bakiehbanner

نحوه بازیافت صفحه های وینیل

استفاده از تصاویر با کیفیت بالا، طرح‌های خلاقانه و گرافیک‌های جذاب که محصولات و خدمات را به بهترین شکل ممکن نشان می‌دهند، برای جلب توجه مشتری حیاتی است. ماشین‌های تحریر روشی آفلاین برای نگارش یادداشت‌ها، نامه‌ها، اسناد یا داستان‌ها را بدون نیاز به رایانه‌های مدرن ارائه می‌دهند. ماشین‌های تحریر با قیمت کم‌تر از 100 دلار در بازارهای خرده‌فروشی در دسترس قرار دارند و اغلب کلکسیونرها و علاقه‌مندان حداقل یکی از آنها را در مجموعه خود دارد.

اما هرچقدر سرعت بارگذاری صفحات وب بیشتر باشد، کاربران تمایل بیشتری برای بازگشت به آن پیدا می‌کنند و گوگل بر اساس محبوبیت وب‌سایت شما، رتبه آن را افزایش می‌دهد. بیش از یک دهه از بازگشت صفحه وینیل روی رادار علاقمندان موسیقی گذشته، و همچنان فروش این رسانه روند صعودی دارد. عده‌ای معتقدند دلیل این بازگشت، کیفیت پخش بهتر نسبت به رسانه‌های دیجیتال است. درحالی‌که رسانه‌های دیجیتالِ بدونِ افتِ کیفیت که به‌وفور هم در دسترس همه هستند، نتوانستند مانع پیشروی این قطار سریع‌السیر شوند! اما چرا؟    عامل عمیق‌تری باعث بازگشت این قهرمانِ پیش‌کسوت به عرصۀ رقابت شده.

کنسول Game Boy نینتندو، اولین دستگاه بازی قابل حمل بود که به‌طور گسترده مورد استقبال قرار گرفت. محبوبیت آن در حدی بود که افراد متعلق به آن نسل، هنوز هم کنسول‌های پرتابل جدید را گیم‌بوی می‌نامند و احتمالا تا دهه‌های آینده نیز این شهرت را به یدک خواهد کشید. به همین بهانه در ادامه نگاهی به 12 گجت قدیمی خواهیم داشت که اکنون به عتیقه هایی باارزش تبدیل شده‌اند. در این مطلب نگاهی داریم به 12 گجت قدیمی اما جذاب و خاطرانگیز که اکنون به عتیقه های محبوب کلکسیونرها تبدیل شده‌اند. امروزه توییتر نیز اهمیت بالایی در بین مردم دارد، یک شبکه اجتماعی که برای مورد توجه قرار گرفتن در آن شما نیاز به خرید فالوور، لایک و ریتوییت خواهید داشت.

اگر اینفلوئنسری با زمینه کاری مناسب و مرتبط با کسب و کار شما لینک پست‌هایتان را به اشتراک بگذارد، به سرعت با افزایش ترافیک و تعداد دنبال‌کنندگان مواجه خواهید شد. عنوان مطالب باید احساسات کاربران را درگیر و نظر آن‌ها را جلب کند، اما URL آن‌ها نیازی به توجه به جنبه احساسی ندارد. از معیارهای مؤثر در رنکینگ یک صفحه وب در گوگل می‌توان میزان محبوبیت لینک، اعتبار صفحه، انکر تکست لینک‌های خارجی، ترافیک و نرخ کلیک، اعتبار هاست و میزان استفاده از کلمات کلیدی در مطالب را نام برد. از میان تمامی این معیارها، استفاده از کلمات کلیدی نقش بسیار مهم و پررنگی را در رتبه‌بندی وب‌سایت ایفا می‌کند. همچنین می‌توانید لینک‌های وب‌سایت خود را در پست‌های شبکه‌های اجتماعی قرار بدهید، چراکه زمانی که اطلاعات مورد نیاز کاربران در تایملاین آن‌ها ظاهر می‌شود، تنها با یک کلیک می‌توانند مطالب را با دیگران به اشتراک بگذارند.

همچنین باید در مطالب خود از لینک‌های داخلی استفاده کنید و کاربران را به بازدید از صفحات مختلف در وب‌سایت خود ترغیب کنید. اصلاح کردن لینک‌های خراب قدیمی و جایگزین کردن آن‌ها با لینک‌های مفید نیز از روش‌های لینک‌سازی سودمند محسوب می‌شود. علاوه بر این، می‌توان از کلمات کلیدی در عنوان و «متن جایگزین» (Alt) تصاویر نیز بهره برد. این صفحه گرامافون ها همچنین اولین دیسک‌هایی بودند که دارای ریز شیار بودند، یعنی شیارهایی چهار برابر کوچک‌تر از 78 دور در دقیقه. 45 ها بعداً برای قرار گرفتن در جوک باکس ها (گرام سکه ای) اختراع شدند زیرا نسبت به 78 دورها فضای کمتری را اشغال می کنند و موسیقی بیشتری را در خود جای می دهند.

بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی کلاسیک، فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی تولید شده در دوران CRT، با تکیه بر مشخصات فنی این نمایشگرها طراحی شده‌اند. هنگامی‌که نمایشگرهای تخت برای اولین بار به روی صحنه آمدند، به‌طرز شگفت‌انگیزی گران بودند و تنها در خانه افراد متمول یافت می‌شدند. این امر موجب شد تا نمایشگرهای حجیم CRT به مرور جای خود را به پنل‌های جدیدتر و باریک‌تر واگذار کنند.

در نتیجه اینفوگرافیک‌ها از ابزارهای مناسب برای بهبود سئو وب‌سایت‌ها شناخته می‌شوند. گوگل این آرا را در کنار هم قرار می‌دهد و بررسی می‌کند که آیا وب‌سایت شما به اندازه کافی برای قرار گرفتن در ۱۰ رتبه اول مناسب است یا نه. اگر بک‌لینک‌ها را از وب‌سایت‌های معتبر دریافت کنید، شانس بالا رفتن رتبه شما در گوگل بیشتر می‌شود. به‌لطف سریال‌ محبوب «چیزهای عجیب» و شهرت دوباره برخی از آثار کلاسیک، بسیاری از نوستالژی‌های دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی، امروزه مجددا در حال بازگشت به زندگی روزمره ما هستند. علاوه بر آن، هنرمندان مختلف نیز چندی است از المان‌های نوستالژیک و خاطرانگیز در آثار جدید خود استفاده می‌کنند. برای مثال، قطعه منتشر شده تیلور سوئیفت به‌نام “Release” در کنار سی‌دی و صفحه وینیل، با یک نسخه کاست نیز ارائه شده است.

بازگشت محبوبیت صفحات وینیل

محدود به چند دقیقه موسیقی در هر طرف دیسک، اکثر رکوردهای 78 دور در دقیقه به تک آهنگ ها محدود می شد. اما دوره سوم اغلب برای بسیاری از رهبران دشوار بوده و حوادث پیش‌بینی نشده و غیرقابل پیش‌بینی باعث خروج دولت‌ها و برنامه‌هایشان از مسیر مورد نظر آنها شده است. این وابستگی باعث می‌شود که اگر متحدان او احساس کنند که مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند، ائتلاف حاکم را در برابر خطر فروپاشی آسیب‌پذیر کنند. محبوبیت آقای مودی معمولا به تسلط او در برندسازی، تبدیل رویدادهای معمولی به رویدادهای نمایشی و پیام‌های زیرکانه او نیز نسبت داده شده است. نتایج به دست آمده در این انتخابات یک ضربه شخصی برای آقای مودی است که همیشه به عنوان سروزیر ایالت گجرات و بعدا نخست وزیر هند اکثریت را در انتخابات پارلمانی به دست آورده و برای یک دهه بر سیاست این کشور تسلط داشته است.

امروزه اکثر پخش کننده های دیسک (گرامافون ها) فقط روی یک سرعت ( RPM ) مشخص تنظیم نمی شوند، اما از آنجایی که صفحات 78 دور دیگر تولید نمی شوند، پخش 78s روی این نوع صفحه گردان دشوار است. شما به یک کیت آداپتور 78 دور در دقیقه نیاز دارید که به شما امکان می دهد قرقره های صفحه گردان را تعویض کنید. همه گرامافون ها  قادر به پخش صفحه های 78 دور در دقیقه نیستند، زیرا گرامافون باید بتواند با سرعت مناسب بچرخد تا 78 دور در دقیقه تولید کند. گرامافون هایی وجود دارند که به طور خاص برای پخش صفحه های 78 دور طراحی شده اند، اگر که تنها دیسک های 78 دور در مجموعه شما باشد.

را بررسی کنید و به رفع مشکلات مربوط بپردازید تا رتبه سایت در صفحات گوگل را بهبود ببخشید. از مهم‌ترین ابزارها برای ارزیابی رتبه و وضعیت صفحات وب می‌توان ابزار «گوگل آنالیتیکس» (Google Analytics) را نام برد. به گفته وب‌سایت «‌Backlinko»، اولین نتیجه در صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل حدود ۳۱/۷ درصد از کلیک‌ها را به خود اختصاص می‌دهد، در حالی که نتایج صفحه دوم تنها ۰/۷۸ درصد از کلیک‌ها را می‌گیرند. در واقع تنها با اختصاص زمان، کسب اطلاعات مفید درباره «بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو یا سئو» (Search Engine Optimization | SEO)، فعالیت مداوم و خلاقیت می‌توان رتبه وب‌سایت‌ها در گوگل را بهبود بخشید.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما