لینک سازی اموزش لینک سازی داخلی و خارجی از 0 تا 100 آکادمی سبز

برای اینکه پیوند های زیادی دریافت کنید ، لازم است محتوای شما برای مدیران وبلاگ ها و وبسایت ها و حتی کاربران به نمایش گذاشته شود با این حال کسب رتبه ای که باعث به نمایش گذاشتن محتوای شما شود ، در اوایل کار ممکن است نشدنی باشد. بهتر است که سایت‌های محبوب و پربازدید در حوزه‌ی فعالیت خودتان را در نظر داشته باشید. اگر سایتی را لینک کنید که به موضوع محتوای شما مربوط نیست، کاربر به آن موضوع علاقه مند نخواهد بود و سایت مقابل نیز شما را لینک نخواهد کرد. لینک سازی خارجی که در اصطلاح به ان بکلینک گفته میشود لینک هایی هستند که به یک دامنه اشاره میکنند .

  • بیش از 34٪ از پاسخ دهندگان گفتند که در لینک سازی مهارت متوسطی دارند ، در حالی که نزدیک به 17٪ حرفه ای هستند و کمتر از 4٪ متخصص هستند.
  • یکی از دلایلی که لینک سازی در تجارت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است این است که شما در سایت های پربازدید معرفی می شوید و می توانید با کمک این معرفی بازدید بسیار زیادی دریافت کنید و سپس آنها را به مشتری تبدیل کنید.
  • از سال 2018 به بعد گوگل ایندکس های خود را ابتدا برای کاربران موبایلی انجام داد و این موضوع نشان می دهد که اهمیت موبایل در این سال ها بسیار بسیار افزایش پیدا کرده است.
  • در این فروم‌ها اصل کار براساس پرسش و پاسخ و ارائه نیازهای مختل افراد و دریافت پاسخ از سوی کاربران دیگر پایه ریزی شده است.

اگر لینکی بدون افزونه و بدون کد نویسی در مقالات و مطالب شما ایجاد شود را لینک سازی دستی گویند .لینک هایی که در مطلب خود میسازید و به دیگر مطالب مرتبط داخل سایت خود لینک بدهید جزء این دسته از لینک ها میباشد . که با این روش به مخاطبان خود میتوانید بفهمانید که در این زمینه اطلاعات بیشتری در سایت وجود دارد و با کلیک بر روی ان لینک و مطلب کاربران به صفحه مربوطه هدایت میشوند . اگر صفحه اصلی سایت شما فقط جهت افزایش درامد و افزایش فروش و سود اوری ساخته شده باشد و به فکر بر قرار ارتباط کاربر با سایت خود نباشید قطعا شکست میخورید .

طبق تحقیقات Search Engine College، لینک های ادیتوریال با ارزش ترین و پر جستجوترین پیوندها هستند زیرا توسط برخی سایت های معتبر به صورت رایگان ارائه می شود که در ازای آن به دنبال دریافت چیزی نیستند. جالب است بدانید که اینفوگرافیک ها، ۳۷٫۵ درصد بیشتر از یک پست استاندارد وبلاگ باعث ایجاد بک لینک می شوند. این امر باعث می شود ایجاد اینفوگرافیک به عنوان یک تاکتیک و استراتژی مهم برای لینک بیلدینگ شناخته شود که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید.

ابتدا با مفاهیم لینک‌سازی مدرن آشنا شده و در ادامه تکنیک‌های کاربردی برای لینک سازی داخلی، لینک سازی رایگان، طراحی کمپین رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک را می‌آموزیم. یکی از نکته های مهمی که بایستی در چک لیست لینک سازی داخلی آن را به کار ببریم، مقید نبودن به زمان در ساخت بک لینک است. اما این به چه معناست؟
این به این معنی است که ما نباید سر یک زمان یا یک تایم مشخصی برای وبسایت خود لینک بسازیم. مثلا فقط روزهای جمعه را به لینک سازی اختصاص بدیم یا سر یک ساعت مشخص برای وبسایت خود لینک بسازیم. یکی از اشتباهات رایج در لینک سازی خارجی، این است که فقط برای صفحه اصلی سایت یا لندینگ پیج لینک سازی کنیم.

مراحل سئو یک وبسایت و یا یک محتوا به چه صورت است؟

با گرفتن الکسای 10 تا سایت خوب توی هر حوزه میتونید یه لیست بک لینک با کیفیت برای خودتون ایجاد کنید که هم لینکاش فتچ میشه و هم از سایت های خوبیه؛ بعدا برای لینک سازی ازشون استفاده کنید. لینک های ادیتوریال (لینک های طبیعی) به طور تصادفی اتفاق نمی افتد بلکه به طور طبیعی به سایت شما داده می شود؛ البته در صورتی که محتوای سایت شما کیفیت بالایی داشته باشد. با اجرای طرح های بازاریابی مختلف می توانید شانس کسب لینک های ادیتوریال خود را افزایش دهید.

در این مقاله به صورت کامل با آموزش ساخت بک لینک و اصول لینک‌سازی حرفه‌ای آشنا خواهیم شد با ما همراه باشید. با افزایش رقابت در کسب و کار اینرنتی دیگر سئو داخلی به تنها جوابگو نیست و برای کسب رتبه های اول در گوگل نیاز است تا لینک سازی خارجی  را به صورت اصولی و دقیق انجام شود تا بتواینم جایگاه ها اول را در گوگل را به دست بیاوریم. در صورتی عدم استفاده از لینک سازی خارجی و با توجه به افزایش رقبا در آینده جایگاه‌های فعلی که دارید را نیز از دست خواهید داد سفارش بک لینک و پس از مدتی بی خیال کسب و کار اینترنتی خواهید شد. با لینک سازی خارجی با کیفیت و اضافه کردن لینک وب سایت‌های قابل اعتماد و مفید به صفحات سایت خود، شما اعتبار سایت خود را افزایش می‌دهید. لینک کردن دیگر وب سایت‌ها تا زمانی مفید است که محتوایی که به آن ارجاع می‌دهید مرتبط با محتوای شما باشد و متعلق به سایت‌های معتبر باشد. همانطور که میدانید برای اینکه بتوانید در بازاریابی آنلاین به موفقیت برسید باید لینک سازی خارجی و داخلی بسیار قوی داشته باشید.

مزایای لینک سازی خارجی

از آنجایی که شما دیگر وبلاگ‌ها و سایت‌های معتبری که شما را لینک می‌کنند را تحت کنترل ندارید، ممکن است به راحتی شما را از پست یا صفحه منبع خود حذف کنند. برای اینکه از این موضوع اطلاع داشته باشید می‌توانید از سایت‌هایی مانند Monitorbacklinks.com و majestic.com استفاده کنید. این نوع لینک سازی  همان طور که قبلا گفتیم در داخل سایت صورت میگیرد که در این نوع شما از یک صفحه در داخل سایت خود به صفحه ی دیگری لینک میدهید . صفحه ی لینک شده با یک انکرتکست با موضوع مرتبط لینک میشود به عنوان مثال نمیتوان در رابطه با اموزش کسب و کار اینترنتی مطلب بگذاریم و انکر تکست کلمه اموزش کسب و کار اینترنتی را به اموزش گیتار زنی لینک بدهیم . 6_در هنگام ساخت لینک به صورت طبیعی رفتار کنید و این را بدانید که لینک بسازی خارجی یک کار زمان بر است و باید چند ماه پی در پی لینک سازی کنید تا نتیجه ی مطلوب حاصل شود و اصلا به دنبال اینکه یک راه 100 ساله را یک شبه بروید نباشید .

بنابراین اگر لینک سازی بخشی از استراتژی شماست، تولید محتوای الکترونیکی را جدی بگیرید. شما با این کار ۹۷ درصد لینک ورودی بیشتری دریافت خواهید کرد و همچنین باعث بهبود رتبه بندی سایت‌تان در موتور جستجو خواهید شد. اینفوگرافیک ها هنوز هم کار می کنند و می توانند نقشی حیاتی در استراتژی لینک سازی سایت شما داشته باشند. به علت علاقمندی بیشتر افراد به داده های تصویری، اینفوگرافیگ ها روز به روز جذاب تر می شوند و تقاضا برای استفاده از آنها در داخل محتوای متنی افزایش می یابد. استفاده از آمار و ارقام و نمودارهای اطلاعاتی مثل اینفوگرافیک ها، یکی از کارآمدترین روش های افزایش بازدید سایت است و ارزش زیادی دارد. اگر بخواهید برای سایت خود بک لینک ایجاد کنید قبل از آن لازم است سایت خارجی را مورد بررسی قرار دهید.

برای طبیعی جلوه دادن بیشتر و بهتر وبسایت و بک لینک های آن، بهتر است که برای اغلب صفحات مهم سایت، دسته بندی ها، لندینگ پیج ها، مقالات و… لینک سازی کنیم. یک پروفایل لینکداین حرفه ای و فعالیت منظم در لینکدین می‌تواند به افزایش شناخت و اعتبار شما در صنعت و حرفه خود کمک کند. البته همان‌طور که گفتیم باید به‌طور منظم فعالیت کنید و حواستان به مطالب به‌روز و ترندها باشد.

یکی دیگر از روش ها این می باشد که مصاحبه افراد صاحب نام خارجی یا صحبت های آنان در همایش ها را تبدیل به یک خبر داغ کنید. مطمئن باشید با تکرار این کارها افرادی که به این مصاحبه ها علاقمند هستند شما را به عنوان منبعی از مصاحبه های داغ کسب و کارتان برای کاربران اینترنتی تعریف کرده و آوازه شما در بین آنان پخش می شود. البته توی این مورد باید به قدرت رقیبتون هم دقت کنید چون خیلی از سایت ها خب شاید استراتژی درستی برای لینک سازی نداشتن و اینکه چشم بسته ما هم راه اونارو بریم خیلی منطقی نیست. برای افزایش میزان فروش و تجاری سازی کسب و کارتان با مشاورین مجرب خدمات سئو تماس بگیرید. یعنی چی کورکورانه؟؟؟ خب بزارید چند نکته از دوره را باهم ببینیم که در هیچ دوره ای از این نکات صحبت نمی شود.

۷- ایجاد مطالب ویروسی در وبلاگ، شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ

شما با لینک سازی داخلی از مقاله ها و مطالب قدیمی تر و پربازدیدتر به مقالات جدیدتر می توانید دیگر صفحات سایتتان را نیز محبوب کنید. در بسیاری از سایت های خارجی به وفور یافت می شود که در آنها اشاره شده که با انتشار مطالب در توییتر و فیس بوک در صورتی که محتوای ارزشمندی را تولید کرده باشید میتوانید بازدید بسیار خوبی را برای سایتتان رقم بزنید. در واقع در فیس بوک هر انتشاری که برای URL شما انجام میگیرد یک امتیاز محسوب می شود و باعث می شود که موتورهای جستجو آن مطلب را در لیست جستجوی محبوب تر قرار دهد. در این درس به شما آموزش دادم که به چه شیوه ای پلن و برنامه ای برای بک لینک سازی وبسایتتان ایجاد کنید و برای 3 تا 6 ماه آینده وبسایت پلن خود را به چه شیوه ای پیاده سازی نمایید. تدوین استراتژی صحیح به کار شما نظم و سرعت می دهد و می توانید نتایج بهتری کسب کنید.

  • درواقع لینک هایی که به اشتراک گذاشته می شوند ، پیوند محسوب نمی شوند ، اما ان ها با این کار نه تنها بازدید کنندگان سایت را افزایش می دهند ، برند شما را نیز میان دیگران شناخته تر می کنند.
  • در واقع داشتن اطلاعات درست از چیستی لینک سازی خارجی یک سایت می‎‌تواند در باقی مراحل لینک سازی کمک کننده باشد.
  • شما می توانید با ثبت نام ،تولید و ارسال محتوای خود در سایت های ویکی لینک خود را در محتوای خود ثبت کنید.
  • دیدن لینک سازی رقیبان به شما کمک خواهد کرد درک بهتری برای انجام روشهای لینک سازی پیدا کنید، ببینید در دسته بندی شغلی شما، رقبا در چه سایت هایی بک لینک می سازند و از چه روشهایی برای ایجاد بک لینک استفاده می کنند.

در این بخش به لینک سازی خارجی می رسیم، لینک سازی حرفه ای یکی از مهم ترین و موثرترین روش های افزایش رتبه در گوگل و موتور های جستجو است چرا که گوگل محتوای عمیق و ساختاری مطالب شما را با لینک می شناسد. شما خودتان می توانید لینک سازی را بصورت دستی و با دقت تمام انجام دهید اما قبل از آن باید تمام اصول و قواعد لینک سازی را رعایت کنید. پیشنهاد میکنیم ابتدا مقاله جامع آموزش لینک سازی خارجی را مشاهده نمایید و سپس اقدام به خرید بک لینک قوی که لیست آن را سئولایت برای شما بصورت دسته بندی آماده کرده است تهیه نمایید. برای اینکه بتوانید یک وب سایت حرفه ای و بهینه شده داشته باشید، باید تمام معیار های سئو را مورد بررسی و سنجش قرار دهید. یکی از مهم ترین روش هایی که می تواند به بهبود سئوی وب سایت شما کمک کند، ایجاد لینک داخلی در وردپرس می باشد.

شما می‌توانید در فروم‌ها به صورت رایگان ثبت نام کنید و در قسمت سؤالات مربوط به کسب و کار خود وارد شوید و سپس به در بخش پاسخ‌ها اقدام به درج لینک وبسایت خود کرده و کاربران را ترغیب به کلیک کنید. علاوه بر مواردی که ذکر کردیم ، چنیدن و چند صد راه های دیگر ایجاد پیوند برای وبسایتمان وجود دارد. اما آنچه که اهمیت دارد این است که بتوانید بازدهی لینک سازی هایی که انجام داده اید را بسنجید. با این کار می توانید پیوند های خود را بهبود دهید و کماکان اعتبار دامنه خود را افزایش دهید. 1_برای لینک سازی خارجی حتما در سایت های مرتبط با موضوع سایتتان لینک سازی کنید . اگر سایت شما در رابطه با اموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشد نمیتوانید در سایت فروش خودرو لینک خودتان را قرار بدهید.

این گفتگو می تواند در رابطه با تجربیات کاری و همچنین به اشتراک گذاشتن نوشته هایشان نیز باشد که در برخی موارد باعث افزایش لینک سازی و ترافیک سایت می شود. همچنین می توانید در گروه های مرتبط کاری در شبکه های اجتماعی به دنبال افرادی بگردید که همیشه در حال شیر مطالب هستند و با آنها برای این منظور وارد همکاری شوید. شما برای خرید بک لینک باید معیارهای اعتبار، ارتباط موضوعی، ترافیک، درصد محتوای یونیک، تعداد لینک های خروجی، تعداد دامنه های ارجاع دهنده به سایت و اینکه چه وب سایت هایی از سایت مورد نظر لینک دریافت کرده اند، توجه کنید. خرید بک لینک همچنان می تواند یک استراتژی موثر باشد، اما باید عوامل و شرایط مختلفی را در نظر بگیرید. اگر رقبای شما در حال خرید رپورتاژ آگهی هستند و لینک بیلدینگ قدرتمندی انجام می دهند، امکان رقابت با آنها با ایجاد لینک های رایگان یا تولید محتوای کافی وجود ندارد؛ بنابراین باید پول خرج کنید و بک لینک بخرید. یک بار سئوی داخلی برای همیشه ، بررسی ساختار صفحات سایت شما ، سئوی تکنیکال ، سرعت لود ، تمرکز صحیح بر روی کلمات کلیدی و هدف گذاری با دقت .

بااین‌حال، هرچه تعداد کاربران بیشتر شد، موتورهای جستجو به روش بهتری برای اندازه‌گیری اعتبار یک صفحه نیاز داشتند. سایت های تولید محتوای خارجی نیز امکان دسترسی کاربران برای دریافت بلکلینک رایگان را فراهم می‌کنند. برای کابران ایرانی، استفاده از این وبسیات‌ها خیلی مفید نیست اما اگر خدمات وبسایت شما به صورت انگلیسی است و مخاطبانتان هم در خارج از کشور قرار دارند، بهتر است برای ساخت بک لینک رایگان در سایت‌ها ثبت نام کنید. منظور از لینک سازی خارجی این است که از دامنه ی خود به دامنه های دیگر لینک دهیم یا به عبارتی از سایت خود به سایت های دیگر لینک دهیم. لینک های خارجی بر سئو سایت و کسب رتبه بالا در گوگل تاثیر گذارند و لازم است هر سایتی از وبسایت های دیگر لینک دریافت کند. لینک سازی خارجی به عنوان مهم‌ترین استراتژی در بهبود سئوی هر سایت به شمار می‌آید.

به جرات می توانیم بگوییم خدمات لینکسازی و رپورتاژ ما منحصربفرد و بسیار کارآمد است و از این بابت به شما اطمینان خواهیم داد. راستی شما چه تجربیات موفقی در مسیر استراتژی لینک سازی خارجی وب‌سایت داشته‌‌اید؟ خوشحال می‌شویم تجربیات‌تان را با ما و دیگر همراهان تسمینو به اشتراک بگذارید. حالا که به صورت کامل با مفهوم لینک سازی خارجی آشنا شدید وقت آن است که به سراغ پیاده‌سازی یک فرایند حرفه‌ای لینک‌سازی از نوع خارجی برویم تا بهترین نتیجه را ایجاد کنیم. لطفا گیج نشوید، این نوع لینک سازی مفهوم سخت و پیچیده‌‌ای نیست و قرار است به صورت کامل در این مقاله با آن آشنا شوید.

ما در این مقاله 8 مورد از بهترین افزونه های لینک ساز داخلی را به شما معرفی کردیم که می توانید از هریک از آنها در جهت بهبود سئوی وب سایت استفاده نمائید. افزونه لینک دادن در وردپرس Inline Related Posts به شما این امکان را می دهد تا به تمامی مقالات قدیم و جدید خود لینک دهید تا رتبه کلی وب سایت خود را بهبود ببخشید. با کمک این افزونه علاوه بر افزایش بازدید صفحات و تعامل با کاربران، می توانید توجه خوانندگان را به مطالب دیگر وب سایتتان جلب کنید که همین موضوع می تواند باعث شود کاربر برای مدت طولانی در سایت شما بماند. افزونه لینک سازی داخلی Internal Link Building در دو نسخه رایگان و پرمیوم ارئه شده است. شما می توانید نسخه رایگان این افزونه را از مخزن وردپرس روی وردپرس خود نصب و فعال کنید.

در مسابقات فصل گذشته لیگ قهرمانان زنان اروپا، بارسلونا دو بار رکورد بیشترین تماشاچی در یک مسابقه فوتبال زنان را شکست. یک بار در مرحله یک‌چهارم نهایی در «ال کلاسیکوی زنان» مقابل رئال مادرید با ۹۱۵۵۳ تماشاچی و یک بار هم در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی مقابل تیم آلمانی ولفسبورگ با ۹۱۶۴۸ تماشاگر. درآمد لالیگای زنان اسپانیا موسوم به «لالیگای اف» نیز که پیش از قرارداد جدید لیگ زنان آمریکا، پس از لیگ برتر زنان انگلستان دومین لیگ زنان از لحاظ درآمد تلویزیونی بود، از محل فروش حقوق پخش سالیانه حدود هفت میلیون یورو است. بر اساس این قرارداد اسکای ۴۴ بازی در هر فصل و بی‌بی‌سی ۲۲ بازی را پخش می‌کنند. روزنامه گاردین چاپ بریتانیا در آن زمان گزارش داده بود که ارزش سالیانه این قرارداد حدود هشت میلیون پوند (۱۰ میلیون دلار) است.

نتایج به شکل یک لیست کامل از تمامی لینک‌های inbound و outbound و همچنین انکر تکست‌های مربوط به آن‌ها نشان داده خواهند شد. اگر تصاویر لینک شده‌ای نیز در آن صفحه وجود داشته باشند، انکر تکست آن‌ها نیز به شما ارائه خواهد شد. مثلا هر روز صبح تا ظهر لینک سازی نکنید .لینک سازی نباید به صورت ماشینی باشد و باید به صورت تصادفی ساخته شود و در تایم های مختلف باشد. پکیج کامل و جامع سئو کلمات کلیدی شامل محصول آموزش انتخاب کلمات کلیدی در سئو می باشد که حاوی تکنیک های حرفه ای سئو در این زمینه است.

در واقع فالو لینک به موتورهای جستجو اجازه میدهد که محتوای لینک را دنبال کنند. هرگونه خطا در لینک سازی و غیر طبیعی رفتارکردن منجر به جریمه وبسایت شما خواهد شد. برای مثال اگر شما در حوزه آموزش کسب و کار اینترنتی فعالیت دارید نباید در سایت فروش خودرو، لینک گذاری خارجی خود را انجام بدهید زیرا برای شما پر خطر خواهد بود و گوگل متوجه آن خواهد شد.

در حالت کلی هنگامی که ربات های گوگل وارد وبسایت شما می شوند باید بتوانند URL ها را پیمایش کنند تا از محتوای اصلی وبسایت شما مطلع شوند. برای این کار باید نقشه سایت خود را با استفاده از ابزار های رایگان تهیه کنید. همچنین می توانید با افزونه محبوب و دوست داشتنی یواست اقدام به ساخت سایت مپ کنید.

اما در سویی دیگر افراد و مجموعه ها برای نمایش خدمات و یا محصولات خود ناگذیر به استفاده از سئو هستند تا نتایج وبسایت آن ها در میان ده ها صفحه وب به نمایش کاربر در بیاید. به طور خلاصه هنگامی که شما یک کلمه را در گوگل سرچ می کنید لیستی از وبسایت ها برای شما به نمایش در می آید که 95 درصد کاربران در همان صفحه اول و در لینک های 1 تا 10 نتایج خود را به دست می آورند. پس شما باید سعی کنید که خود را در این صفحات قرار دهید تا بتوانید به کسب درآمد اینترنتی بپردازید و نتایج بهتری را دریافت کنید. با خرید و تهیه دوره های آموزش سئو حرفه ای سایت ما می توانید به یک سئوکار حرفه ای و متخصص تبدیل شوید. اما ماجرا در لینک‌سازی دستی کاملا متفاوت است و وب‌مستر سایت با داشتن دید قبلی و استراتژی طراحی شده، خودش وارد کار می‌شود و لینک‌هایی برای وب سایت ایجاد می‌کند. بعضی وقت‌ها نیز با پرداخت هزینه اقدام به خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی برای لینک بیلدینگ خارجی خواهد کرد.

این ابزار اقداماتی نظیر لیست کردن و پیگیری تمامی لینک‌های خارجی را در جهت بهینه سازی پیوندهای سایت انجام می‌دهد. اگر تگ گوگل آنالیتیکس به سایت اضافه شود می‌توان در بخش Event Report این ابزار گزارش تمامی کلیک‌های لینک‌های خارجی را دریافت کرد. برای اینکه بهترین کیفیت پیوند ها را داشته باشید ، می توانید اعتبار صفحه و اعتبار دامنه سایتی که از آن بک لینک گرفته اید را مشاهده کنید.

بنابراین باید با تولید و انتشار یک مطلب بلند، جامع و کامل، تمام جنبه‌های آن را به صورت دقیق، عمیق و جزئی در یک مطلب نشان دهیم. وقتی در شبکه های اجتماعی فعال می شوید، حتی اگر در این زمینه تازه وارد هم باشید؛ می توانید مشارکت را به راحتی ایجاد و تقویت کنید. در نتیجه URL سایت و برند تجاری خودتان را در معرض دید افراد بیشتری قرار می دهید. دنبال کنندگان شما می توانند بهترین پست هایتان را با مخاطبان هدف به اشتراک بگذارند. وبلاگ نویسی مهمان نوعی روش بازاریابی محتوا و سئو بوده که برای تبلیغ برند شخصی یا سازمانی تحت عنوان وبلاگ تبلیغاتی در وبسایت یا وبلاگ شخص ثالث به صورت درج و نوشتن رپورتاژ آگهی منتشر می شود. انتشار مقالات در سایر وبسایت های معروف توسط شما باعث می شود که علاوه بر اینکه افراد جدیدی محتوای شما را بخوانند، اعتبار سایت شما هم افزایش یابد.

محتوای خوشه ای شبیه محتواهای معمولی بوده و به بخش های جزئی تر محتوای ستونی می پردازد. در این نوع محتوا، ما از محتوای خوشه ای به محتوای ستونی و از محتوای ستونی به محتوای خوشه ای لینک می دهیم. با ایجاد صفحات مادر و چند فرزندی می توانید بازدید سایت خود را افزایش دهید.

در میان صدها وب سایت جریمه شده ای که تا حالا به آن ها برخورد کرده ایم، وجه اشتراکی وجود دارد. آنها تقریباً همیشه دارای درصد انکرتکست دقیق بالایی هستند و متن لنگر بیش از حد بهینه شده است. یکی از بهترین راهکارهایی که به شما در دریافت لینک‌های خارجی مفید کمک می‌کند، تولید محتوای باکیفیت و جذاب است.

باید در نظر داشته باشید که لینک سازی در سایت ها به صورت رایگان بسیار سخت و تقریبا غیر ممکن می باشد و اگر بتوانید لینک سازی انجام دهید باید هزینه زیادی را برای معرفی و تبلیغات پرداخت کنید. یکی از دلایلی که لینک سازی در تجارت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است این است که شما در سایت های پربازدید معرفی می شوید و می توانید با کمک این معرفی بازدید بسیار زیادی دریافت کنید و سپس آنها را به مشتری تبدیل کنید. برای استفاده از دوره باید با مباحث سئو داخلی آشنا باشید و سئو داخلی وبسایت را به بهترین شکل انجام داده باشید.

ساخت بک لینک به صورت طبیعی یا به صورت مصنوعی راهکارهای اصلی ساخت بک لینک هستند که هریک خود زیرمجموعه‌های مختلف و متنوعی را دارند. در صورتی که به دنبال لینک سازی به شکل خارجی هستید، لازم است تا انواع مختلف این لینک سازی‌ها را بشناسید تا با توجه به ویژگی‌های هریک بتوانید بهترین شکل ممکن را برای خود انتخاب نمایید. در واقع لینک سازی طبیعی و مصنوعی در دو نقطه مقابل یکدیگر قرار دارند که هرکدام ویژگی‌هایی را یدک می‌کشند. لینک سازی خارجی (link building) هنوز هم برگ برنده ای است که در سئو و بهینه سازی یک وبسایت از اهمیت بالایی برخوردار است. لینک سازی خارج از سایت یکی از ارکان سئوی خارجی است و شامل فعالیت هایی است که در جهت ساخت بک لینک ها به کار گرفته میشود. یکی دیگ از مهم ترین فاکتور های سئو سایت بی شک سرعت بارگذاری و لود صفحات است.

با  سئو داخلی (on page Seo) با  و سئو خارجی (off page seo )  میتوانیم یک سایت را کامل برای موتور های جست و جو گر بهینه سازی کنید . با ساخت لینک برای یک وبسایت میتوان ان سایت را برای گوگل مهم در نظر بگیریم همان طور که گفتیم  لینک سازی به دو دسته  داخلی و  خارجی تقسیم بندی میشود  . موتور های جست و جو گر با توجه به لینک هایی که به سایت شما داده میشود میزان اهمیت سایت شما را افزایش میدهند . کسب اعتبار از طریق لینک‌سازی و برندینگ برگ برنده ما برای ورود به رقابت جدی در سئو است.

گزینه‌ی آخر می‌تواند این ابزار را برای شما تبدیل به ابزاری کلیدی کند، زیرا هدف لینک سازی خارجی و سئو این است که از رقبای خود پیشی بگیرید. با اطلاع داشتن دقیق از فعالیت رقبای خود و پروفایل لینک سازی آن‌ها، شما درک بهتری از استراتژی‌های آن‌ها خواهید داشت و می‌توانید از آن روش‌ها برای بهبود لینک سازی خارجی خود استفاده کنید. پس با توجه به اهمیت لینک سازی , مهم ترین کلمه کلیدی و همخانواده را نوشته و به عنوان انکر تکست به صفحات هدف خود لینک بدهید تا از این طریق گوگل و کاربران به مسیر لینک شده هدایت بشوند . به لینک سازی که داخل خود سایت صورت بگیرد یعنی  لینک دادن از یک صفحه وب سایت به صفحه ی دیگر در ان وبسایت را لینک سازی داخلی گویند و به لینک سازی که سایت های دیگر به سایت ما میدهند را لینک سازی خارجی گویند . در این قسمت اطلاعات مختصری در خصوص آموزش سئو کلمات کلیدی در اختیارتان قرار می دهیم. همچنین تیم سئولایت با بهره گیری از منابع خارجی، مشاوره با سئوکاران حرفه ای و تجربه عینی چندین ساله خود توانست به تکنیک های ناب سئو پیشرفته دست پیدا نماید.

به لینک‌هایی گفته می‌شود که کاربر را از سایت شما به سایت‌های دیگر منتقل می‌کنند. شاید بپرسید چرا چنین کاری اهمیت دارد؟ یکی از اولویت‌های گوگل این است که مطالبی ارزشمند در اختیار کاربران خود قرار دهید. زمانی که سایت شما دارای لینک خارجی از نوع outbound باشد، نشان‌دهنده‌ی این است که شما حاضرید به محتوای خود مطالب ارزشمند اضافه کنید.

با داشتن پروفایل لینکداین حرفه ای می‌توانید به‌راحتی مشاغل مورد نظر خود را پیدا کنید و در بهترین سازمان‌ها مشغول به کار شوید. همچنین کارفرمایان همواره در لینکدین به دنبال کارمندان جدید، بااستعداد و باتجربه هستند. در این راستا اگر پروفایل شما به‌صورت حرفه‌ای و مطابق با نیازهای شغلی‌تان باشد، به احتمال زیاد به‌عنوان یک گزینه مناسب در نظر گرفته خواهید شد و پیشنهادات شغلی شما افزایش می‌یابد.

نکاتی که به شما کمک کند تا در صفحات اول موتورهای جست‌جوگری مانند گوگل بهتر و بیشتر دیده شوید. یکی از این راهکارهای تاثیرگذار بر سئوی یک سایت، استفاده از انواع لینک‌ سازی داخلی و خارجی است. روش‌هایی که در صورت استفاده درست و اصولی می‌تواند بر روی رسیدن به نتیجه مطلوب برای سئوی مناسب اثر بزرگی را داشته باشد. از آن جا لینک سازی داخلی یکی از مهمترین فاکتورهای سئو است، پس اهمیت آن برای سئو ی یک وبسیات بسیار بالا است.

لینک سازی مصنوعی یعنی اینکه ما لینک های خود را به صورت دستی انجام دهیم و برای این کار از نرم افزار های موجود استفاده کنیم . سایت ویرگول یک شبکه اجتماعی فارسی است که شما می توانید در آن به عنوان نویسنده فعالیت کنید. تمامی موارد مورد نیاز از شناسایی منابع تا تدوین استراتژی بیان شده است که بتوانید به بهترین شکل ممکن سئو خارجی وبسایت را انجام دهید. لینک سازی خارجی، مانند هر تاکتیک دیگر سئو، مزایا و معایب خاص خود را دارد. رپورتاژ آگهی به معنای انتشار آگهی در وب‌سایت‌های مختلف با هدف افزایش دسترسی و معرفی محصول یا خدمات شما به مخاطبان است.

هرچه صفحه و دامنه سایت بیشتر باشد ، یعنی سایت معتبر تر است و کیفیت بک لینک نیز مناسب بوده است. به زودی مقاله ای جامع با عنوان لینک سازی خارجی برای لوکال سئو را منتشر خواهیم کرد تا کامل تر به این موارد بپردازیم. لینک گرفتن از وبلاگ می تواند با ارزش تلقی شود به شرطی که به گونه ای رفتار کنید که گوگل متوجه مصنوعی بودن آن نشود.

ریپورتاژ آگهی به معنای آن است که شما در یک سایت معتبر خبری و یا مربوط به حوزه کاری خود با استفاده از محتوای متنی و کلمات کلیدی خود، محصول و یا یک خبر واقعی در مورد کسب و کار خود را با لینک دادن به سایت خود منتشر کنید. در پیوند سازی خارجی حتما این نکته را در نظر  داشته باشید که از سایت هایی استفاده کنید که معتبر هستند یکی از مهمترین ملاک های هر سایت دامین اتوریتی آن است. همچنین لینک سازی در سایت های دانشگاهی با پسوند .edu تاثیر بسیار زیادی در اعتبار بخشیدن به سایت شما دارد. این سایت ها چون توسط نهاد آموزشی معتبر اداره می شوند نزد گوگل دارای اعتبار بسیار بالایی هستند و وقتی یک سایت لینکی از آنها دریافت می کند گوگل نیز به آن سایت اعتماد و اعتبار بالایی منتقل می کند. همانطور که می دانید بازدیدکنندگان از سایت شما بهترین کسانی هستند که میتواند مطالب را در سطح اینترنت به اشتراک بگذارند. اگر بتوانید در کنار مطالبی که برای کاربران خود آماده می کنید تصاویر و یا ویدئو های جذابی در رابطه با کسب و کارهای مختلف آماده کنید میتوانم به شما اطمینان دهم که یکی از اولین گام ها برای گرفتن بک لینک را برداشته اید.

بدین منظور دوره های تهیه شده شامل تکنیک های سئوی فوق حرفه ای بوده که به ندرت در فضای وب دیده می شود. لازم به ذکرست بعضی از این تکنیک ها منحصر به فرد بوده و نمی توان آن را در سایت آموزشی دیگری پیدا کرد. راهنمای جامع و تصویری لینک‌سازی کلاه سفید به شما کمک می‌کند که بدانید چرا، چطور و چه زمانی باید از تکنیک‌های لینک‌سازی استفاده کرد و این تکنیک‌ها چقدر بر سئو سایت شما تاثیرگذار خواهند بود. سایت Moz با معرفی ابزارهای حرفه‌ای برای مدیریت و بهینه‌سازی سئو سایت مانند Link Exlorer و Moz Pro به یکی از معتبرترین مراجع سئو در اینترنت تبدیل شده است. ابزارهای حرفه‌ای و پیچیده که توسط این شرکت طراحی شده‌اند دو مفهوم بسیار کاربردی و مهم را به دنیای سئو معرفی کرده است. کتاب beginners guide to link building از محصولات آموزشی سایت Moz است که در 7 فصل و به زبان ساده به معرفی مفاهیم مرتبط با لینک‌سازی و استراتژی‌های صحیح برای افزایش اعتبار سایت می‌پردازد.

اولین کار برای گرفتن لینک از طرف یک سایت این است ک ببینید چه نوع لینک‌هایی در آن موجود هستند. اگر محتوای مورد نظر شما با لینک‌های خارجی آن سایت مرتبط است، احتمال زیادی وجود دارد که شما را نیز لینک کنند، اما اگر محتوایتان متفاوت است، بهتر است از آن سایت صرف نظر کنید. 3_در لینک سازی به این نکته توجه کنید از کلمات همخانواده با کلمه کلیدی هایتان استفاده کنید . گوگل دارای چندین الگوریتم برای بهبود سئو و نتایج است که همواره در حال بروز رسانی آن هاست. مطمئن شوید اطلاعات دوره ای که درآن شرکت میکنید نه تنها از متون ترجمه شده بلکه از تجربه عملی مدرس در اختیار شما قرار گرفته باشد.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما