک لینک دانشگاهی) می تواند به شدت به شما در افزایش رتبه سایت در کلمه کلیدی کمک کند. پس هر شخص یا شرکتی می‌داند سایت‌هایی هستند که خدمات خرید بک لینک یا رپورتاژ آگهی ارائه می‌دهند و این را گوگل و دیگر موتورهای جستجو کاملا می‌دانند! پس هر سایت و شرکتی به راحتی با تقبل هزینه می‌تواند به راحتی لینک دریافت کند! یکی از بهترین شکل های خرید بک لینک، خرید بک لینک خارجی ، خرید رپورتاژ خارجی و لینکسازی در سایت های غیر ایرانی است.

در حقیقت ، لینک های “غیر طبیعی” بیش از حد ممکن است حتی مجازات مجازات برای سایت شما باشد. ممکن است فکر کنید که “اقتدار” ذهنی است ، اما گوگل برای اندازه گیری آن یک روش اساسی دارد و آن چیزی نیست جز بک لینک و بک لینک را میتوانید از طریق خرید بک لینک به دست آوردید. همچنین باید به عبارت و کلمه ای که لینک شده و عبارات اطراف آن توجه خاصی کرد چرا که بک لینک شما فقط به آن کلمه کانونی در نتایج گوگل تاثیر مثبت خواهد داشت و نه تمام عباراتی که مد نظر شما است. بیکار ننشسته و بک لینک خریداری‌شده خود را که در قالب رپورتاژ ارائه داده‌اید در تمامی فضاهای آنلاین موجود به اشتراک بگذارید تا کاربران بیشتری به آن دست یابند. برای خرید بک لینک پروفایلی قدرتمند می توانید یکی از سرویس های زیر را انتخاب کنید. باید گفت که هیچ قانون نوشته‌ای برای جریمه خرید بک لینک وجود ندارد، اما شما با خرید آن دارید تقلب میکنید!

به سراغ سایت های فعال و دارای قدرت محتوایی خوب بروید تا نتیجه کارتان سودمند باشد. ولی در صورت نیافتن چنین سایت‌هایی سعی کنید، نمونه‌های انتخابی عمومی‌تر بوده و درعین‌حال از درجه کیفی خوبی نیز برخوردار باشند. در غیر این حالت استفاده از سایت‌های خبری که عمومیتشان به گوگل ثابت‌شده و رسانه‌ای هستند، بهترین گزینه برای انتخاب محسوب می‌شوند. در صورتیکه سایت مرتبط با سایت خودتان پیدا نکردید، گرفتن بک لینک از سایت های غیر مرتبط با اعتبار خوب نیز خالی از لطف نیست و توصیه می شود.

با این حال، اقدامات دستی مربوط به لینک سازی کلاه سیاه یا هرزنامه امروزه بسیار نادر است. امروزه سایت های زیادی هستند که خدمات فروش بک لینک را ارائه می نمایند. تمامی این وب سایت های فروش بک لینک، مدعی ارائه قوی ترین بک لنیگ ها بوده و این موضوع، سبب می شود که مشتری در انتخاب یک وب سایت برای خرید بک لینک قوی دچار سردرگمی شود. همانطور که گفتیم برای بهبود سئو سایت لازم است که برای خرید بک لینک قوی هزینه کنید.

آپ بک لینک، یکی از بهترین و موثرترین سایت ارائه دهنده خدمات بک لینک در ایران است. این شرکت با داشتن تیمی مجرب و متخصص در زمینه سئو و بهینه سازی سایت‌، به عنوان یکی از بهترین راهکارهای بهبود سئو و جذب بازدیدکنندگان به وب سایت ها شناخته شده است. خدمات این شرکت شامل خرید بک لینک، طراحی و بهینه سازی سایت، مدیریت کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی در شبکه های اجتماعی می باشد. بهترین و کم ریسک ترین روش لینک سازی خارجی استفاده از بک لینک هایی است که احتمال حذف شدن آن ها وجود نداشته باشد. البته همانطور که اشاره کردیم این بدان معنا نیست که بک لینک تمام صفحات صرفا منجر به جریمه شود. بلکه این استراتژی لینک سازی ماست که مشخص کننده نتیجه است.از رپورتاژآگهی میتوان همواره برای بهبود جایگاه رتبه ها استفاده کرد.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما