معرفی وکیل متخصص دیوان عدالت اداری در کرج ️ در سال

بنابراین با توجه به گستردگی صلاحیت دیوان عدالت اداری و دعاوی اداری در شهر کرج، به صورت کلی نمی توان از وکیل مشخصی به عنوان بهترین وکیل متخصص دیوان عدالت اداری در کرج نام برد. شریفه دولاح وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری تهران می باشند و با 5 سابقه وکالت به صورت تخصصی در دعاوی خانواده و دیوان عدالت اداری فعالیت می کنند ایشان با توجه به تسلطی که برقوانین در دفاع از موکل خود در دیوان عدالت اداری دارند به عنوان یکی از بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در تهران شناخته می شوند. اگر به وکیل دیوان عدالت اداری خوب و متخصص در تهران نیاز دارید، بهتر است تا تحقیقات لازمه و کافی را در این خصوص انجام دهید و با چندین وکیل مشاوره برقرار کنید تا از میزان تخصص و مهارت او اطلاع پیدا کنید و نسبت به نحوه گفتار و بیان او اطمینان حاصل نمایید. بهترین وکیل دیوان عدالت اداری می تواند به مشاوره در خصوص تمامی زمینه های حقوقی بپردازد و توانایی رسیدگی و بررسی به اسناد و مدارک برای موکل را داشته و همچنین می تواند اعتراض به انواع آرای صادر شده را داشته باشد. شما می توانید ضمن تماس با گروه وکلای پایتخت در تمامی ضمینه های بالا مشاوره رایگان گرفته و در صورت نیاز انجام و پیگیری پرونده های خود را به وکلای تخصصی گروه وکلای پایتخت بپسارید.

وکلای دیوان عدالت اداری

با تحقیقات لازمه در سایت ها و مجلات حقوقی معتبر، می توان بهترین وکلا را بیشتر شناخت و نسبت به تخصص و مهارت آن ها آگاهی کاملی پیدا کرد یا می توان با مراجعه به سایت های کاری و یا صفحات کاری وکلا، نظرات و دیدگاه های مردم را در این خصوص مطالعه کرد و سپس به یک نتیجه کلی رسید. وکلای دیوان عدالت اداری، به شکایات مردمی علیه اقدامات و تصمیمات سازمان های دولتی می پردازند. بنابراین یک وکیل دیوان عدالت اداری باید صلاحیت های لازمه را داشته باشد و توانایی حل و بررسی کلیه پرونده های دیوان عدالت اداری را داشته تا بتواند در این حوزه فعالیت کند. گروه وکلای پایتخت، با دارا بودن چندین وکیل مجرب در زمینه دیوان عدالت، شماره وکیل دیوان عدالت اداری، کمیسیون ماده one hundred و دهها مسائل حقوقی و کیفری و اداره کار می توانند پرونده های شما را در کمترین زمان و با کمترین هزینه به سر انجام برسانند و شما موکلان عزیز را از تمامی مراحل پرونده آگاه می سازند. بنابراین برای اطلاع از شیوه شکایت در دیوان عدالت اداری، مدت زمان آن، هزینه دادرسی و… باید به قانون مراجعه نمود؛ مسلماً بهترین افرادی که از تمامی جزئیات این قوانین اطلاع و آگاهی کامل دارند و می‌توانند به مراجعان کمک کنند، وکلایی هستند که در دفتر وکیل دیوان عدالت به فعالیت مشغول می‌باشند.

البته دفاع در این دادگاه محدود به دادگاه بدوی نیست و بدیهی است که در دادگاه تجدید نظر که در آن حکم قطعی صادر می شود نیز باید دفاع به خوبی صورت بگیرد تا تظلم خواهی به نتیجه درست خود رسیده و حقی از شما زایل نگردد. فراموش نکنید که اگر قصد طرح دعوا از یک ضابط اداری دارد فرد مزبور باید در زمان انجام وظیفه یا در حین کار تخلف و خسارت مربوطه را به شما وارد کرده باشد در غیر این صورت باید همانند اشخصاص معمولی در دادگاه های عادی از وی شکایت نمایید. همانطور که در این مقاله گفته شد خدمات وکیل ماهر، رایگان نیست ولی در مواردی ممکن است حق الوکاله آخر کار با توجه به موضوع دریافت شود و یا به صورت اقساطی قرارداد منعقد گردد. یکی از وظایف اصلی یک وکیل کار، کمک به کارمندانی است که در محل کار با تبعیض یا آزار و اذیت مواجه شده اند. آنها همچنین نماینده کارفرمایانی هستند که با شکایت هایی که توسط کارمندان فعلی یا سابق تنظیم شده اند، روبرو هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما، از جمله نحوه تماس رایگان آنلاین یا تلفنی، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

وکیل حقوقی

همچنین مردم هم اگر با یک ارگان دولتی به مشکل بخورند، باید به سراغ وکیل دیوان عدالت اداری بروند. پس پای یک وکیل متخصص در این حوزه، زمانی به دادگاه باز می شود از که یک ارگان دولتی شکایت شود. لازم به ذکر است که روند شعبات دیوان عدالت اداری با همدیگر تفاوت دارد و برخی از شعبه‌ها ممکن است اجازه ملاقات حضوری را به وکیل ندهند.

•    در اختیار نداشتن وکیل دیوان عدالت اداری معتبر و با تجربه و عدم آگاهی از قوانین خسارات زیادی به شما وارد خواهد کرد. برای حل مشکلات پرونده خود  ابتدا با وکیل متخصص امور ملکی مذاکره حضوری داشته باشید. چنانچه خواهان ارتباط با بهترین وکیل ملکی و وکیل متخصص دیوان هستید، با ما تماس بکیرید. بنابراین وکیل پایه یک دیوان عدالت اداری می بایست به جای اینکه به تشخیص آن کمیسیون ها در دیوان تمرکز کند ، دفاعیات خود بر محور ایرادات فرآیند رسیدگی های کمیسیون را قرار بدهد . در چنین وضعیتی به کارگیری یک وکیل دیوان عدالت اداری که از مهارت و آگاهی کافی برخوردار باشد،لازم وضروریست.

بدیهی ست از چنین وکلایی توانایی، مهارت و کارکرد بیشتری نسبت به دیگر وکلای رسمی دادگستری انتظار می رود. به عبارتی می توان گفت وکیل تخصصی برای دیوان عدالت اداری آمیخته ای از گرایشات حقوق عمومی و خصوصی و حتی گرایش حقوق اقتصادی می باشد. وکالت تخصصی دیوان عدالت اداری از برخی جهات با دیگر پرونده های جاری در دادسرا ها و دادگاه های انقلاب و عمومی تفاوت دارد، از همین جهت وکیل تخصصی دیوان عدالت اداری باید از تمامی این تفاوت ها اطلاع داشته باشد.

شماره تماس و آدرس دیوان عدالت اداری

از زمان صدور رای نهایی، طرفی که محکوم شده است باید ظرف مدت زمان یک ماه نسبت به اجرای حکم مورد نظر اقدام کند. از آنجایی که اجرای این حکم از نظر دیوان عدالت بسیار اهمیت دارد، بررسی آن به اجرای احکام سپرده می‌شود؛ به این صورت که اجرای احکام محکوم علیه را ملزم به اجرای حکم می‌کند تا در بازه زمانی یک ماهه دستور دیوان اجرایی گردد. همانطور که گفتیم دیوان عدالت اداری به منظور حفظ حقوق مردم در برابر واحدها و تصمیمات دولتی فعالیت می‌کند. در صورتیکه مصوبه اجرا شده ای در هر یک از ارگان‌هایی که زیر نظر دولت فعالیت می‌کنند بر خلاف قانون باشد، می‌توان علیه آن به دیوان عدالت اداری شکایت کرد.

  • ملکی اداری مفتخر است حقوقدانان و وکلای پایه یک دادگستری با تجربه را به متقاضیان خدمات مشاوره و وکالت در سراسر کشور معرفی نماید.
  • اگر قصد دارید که دادخواست خود را به دیوان عدالت اداری تقدیم کنید لازم است بدانید که شما اکنون در مقابل یک واحد دولتی قرار گرفته و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.
  • در صورتی که پرونده قضایی شما در رابطه با این موضوعات است، بهترین گزینه برای شما تیم مجرب دکتر زهره‌وند می‌باشد.
  • در مورد ابهام و اشکال و اختلاف نظر در نحوه اجرای طرح های جامع و تفصیلی شهری، باید مراتب در شورای عالی شهرسازی و معماری مطرح شود.
  • حق مشاوره در این موسسه حقوقی بسیار پایین بوده و می‌توانید با پرداخت یک هزینه کم از مشاوره وکلای خبره و پایه یک دادگستری کسب اطلاعات کنید.

دفتر وکالت دکتر علیرضا صالحی فر متعهد به ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات حقوقی، جهت جلب رضایت کامل موکلین خود در سراسر کشور می باشد. دلائل و مدارک  ارسالی برای دیوان عدالت اداری به طور کلی عبارت است از هر مدرکی که فرد برای اثبات حقوق خود بدان اسنتاد می نماید و معمولا این دلائل و مدارک نقشی بسیار مهم در احقاق حقوق فرد دارند. مراجع عمومی براساس قانون یکی از مراجعی می باشند که صلاحیت رسیدگی به تمام موارد را دارند جز در مسائلی که در قانون برای انها مشخص شده است .

معرفی وکیل قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری+راهنمای جامع

بنابراین عملا وکیل دیوان عدالت اداری باید بتواند بر اساس اهرم های داده شده به ضابطین قانون و بر اساس راهکارهای قانون گذار عملا در دعاوی حضور داشته باشد. به عبارت ساده تر یک وکیل دیوان عدالت اداری باید این توانایی را داشته باشد که بتواند بر اساس خود مفهوم قانون و بر اساس برابری آن در دعاوی ارجاع شده به دیوان عالی اداری شرکت کند. این فرد وکیل پایه یک دادگستری است که تخصص در زمینه پرونده های دیوان عدالت دارد.

درصورت توافق دوجانبه، قبول وکالت از طرف وکیل اعلام و قرارداد مالی به امضاء طرفین خواهد رسید. آدرس دیوان عدالت اداری درتهران بزرگراه ستاری خیابان مخبری ، نبش ضلع شمالی خیابان ایران زمین میباشد. یک سامانه دانشگاهی مربوط به وزارت علوم هم به نام سامانه ساجد است که ارتباطی با سامانه ساجد دیوان عدالت اداری ندارد و صرفا یک تشابه اسمی ناشی از عدم هماهنگی دستگاه ها می باشد. جهت حضور در دفتر حقوقی و دریافت مشاوره تخصصی با دفتر وکالت میرشاه، قبل از مراجعه هماهنگی های لازم را انجام دهید. دفتر وکالت میرشاه با اعتقادبه نخبه گرایی،مفتخر است با همکاری وکلای نخبه و فارغ التحصیل دانشگاه های برتر کشور و حقوقدان های تراز اول خدمات شایان توجهی به هم میهنان درون و برون کشور ارائه نماید. پس از بررسی دادخواست اشخاص در دیوان و صدور حکم قطعی توسط دیوان، نهاد های اجرایی مکلف هستند آراء صادر شده را پس از ابلاغ در اسرع وقت اجرا کنند.

اگر می خواهید از وضعیت پرونده خود در دیوان عدالت اداری مطلع شوید، می توانید به سامانه ثنا مراجعه کنید. در سامانه ثنا، می توانید اطلاعاتی در مورد شکایت ها و دادخواست ها و آرای صادره و بررسی روند رسیدگی پرونده ها در دیوان عدالت اداری را بیابید. قبل از ثبت دادخواست یا هر اقدام دیگری در دیوان عدالت اداری باید از طریق دفاتر خدمات قضایی در سامانه ثنا ثبت نام کنیم. حق‌الوکاله وکیل دیوان عدالت اداری نیز مانند سایر وکلا از تعرفه قانونی مشخصی برخوردار است که طرفین می‌توانند نسبت به مقدار آن با یکدیگر نیز توافقاتی داشته باشند و مقدار آن را با توجه به نوع و موضوع شکایت و پرونده تغییر بدهند و این امر مانع قانونی برای وکیل و موکل ندارد. و در نهایت پس از دریافت حقوق شهرداری به شرح تبصره ۳ ماده ۱۰۱ قانون شهرداری دریافت هرگونه عوارض به هر عنوان و به هر مقدار در قبال تفکیک یا افراز ممنوع بوده و فاقد وجاهت قانونی می باشد موید این مطلب به آرای متعدد هیات عمومی دیوان عدالت اداری به شماره های ۳۱۵ مورخ ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ و ۳۲۳ مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ موید همین استدلال می باشد. همانطور که قبلا اشاره شد، پرونده‌های مربوط به دیوان عدالت اداری پرونده‌های متفاوتی می‌باشند، که روند پیگیری آن‌ها نسبت دیگر موضوعات تخصصی‌تر می‌باشد.

  • به مشکل حقوقی برمی‌خورند برای دریافت حقوق خود و همچنین رفع مشکلشان به وکیل دیوان عدالت ارائه اداری مراجعه می کنند.
  • با توجه به این مسئله و اینكه اکثر پرونده هایی كه بدون کمک گرفتن از وکیل دیوان عدالت اداری به دادگاه ارائه شدند ناموفق بودند، کمک گرفتن از وکیل دیوان عدالت اداری معتبر به علت آشنایی با قوانین اداری کشور و برخورداری از تجربه بالا، برگ برنده ای برای رسیدن افراد به حقوقشان خواهد بود.
  • وکیل دیوان عدالت وظیفه ارائه مشاوره حقوقی به دادگاه و مشاور قضات را بر عهده دارد.
  • بدون شک یکی از بزرگترین موسساتی که در زمینه‌های مختلف حقوقی به خصوص دیوان عدالت اداری فعالیت می‌کند، موسسه وکیل تلفنی است.

2- در خصوص صلاحیت هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در رسیدگی به خواسته، پرونده به جلسه هیأت عمومی ارجاع شد. دیوان عدالت اداری برای گرفتن وکالت متقاضیان تنها وکلای پایه یک را تایید می کند و نسبت به وکلای پایه دو و یا کارآموزان هیچگونه تعهدی ندارند. به کمک لینک مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته  می توانید با وکیل 24 ساعته دیوان عدالت اداری ارتباط برقرار کنید. مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری در انجام مراحل حقوقی در دیوان و همچنین تسریع انجام این مراحل بدون اتلاف وقت و با جلوگیری از هزینه های اضافی کمک می کند. هدف ما استفاده از دانش و تجربه وکلای مجموعه در جهت ارائه بهترین و موثرترین راهکار موفقیت در مواجهه اشخاص با مشکلات قضایی و اداری از طریق ارزیابی و بررسی پرونده ، تنظیم اوراق قضایی ، دادن مشاوره حقوقی و همچنین پیگیری پرونده از بهترین و سریعترین راههای ممکن می باشد. هرگاه رسیدگی به شکایت، در صلاحیت سایر مراجع قضایی باشد، شعبه دیوان با صدور قرار عدم صلاحیت، پرونده را به مرجع مذکور ارسال و مراتب را به شاکی اعلام می نماید و چنانچه موضوع را در صلاحیت مراجع غیرقضایی بداند، ضمن صدور قرار عدم صلاحیت، پرونده را به مرجع صالح ارسال می نماید.

موسسه وکیل تلفنی

از مهارت های کاری ایشان وکالت در امور مالی و مالیاتی، مسائل قضایی و حقوقی است. از افتخارات مهم ایشان، نگارش بیش از 6000 لوایح و دادخواست های مرتبط با امور دیوان عدالت اداری (امور اراضی شهرسازی، امور گمرکی، مالیاتی و معادن، امور تامین اجتماعی، امور اداری و استخدامی است. در صورت نیاز به کمک حقوقی در زمینه حقوق اداری در ایران، وکیل دیوان عدالت اداری در خدمت شماست. این وکیل متخصص می تواند در مورد طیف وسیعی از مسائل حقوق اداری از جمله اختلافات بین افراد و سازمان ها یا مقامات دولتی مشاوره و وکالت ارائه دهد. رای صادره در این زمینه معمولا قطعی و لازم الاجرا می باشد و دیگر در هیچ ارگان یا سازمانی قابل رسیدگی دوباره نمی باشد.

وکلای دیوان عدالت اداری

درصورتی که متقاضی نسبت به حکم صادر شده، اعتراضی نداشته باشد، حکم صادر و اجرا خواهد شد. وکیل دیوان عدالت اداری زیرمجموعه وکیل حقوقی قرار میگیرد و فقط در زمینه پرونده های دیوان عدالت اداری تخصص دارد. بنابراین عملا وکیل پایه یک باید سعی کند در برابر حداقل یک شخصیت حقوقی از موکل خود دفاع کند. در این دادگاه ها وکیل پایه یک دیوان عدالت اداری موظف است که نگذارد قاضی تحت تاثیر قدرت مادی یا معنوی شخصیت حقوقی قرار بگیرد و عملا دعوی و دادرسی را در مسیر درست آن حفظ کند. باز در اینجا به شما ذکر می کنیم اگر وکیل دیوان عدالت نیاز دارید و می خواهید پروندتان در دادگاه رای بیاورید حتما با یک وکیل خوب دیوان عدالت اداری مجموعه ما صحبت نمایید و یک جلسه مشاوره با آن ها داشته باشید.

صدور حکم بازنشستگی پیش از موعد

به این صورت کاربران می‌توانند شکایت‌های خود را در دیوان عدالت اداری به صورت آنلاین ثبت نمایند. مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری با بررسی مسائل و مشکلات افراد در این زمینه در ابتدا به آنها کمک می کند تا بدون دادگاهی شدن اقدام به حل مشکل نمایند؛ و اما در صورتی که مشکل با روش های مسالمت آمیز حل نشد برای ارائه دادخواست به افراد بصورت حضوری (اگر وکیل پایه یک باشد و در صورت نیاز) و غیر حضوری کمک می کند. اگر شما هم با کارفرما یا کارگر خود به مشکل برخوده‌اید، باید از وکیل دیوان عدالت اداری تهران کمک بگیرید. به همین دلیل وکلا قبل از طرح شکایت بررسی دقیقی روی قرارداد موکل خود انجام می‌دهند. یک وکیل دیوان عدالت باید در کمیسیون ماده one hundred و ninety تجربه و سابقه کاری کافی داشته باشد. همچنین وکیل‌های مجرب دیوان عدالت اداری با تمامی قوانین مربوط به ادارات پرکاربردی مانند شهرداری، تامین اجتماعی و اداره مالیات کشور آگاه آشنایی دارند.

وکلای دیوان عدالت اداری

وکیل دیوان عدالت اداری در کرج می‌تواند به صورت مستقل کار کند و یا در حوزه وکالت در یک شرکت حقوقی یا دفتر وکالت تخصصی در امور اداری فعالیت کند. آنها با تسلط به قوانین و مقررات اداری و داشتن تجربه کافی، به مشتریان خود کمک می‌کنند تا حقوقشان را در برابر تصمیمات و اعمال اداری دولتی و نهادهای عمومی دفاع کنند. وکالت در پرونده های دیوان عدالت اداری یک کار تخصصی است که باید توسط یک وکیل مجرب و متخصص دیوان عدالت اداری صورت گیرد. پرونده دیوان عدالت اداری با توجه به سختی که دارد و امری تخصصی است ، بهتر است شخصی که به امور آن مسلط است آن را انجام دهد که جزو وکیل دیوان عدالت اداری نمیتواند پیگیری ها را انجام دهد.

علی رغم این که لزوم نظارت پارلمانی بر دستگاه های اداری را نمی توان از نظر دور داشت لیکن آنچه در این نوشتار به آن  پرداخت می شود نظارت قضایی است. محکوم علیه به مدت یک ماه فرصت دارد تا رای ابلاغ شده را اجرا کرده و یا رضایت محکوم له را جلب نموده و نتیجه را به صورت کتبی به شعبه اجرای احکام دیوان اعلام نماید. در صورتی که نهاد های دولتی تصمیمی بگیرند که با شرع یا قانون مغایرت داشته باشد. همچنین اگر مرجع مربوطه به خاطر عدم صلاحیت و یا سوء استفاده از اختیاراتی که دارد تصمیمی را اتخاذ کند و در صورتی که سازمانی از انجام برخی وظایف خودداری کند و همین امر باعث ضایع شدن حقی از اشخاص شود. خوشبختانه تمامی این پارامترها در مورد وکلای امین و صادق موسسه گروه وکالت پایتخت وجود دارد و شما می‌توانید با خیال راحت پرونده‌های خود را به آنها سپرده و نسبت به احقاق حق و حقوق خود اقدام نمایید. اگر در بند ۱ ماده ۱۰ به جای رسیدگی به شکایات، اعتراضات یا تظلمات از عنوان دادخواهی استفاده می گشت هر ۳ مفهوم را دربرمی گرفت و مدعی حق می تواند برای گرفتن حق یا شناسایی آن در دیوان پرونده تشکیل دهد.

در کارنامه شغلی دکتر محمد تقی زاده، سابقه وکالت در پرونده های کلان و جنجالی مشاهده می گردد. دکتر محمد تقی زاده، وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقی در شهر تهران، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز و از بهترین، موفق ترین و با تجربه ترین وکلای تهران و فارغ التحصیل از دانشگاه دولتی علامه طباطبایی تهران می باشند. گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید. گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید. اگر برای شما رای صادر شده است که شما نسبت به آن شکایت دارید و میخواهید به هیات های تشخیص سازمان تامین اجتماعی اعتراض داشته باشد، قانون گذار این کار برای برای شما فراهم کرده است که نسبت به آرای ایجاد شده شکایت داشته باشید. یکی دیگر از خدمات ویژه این موسسه حقوقی ارائه خدمات و مشاوره به موکلان خارج از کشور خود است.

در دعاوی دیوان عدالت ، باتوجه به اینکه ، در واقع شکایت  از سازمان دولتی و یا حاکمیتی است ، همینکه همان سازمان ، طرف شکایت قرارداده شده باشد ، کافی است . در این شرایط ممکن است شما شخصی باشید که رسیدگی اعتراض شاکی ، مرتبط با حقوق شما است . در نتیجه شما می توانید به استناد ماده ۵۵ قانون دیوان عدالت ، دادخواست ورود ثالث بدهید و به پرونده وارد شوید . بر اساس تجربه وکلای امور دیوان عدالت اترس ،هرچند که در دیوان عدالت اداری، رسیدگی غیرحضوری است ، اما مراجعه و تلاش برای گفتگو با قاضی پرونده و ارائه دفاعیات شفاهی می تواند ،بسیار موثر باشد.

  • حسام خوشگواری وکیل پایه یک دادگستری که در دعاوی امور بانکی، ملکی و دیوان عدالت اداری تخصص دارند.
  • نکته ۲ـ از زمان طرح شکایت در دیوان عدالت اداری تا زمان صدور حکم برای اشخاص داخل ایران سه ماه و برای اشخاص خارج از ایران ۶ ماه مهلت زمانی وجود دارد.
  • علاوه بر این، آنها از هرگونه تغییری که در قوانین اداری ایجاد می شود و می تواند بر پرونده موکل تأثیر بگذارد، آگاه می شوند.
  • دکتر علیرضا صالحی فر، عضو هیأت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی تهران و وکیل پایه یک دادگستری با بیش از ۱۴ سال سابقه وکالت در محاکم دادگستری می باشد.

ایشان به عنوان یکی از بهترین وکیل دیوان عدالت اداری تهران معرفی گردیده است و به دلیل تجربه کاری بسیار خوبی که دارد مورد اعتماد و اطمینان مردم گردیده است. آقای محمود روشنی معز تلاش کرده تا در ارائه مشاوره های حضوری و غیر حضوری اش روش های بسیار کاربردی و مناسب را به موکلین و مراجعینش ارائه دهد و به آن ها کمک های بسیار زیادی در جهت حل مشکل حقوقی شان داشته باشد. در خصوص درخواست اجرای حکم در دیوان عدالت اداری قابل ذکر است که در هر موردی که فرد به یک سازمان قضائی در خصوص مشکلات خود در رابطه با سازمانهای ادارای و دولتی طرح شکایت بنماید و شخصا  قادر به دریافت حق و حقوق خود نباشد، بایستی از کمک وکیل دیوان عدالت اداری بهره مند شود و در این خصوص بعد از صدور رای ، مرحله درخواست اجرای رای صادره را پیش رو دارد. به طور کلی تمامی اقدامات سازمانهای قضائی کشور با هدف صدور حکم و اجرای آن می باشد و هدف اصلی و نهایی نهادهای قضایی برای اجرای عدالت همان اجرای رای صادره می باشد. فلذا در راستای این هدف، دستگاه های قضائی دارای شعبات مختص اجرای حکم مربوط به خود بوده و تمامی احکام صادره در آن دستگاه های اداری قابلیت اجرا دارند.

چه در مورد حقوق خود به عنوان یک شهروند سؤالی داشته باشید و چه نیاز به راهنمایی در جهت پیمایش رویه های حقوقی پیچیده داشته باشید، تماس برای مشاوره حقوقی با یک متخصص واجد شرایط می تواند ارزشمند باشد. یک وکیل خوب برای درک وضعیت شما وقت می گذارد و برای محافظت از منافع شما تلاش خستگی ناپذیری می کند. همانگونه که مطلع هستید در دنیای امروز تمامی حرف کمابیش به سمت تخصصی شدن در حال حرکت هستند و حرفه ی مشاوره حقوقی در ایران و همچنین موسسه حقوقی و به عبارت ساده تر حرفه وکالت از این قاعده مستثنی نخواهند بود. به علت اینکه وکیل دیوان تسلط کافی به قوانین مربوط به دیوان می باشد و شخص عادی نمی تواند پرونده را برای دیوان مطالعه کند. ما هدف خود را در ابتدا برقراری عدالت و متعاقباً ایجاد حسن آرامش و امنیت در موکلین خود قرار داده ایم و به خود میبالیم بزرگترین مشوق ما در ادامه فعالیت حقوقی ، موکلین و علاقه مندان به حقوق بودند که با پیگیری و مطالبات خود ما را به فعالیت هر چه بیشتر و افزایش تخصص بالاتر سوق داده اند.

مطابق قانون به طرح دادخواست در دیوان عدالت اداری ، شکایت گفته می شود  و به شخصی که علیه یک نهاد دولتی در دیوان شکایت می کند ، شاکی گفته می شود . به عنوان مثال یک وزارتخانه دولتی ،حقوق استخدامی کارمند خود را رعایت نمیکند ،او می تواند به دیوان عدالت اداری شکایت کند و الزام سازمان خود را به رعایت حقوق استخدامی بخواهد . دادگاه؛ یکی از مراجع تخصصی قضایی است که به استناد ماده ۱۷۳ برای رسیدگی و ساماندهی اعتراضات و شکایات مردمی از سازمان ها و نهادهای دولتی تشکیل شده و زیر نظر «قوه قضاییه» است. درپرونده های مرتبط به دیوان عدالت اداری انجمن رسیدگی به پرونده به صورتی که درقانون می بینیدتشکیل نمی شود.

در مرجع دیوان عدالت اداری تنها وکیلان پایه یک دادگستری دارای اعتبارند و باقی وکلا نظیر کارآموزان پیش قاضی اعتباری ندارند و نمی توانند از موکل خودشان دفاع کنند. پس باید دقت کنید که هنگام گرفتن وکیل دیوان عدالت، پروانه پایه یک دادگستری را نیز حتما داشته باشد. همانطور که به طور واضح از این مواد بر می آید شما زمانی باید به دیوان عدالت اداری مراجعه کنید که طرف دعوای شما یکی از اشخصاص حقیقی و حقوقی اداری باشد. در حقیقت در این دعاوی اشخاص معمولی رو به رو ی شما نیستند باید از کسانی طرح شکایت کنید که مناسب اداری دارند و به خوبی قابل درک است که پیگیری این پرونده ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. همانطور که گفته شد مطابق با قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت دادخواهی افراد جامعه از تصمیمات و اقدامات مراجع و یا ادارات دولتی یا وابسته به دولت و شهرداری ها در صلاحیت دیوان عدالت اداری می باشد. دعاوی دیوان عدالت اداری طیف گسترده ای از موضوعات را دربر میگیرد.از موضوعاتی مانند مالیات ، تامین اجتماعی ، شهرداری ،حقوق کار گرفته تا امور استخدامی و نظامی مانند سازمان وظیفه عمومی را شامل می شود.

این نوع دفاعیات، نیازمند این هستند که وکیل مربوطه به طور کامل از روند رسیدگی در شعبه های مختلف دیوان عدالت اداری، آگاهی داشته باشد. وکیل دیوان عدالت اداری توانایی رسیدگی به پرونده هایی را دارد که مرجع ذی صلاح رسیدگی به انان، دیوان عدالت اداری است. چنین وکیل متخصصی دارای مهارت و تخصص بیشتری در زمینه رسیدگی به چنین پرونده هایی می باشد و با تکیه بر تجربه و تخصصی که دارد، روند دادرسی پرونده را تسریع می بخشد. دیوان عدالت اداری اصلی ترین نهاد و مرجع رسیدگی به انواع تخلفات اداری و قانونی است. در واقع این مرجع محل اصلی رسیدگی به انواع بی قانونی های ضابطین قانون – شخصیت حقیقی یا حقوقی – است.

وکلای با تجربه با بررسی وضعیت پرونده به شما مشاوره می‌دهند که شکایتتان از طریق دیوان به نتیجه می‌رسد یا در انتها به مشکل برخورد خواهید کرد. حال در این جا کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و یا وکلای قانونی آن‌ها که تحت عنوان وکیل دیوان عدالت اداری می‌توانند باشند و کلیه ادارات و سازمان‌های دولتی حق شکایت در دیوان عدالت اداری را دارا هستند. طرف شکایت و وکیل دیوان عدالت اداری موظف است ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ، نسبت به ارسال پاسخ اقدام کند. عدم وصول پاسخ، مانع رسیدگی نیست و شعبه با توجه به مدارک موجود، به پرونده رسیدگی و مبادرت به صدور رأی می نماید. وکیل دیوان عدالت اداری با تمامی جزییات قانونی مربوط به پرونده های دیوان عدالت اشنایی دارد و بر اساس صلاحیت های قانونی این مرجع قضایی، وکالت پرونده های مربوطه را می پذیرد.

هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. آقای محمدعلی مهری متانکلائی وکیل پایه یک دادگستری، مشاور حقوقی، دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی می باشند. از سوابق ایشان می توان به وکالت در پرونده های شرکت های دولتی و خصوصی و تدریس حقوق ثبت اسناد و املاک و تالیف کتب مختلف حقوقی و وکالت و مشاوره تخصصی در پرونده های مختلف اشاره نمود. این مراجع زیر نظر قوه مجریه بوده و حتی اعتراض به این آرا نیز در صلاحیت دادگستری نمی باشد .این دسته از مراجع  مانند هیئت حل اختلاف کارگر و کارفرما  ، کمیسیونهای رسیدگی کننده و…….. با راهنمایی مناسب از یک وکیل با تجربه، شانس خود را برای برنده شدن در پرونده خود در دادگاه افزایش می دهید. بعضا مشاهده شده است مشاوره حقوقی توسط اشخاصی ارائه شده اند که تازه در حال تحصیل در رشته حقوق می باشند .

عموما در چنین پرونده‌هایی وکلای حقوقی نهاد و یا ارگان مورد نظر در همه‌ی جلسات حضور دارند. بر اساس قانون اگر مدعی نتواند به درستی از حق و حقوق خود دفاع کند، محکوم خواهد شد. بنابراین به جریان انداختن چنین پرونده‌های استخدام یک وکیل کار آزموده را می‌طلبد. بنابراین لازم است که علاوه بر تجربه، علم و قابلیت دیوان وکیل مورد نظر به دقت مورد بررسی قرار گرفته و عملکرد های وی در طی پرونده های مختلفی که با آن ها سر و کار داشته است سنجیده شود. دکتر علیرضا صالحی فر، عضو هیأت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی تهران و وکیل پایه یک دادگستری با بیش از ۱۴ سال سابقه وکالت در محاکم دادگستری می باشد.

وکلای دیوان عدالت اداری

ما به خوبی می‌دانیم که وظیفه اصلی یک وکیل آن است که راه و شیوه درست را به موکل خود نشان دهد و اگر موکل به علت نا آشنایی با قوانین و مقررات کشور مسیر اشتباهی را انتخاب نموده است، مانع از حرکت او را در آن مسیر گردد. یک وکیل مطمئن و با تجربه کاملاً با موکل خود صداقت دارد و تمامی مسیرها و اتفاقاتی که در جریان رسیدگی به پرونده ممکن است برای او پیش آید را روشن می نماید؛ همچنین او در تمامی مراحل با موکل خود همراه است و با دانش و تجربه خویش او را هدایت می کند. بر مبنای اصل صد و هفتاد و سوم قانون اساسی کشورمان مبنی بر رسیدگی به شکایات شهروندان در زمینه ارگان‌های دولتی، سازمانی به نام دیوان عدالت اداری تاسیس و آغاز به کار نمود؛ این سازمان به صورت کامل زیر نظر قوه قضاییئه به فعالیت مشغول بوده و اختیارات و صلاحیت‌های آن بر مبنای قانون مشخص می‌گردد.

وکیل دیوان به طور کلی شخصی می باشد که در امور دیوان و نحوه طرح شکایت ، رسیدگی ، صدور حکم ، اعتراض به آرای صادره دارای تجربه زیادی بوده و در این رابطه متخصص می باشد . طرح شکایت در دیوان عدالت اداری بدین صورت می باشد که فرد هر گاه بخواهد در این رابطه اقدام به طرح شکایت بنماید باید مراحلی را براساس قانون آیین دادرسی و تشکیلات دیوان عدالت اداری انجام دهد. برای ارتباط با وکیل دیوان عدالت اداری می توانید از طریق اینترنت و یا از طریق کانال رسمی دادگاه شماره تماس آنها را بیابید.

با دادن وکالت به وکلاء دیوان عدالت اداری با تخصص در زمینه های مربوطه و همچنین به‌صورت تضمین شده در موارد ذیل می توانید از خدمات ما استفاده کنید. بعد از وصول پاسخ طرف شکایت شما و یا وکیل شما با وجود اینکه رسیدگی در دیوان عدالت اداری غیرحضوری است می تواند به شعبه مربوط مراجعه کند و از محتوی پاسخ مذکور مطلع شود . وکیلی می تواند به شما در دیوان عدالت اداری کمک نماید که علاوه بر آشنایی زیاد با قوانینی که در این حوزه کارایی دارند با رویه شعبات دیوان آشنایی کامل داشته باشد و تا حدودی بتواند احتمال موفقیت در شکایتی که می خواهید طرح نمایید را به شما بگویند.

مشاوره با بهترین وکیل دیوان عدالت اداری، الزامی است و نیاز دارد تا با یک وکیل متبحر و متخصص در این زمینه کمک و راهنمایی خواسته شود. پیش از مشاوره گرفتن از بهترین وکیل دیوان عدالت، در ابتدا از توانایی های او اطلاع پیدا کرده و سپس به او اعتماد نمایید. در جلسات مشاوره می توانید به این نتیجه برسید که پرونده شما تا چه درصد احتمال موفقیت آن بیشتر خواهد بود و از طرفی می توان در مورد جزییات پرونده و سوالاتی که در این خصوص پیش می آید با وکیل مورنظر خود صحبت نمایید و از او راه حل هایی را با توجه به مشکلات مربوط به پرونده خود دریافت نمایید. به طور کلی مشاوره تخصصی با یک وکیل دیوان عدالت، پیش از انعقاد قرارداد، می تواند بسیار مفید بوده و مزیت های زیادی را برای موکل به همراه داشته باشد. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در شهر تهران سالهاست که مشغول به کلیه فعالیت حقوقی می باشد. ایشان به عنوان یکی از بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در تهران شناخته شده است و بسیار موفق در کار و حرفه وکالتی خود می باشد.

از خصوصیات یک وکیل با تجربه و معتبر در ایران می‌توان به مسئولیت پذیری، صداقت در حوزه کاری، تجربه و آگاهی زیاد از اطلاعات مورد نیاز در روند پیگیری پرونده اشاره کرد. موسسه‌ی حقوقی صلح طلب با بررسی جزئیات و شرایط پرونده بهترین وکیل دیوان عدالت ایران را به شما معرفی می‌کند همچنین تا پایان به نتیجه رسیدن شکایت همراه شما خواهد بود و  پیگیری شکایت را زیر به طور کامل نظر می گیرد. آقای سیدرضا ذکایی وکیل پایه یک دادگستری، عضو مرکز وکلای قوه قضاییه تهران، مشاور حقوقی، کارشناس ارشد حقوقی جزا و جرم شنای و دارای بیش از 12 سال سابقه وکالت در انواع دعاوی هستند.

در دیوان عدالت اداری باید شکایت خود را مطرح کنند، اما باید توجه داشته باشیم که دیوان عدالت اداری با دادگاه متفاوت است، در این جا طرف مقابل دعوی، یک نهاد دولتی است که حتما وکیل کارکشته دارد. گروه تخصصی وکلای دیوان در این رابطه آماده ارائه تمامی خدمات حقوقی و قبول پرونده در زمینه های دیوان عدالت اداری و دیوان عالی برای شما عزیزان می باشند . گروه تخصصی وکلای دیوان یکی از حرفه ای ترین گروه های وکلا در سطح دیوان عدالت اداری در ایران می باشد. این گروه تخصصی دارای ده سال سابقه کار حرفه ای در این زمینه بوده و متشکل از چندین وکیل متخصص، بنام و حرفه ای در دیوان عدالت اداری می باشد .

در پاسخ به این افراد می ‌توان گفت که هزینه وکیل برای دیوان عدالت اداری تعرفه خاصی ندارد و به طور کامل بستگی به توافق وکیل و موکل دارد. زیرا در برخی موارد ممکن است روند رسیدگی به پرونده طولانی تر و همچنین پیچیدگی بیشتری داشته باشد. همچنین میزان تحصیلات وکیل نیز می تواند تاثیر بسزایی در در تعیین این هزینه داشته باشد.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما