گشایش یادداشت تفاهم در ماشین حساب پایه دانش

عنوان 20- عباس علی آبادی امروز در حاشیه اولین همایش ملی صنعت دانش که در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد، با اشاره به افشای تفاهم نامه دانش در جمع خبرنگاران گفت: – حسابداری. بسته، ارزش این بسته 15 هزار میلیارد تومان است که این یک گام است ابتدا برای سرعت بخشیدن به پروژه های دانش بنیان حذف شد.

وزیر صامت گفت: با کمک این مجموعه می توان مشکلات مربوط به شرکت های علمی را حل کرد که در نهایت به نفع مردم خواهد بود.

وی بیان کرد: البته این بسته تمام پول نیست بلکه ضمانت و امثال آن است که ارزش کل آن به بیش از 13 هزار تومان می رسد.

علی آبادی بیان کرد: تامین مالی آن نیز به دلیل منابع شرکت های بزرگ، درآمد شرکت های بزرگ و همچنین منابعی است که در قانون مشخص شده و زمان استفاده از آن تا پایان سال است.

وی بیان کرد: سامانه ای برای این امر طراحی شده است که شرکت های آگاه می توانند شرایط خود را ثبت و درج کنند و از این تسهیلات استفاده کنند.

وی در خصوص هوشمندسازی مواد معدنی و صنعت معدن گفت: در دنیا روش های نوین و نوینی در استخراج معادن وجود دارد، از این رو سعی می کنیم در راستای استفاده از فناوری های نوین در حوزه معدن حرکت کنیم تا بهره وری آن افزایش یابد. بگیر.”

وی افزود: در حال حاضر کمتر از 5 درصد از مناطق کشور در حوزه معدن فعال هستند که تلاش می کنیم این حداقل را به حداکثر برسانیم.

وی در رابطه با اکتشاف مواد معدنی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: در این زمینه از شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت شده است تا حضور خود را پررنگ‌تر کنند، بنابراین تلاش می‌کنیم آنها را به سمت حرکت‌های لازم سوق دهیم.

وی همچنین بیان کرد: تولید خودروهای برقی و خودران نیز از برنامه های ماست و اقداماتی را آغاز کرده ایم.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما