خرید بک لینک دائمی، طبیعی و معتبر مشاوره رایگان+قیمت⭐

شما با هر نوع کسب و کاری قطعا می‌خواهید وبسایت تان در نتایج موتورهای جستجو جایگاه خوبی داشته باشد. از این رو استفاده از بک لینک باکیفیت‌ می‌تواند به بهبود رتبه شما بسیار کمک کند. با اینکار به افزایش اعتبار و بهتر دیده شدن وب سایت خود کمک زیادی خواهید کرد. متخصصان جاب تیم به سبب اینکه در این حوزه به صورت تخصصی آشنایی دارد، بک لینک‌ها را از سایت‌های معتبر و مورد تایید گوگل در اختیارتان قرار خواهند داد. به این ترتیب می‌توانید با خیالی آسوده کسب و کار خود را به خوبی گسترش دهید. خدمات طراحی و تبلیغات یکی از کسب و کارهایی است که بنا به ماهیت آن از مدت ها قبل در اینترنت و بصورت آنلاین انجام می شود.

پس همین الان مطالب خود را آپدیت کنید و بیشتر و بیشتر در مورد کسب و کارتان با مخاطبان صحبت کنید. اگر تازه کار هستید، در ابتدا کار مسیر شما کمی ناهموار است و باید برای سایت خود کمی هزینه کنید. این هزینه اگر درست و به جا استفاده شود می تواند در عرض 30 روز جایگاه شما را تغییر دهد. لینک سایت واید دارای قدرت بالایی است و در زمان نسبتا کوتاه تری تاثیر بالایی دارد. Domain Authority قدرت یک دامنه و pa قدرت هر صفحه داخلی را نشان می دهد. اکنون که لیستی از تاکتیک ها را برای امتحان کردن در کمپین پیوند سازی بعدی خود دارید ، وقت آن است که مطمئن شوید ابزارهای لازم برای موفقیت را نیز در اختیار دارید.

  • اگر به دنبال خرید بک لینک هستید پیشنهاد می‌کنیم با مزیت‌های بک لینک خوب و باکیفیت و همچنین بهترین سایت خرید بک لینک قوی آشنا شوید.
  • می توان گفت این نوع، قابل اطمینان ترین روش خرید بک لینک محسوب می شود.
  • “خرید بک لینک” در واقع به برون سپاری فرایند لینک بیلدینگ توسط صاحب سایت به مجموعه ای دیگر گفته میشود.
  • یکی دیگر از گزارش های تصویری جالب ، صفحه 5 وب سایت برتر است که در آن می توانید نحوه عملکرد وب سایت خود را با بک لینک یا دامنه های ارجاع مشاهده کنید.

قیمت این پکیج در حال حاضر حداقل 8 میلیون تومان بوده و اجرای کامل آن حداقل 3 ماه زمان خواهد برد. بنابراین، در انتخاب و خرید بک لینک‌ها به دقت عمل کنید و همواره روی راهکارهای قانونی و با کیفیت تمرکز کنید. در نهایت، خرید بک لینک می‌تواند یک استراتژی موثر در بهبود SEO سایت شما باشد، اما توجه داشته باشید که این فقط یکی از عوامل موثر در بهینه‌سازی است و باید با سایر روش‌ها و عوامل مرتبط همراه شود. در بوروکراسی سفارش پلتفرم های انتشار رپورتاژ، تخفیف گرفتن و انتشار با قیمت مناسب و هزینه بک لینک کار هر کسی نیست. تیم سئوروز با توجه به تعدد پروژه های خود در چند سال گذشته و اعتبار خود میان پلتفرم های مختلف، می‌تواند مناسب ترین قیمت را برای هر وبسایت به شما ارائه دهد.

شاید پروسه بک لینک های با کیفیت زمان بر باشد، اما از نظر نتیجه دهی بسیار موثر واقع می شود. محتوا تا چه میزان مفید واقع شده است و آیا برای مخاطبان نیز جالب بوده است؟ صفحه ای که لینک شده است باید یک موضوع مرتبطی با کلمات آن نیز داشته باشد. در اوایل راهاندازی وبسایت خود بهتر است از لینک سازی خارجی اجتناب کنید، اما از سه تا چهارماهه اول سایت خود میتوانید با لینک سازی خارجی و انتشار محتواهای ارزشمند از نظر سئو میزان رتبه سایت خود را افزایش دهید. • بک لینک را از سایت های معروف و شناخته شده در زمینه فروش بک لینک نخرید. بک لینک های موقت پس از حذف شدن صدمه شدیدی به رنک و سئوی سایت وارد میکنند.

این کارشناسان با توجه به خواسته و نیاز شما و محتوای سایت تان و نوع بک لینکی که مورد نیاز است، یک قیمت بسیار مناسب به شما ارائه می دهند. شما می‌ توانید با کارشناسان رایا مارکتینگ صحبت کرده و اطلاعات خوبی در این زمینه به دست بیاورید. نتایج جستجوی ارگانیک نتایجی هستند، که دارای کلمات کلیدی مرتبط با اصطلاح اصلی جستجو هستند. اگر پست شما از وب سایت های دیگر لینک دریافت می کند، در موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت.

خرید بک لینک قوی

نباید از یک نوع بک لینک تعداد زیادی داشته و از نوع دیگر حتی یک لینک هم نداشته باشید. اگرچه قیمت خرید بک لینک ها متفاوت است و معمولا لینکهای فالو از سایتهایی که دامین اتوریتی بالایی دارند گرانقیمت تر است ، ولی سعی کنید بودجه خود را بصورت متعادل اختصاص دهید. همواره می بایست به خاطر داشته باشیم که در حوزه سئو هیچ فرآیندی دائمی نبوده و احتمال تغییر در روند و رویکرد وجود دارد. لینک سازی که یکی از اجزای اصلی بدنه سئو محسوب می شود نیز از این قاعده مستثنی نیست. کلیه لینک های ساخته شده در هر سرویسی (رپورتاژهای خبری مجله ای، وبلاگی و یا لینک های متفرقه)، تنها تا زمانی که آن سرویس به فعالیت خود ادامه دهد در آن سایت قابل درج خواهد بود.

البته جهت خرید بک لینک نمی‌توان به تمام سایت های ارائه دهنده بک لینک اعتماد کرد. از این رو در ادامه شما را با بهترین سایت خرید بک لینک باکیفیت آشنا می‌کنیم. مکان پیوند به سایت شما در صفحه وب سایت در تأثیر کلی بک لینک نقش دارد. پیوندهای موجود در محتوای یک صفحه دارای وزن بیشتری نسبت به پیوندهای موجود در پاورقی یا نوار کناری یک وب سایت دارند.

الزام خرید بک لینک با کیفیت برای بهبود سئو یک سایت در واقعیت وضعیت مطلوبی برای بهینه سازی محتوا و ساختار سایت نیست و ممکن است منجر به مشکلات و تنقلات در آینده شود. بک لینک ها به عنوان یکی از عوامل مهم در سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) مطرح هستند، اما استفاده نادرست از آنها ممکن است به سایت شما آسیب بزند. تصور کنید پس از خرید و رزرو یک جایگاه در یک وبسایت معتبر، محتوای تولید شده توسط شما به تایید سردبیر نرسد. یا اینکه پس از خرید رپورتاژ و تایید متن، گوگل جعلی بودن و پولی بودن لینک شما را تشخیص دهد.

یعنی ابتدا سفارش را گرفته و بلافاصله برای وب سایت مذکور سفارش بک لینک می دهند. ما افراد بسیاری را بدین صورت مشاهده نموده ایم و این پدیده خود از اهمیت فوق العاده سئو خارجی در سئو و بهینه سازی حکایت دارد. خدمات خرید بک لینک قوی تضمینی و باکیفیت دائمی، انبوه، هرمی، فالو، واقعی، طبیعی، لایه ای و … با تضمین %۱۰۰ عدم پنالتی گوگل
قوی ترین پکیج‌های خرید بک لینک را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید.

خدمات این شرکت شامل خرید بک لینک قوی، طراحی و بهینه سازی سایت، مدیریت کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی در شبکه های اجتماعی می باشد. خرید بک لینک یکی از راهکار های مؤثر در بهبود سئو و رتبه‌ بندی وبسایت است. با خرید بک لینک می‌توانید به سرعت و بهبود روند سئوی وبسایت خود کمک کنید و در مقابل رقبایتان پیشی بگیرید. با این حال، قبل از اقدام به خرید بک لینک، باید با مزایا و ریسک‌های این روش آشنا شوید.

البته مهم است که قبل از مراجعه به یک فروشنده بک لینک، مطمئن شوید سایت تان به چه نوع بک لینکی نیاز دارد. ما خود سئو را به شکلی انجام می دهیم که وب سایت شما به صورت پایدار در صدر نتایج گوگل باقی بماند. اگر پاسخ سوالات شما در متن بالا نبود، می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و از طریق تلگرام، ایمیل و شماره تماس با ما ارتباط بگیرید. اگرچه زمینه کاری ما در این صفحه بیشتر فروش بکلینک است، اما صادقانه روی این نکته تاکید داریم که هیچ بک لینکی تمام کار نیست!

✅ منظور از کلمات کلیدی در فرم سفارش بک لینک چیست؟

سپس بر اساس پلتفرم آن‌ها دسته‌بندی و در لیست‌های مرتبط ذخیره می‌شوند. این لینک‌ها از انواع مختلفی مانند فروم، مقاله، بلاگ کامنت، اشتراک فایل، ویکی، سوشال بوک‌مارک و سوشال نتورک هستند. سایت تازه تاسیس دارید و میخواهید در نتایج گوگل ظاهر شوید ؟ این پلن بهترین گزینه برای شماست ، در این پلن با روش های تست شده به دامنه شما برای ایندکس شدن بهتر و به دست آوردن اعتماد گوگل برای شروع اولیه قدرت مناسب میدهد . در ادامه بیشتر در مورد عوامل تاثیر گذار بک لینک بر نتایج گوگل صحبت خواهیم کرد.

به نظر می رسد که هرچقدر از این نوع بک لینک ها که دریافت کنید ، اگرچه تاثیری در اتوریتی و رتبه سایت شما نخواهد داشت ، درعین حال تاثیرات منفی و جریمه شدن را نیز به همراه ندارد. بیشتر برای انتقال کاربر و افزایش بازدید سایت می توان از بک لینک های nofollow استفاده نمود. اگر در خرید بک لینک بی دقتی کنید و لینکهای بی کیفیت ، بی ارزش یا اسپم را خریداری کنید ، معایب زیر را به همراه دارد. بطور خلاصه می توان گفت ، هرچقدر خرید بک لینک به ازای پرداخت هزینه ، واضح و مستقیم بوده و از یک الگوی تکراری تبعیت کند ، احتمال جریمه سایت توسط گوگل نیز بیشتر خواهد بود.

تاثیر خرید بک لینک بر نتایج گوگل

اگر شرکت شما در زمینه تور یا مهاجرت به کشورهای مختلفی فعالیت دارد و روی یک یا دو گزینه محدود متمرکز نیست ، بهترین اقدام برای دریافت بک لینک باکیفیت ، خرید رپورتاژ است تا لینک های تخصصی و قدرتمندتری را از بدنه محتوا دریافت کنید. البته باید به اتوریتی و پیج رنک هر سایت دقت کنید و سعی کنید لینکها را بصورت فالو و نوفالو ثبت نمایید. در  سئو سایت آژانس های مسافرتی نکات مهمی را در مورد بهینه سازی این نوع سایتها و جذب کاربر بیشتر ، توضیح داده ایم. تنوع بک لینک به این معنی است که شما باید با شرایط مختلف و از منابع متنوعی لینک دریافت کنید. تنوع در لینکسازی ، باعث می شود که موتورهای جستجو به خرید بک لینک شک نکنند و پروفایل لینک یا بک لینک های دریافتی سایت شما کاملا طبیعی به نظر برسد.

اما در حالی که کلمات کلیدی و تولید محتوا بخش مهمی از SEO هستند، اما این تمام ماجرا نیست. خرید بک لینک معتبر و لینک سازی های خارجی نیز یکی از موارد مهم و با ارزش برای گوگل می باشد. در ادامه به شما آموزش بک لینک سازی رایگان و همچنین روش های خرید بک لینک های خوب را بیان خواهیم کرد. شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) یک شبکه از وبسایت‌ها است که به صورت خصوصی متعلق به فردی است و برای ایجاد لینک به یک وبسایت هدف و در شبکه XSEO با هدف انتشار رپورتاژ مشابه سایت های خبری حرفه ای  با قیمت 100 برابر ارزان تر استفاده می‌شود. هر وبسایت در شبکه PDN به منظور ارائه لینک به وبسایت‌های دیگر تنظیم شده است، گذاشتن یک مطلب یا قطعه محتوا در یکی از سایت‌های شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور ارتقای وبسایت هدف با قرار دادن یک بک لینک حاصل می‌شود.

بدون شک و صد البته، بک لینک های رپورتاژی، یعنی بک لینک هایی که در رپورتاژهای معتبر، همچون سایت های خبری، مجله ای و وبلاگ های فعال درج می شوند دارای برتری بیشتری نسبت به مابقی لینک ها هستند و تاثیرگذاری بسیار بیشتری خواهند داشت. می توانید به دنبال یک صفحه مرده (404) باشید که قبلاً تعداد زیادی پیوند به دست می آورد ، آن مقاله یا مقاله را با محتوای بهتر و مناسب تر بازسازی می کنید و سپس با کسانی که به مقاله اولیه پیوند داده اند تماس بگیرید. دلیل این که این تاکتیک به خوبی کار می کند این است که ارزش زیادی به مدیران وب اضافه می کند – به آنها کمک می کند خطایی را در وب سایت خود برطرف کنند و تجربه خوانندگانشان را بهبود می بخشد. اغلب اوقات ، در چند روز یا چند هفته نتایج تبلیغات خود را به صورت بک لینک یا اشتراک در شبکه های اجتماعی مشاهده خواهید کرد.

همچنین رپورتاژهای وبلاگی نیز به رپورتاژهایی اطلاق می‌گردد که در وبلاگ‌های ایرانی، یعنی سرویس‌های وبلاگدهی ایرانی درج می‌گردند (این رپورتاژها در شبکه‌ای از وبلاگ‌های ایجاد شده در سابدامنه سرویس‌های وبلاگی درج خواهند شد). اما تعداد سایت هایی که به سایت شما لینک می دهند تنها یک نمونه از تأثیر بک لینک ها در سئو سایت است. علاوه بر این گوگل به سن دامنه، آتوریتی، مرتبط بودن سایت ها به همدیگر، تنوع لینک ها، طول و کیفیت محتوا، انتخاب انکر تکست مناسب، مکان لینک (داخل محتوا بهتر از فوتر یا ساید بار است) و… نیز اهمیت زیادی می دهد.

به همین دلیل سعی می کند که وب سایت شما را در لیست نتایج خود پایین آورد. به همین دلیل، ما بک لینک را به صورت سه ماهه با قیمتی بسیار نازل تر می فروشیم که در این شرایط، احتمال مشکوک شدن گوگل به وب سایت به شدت کاهش می یابد. به صورت یک اصل کلی بایستی خدمتتان عرض کنیم که هرچه عمر بک لینک بیشتر باشد، لینک بیلدینگ طبیعی تر بوده و وب سایت شما نزد گوگل محبوب تر خواهد بود. خرید بک لینک خارجی باعث افزایش ارزش صفحه (pa)، ارزش دامنه (da)، بهبود رتبه کلمات و افزایش قدرت کلی وبسایت می‌گردد.

یعنی اگر لینک ها در سایت های مرتبط داده شده یا در مقالات مرتبط اضافه شود (به جای فوتر یا سایدبار) احتمالاً گوگل هرگز متوجه نخواهد شد که این لینک ها، پولی هستند. در واقع می توان گفت که اگر استانداردهای لینک سازی خارجی به درستی رعایت شود، گوگل خرید آن بک لینک را یک تکنیک کلاه خاکستری به حساب می آورد. همانطور که مشاهده میکنید، پکیج ها اغلب با تعداد کمی لینک ساخته شده و همینطور به نظر میرسد سایت هایی که از آنها لینک گرفته میشود، سایت های معتبری باشند. مخصوصا اگر وب سایت تان تازه کار است، بهتر است به سراغ پکیج های پی بی ان با تعداد بالای بک لینک نروید. تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ فرین، برای پاسخگویی به نیاز گروه های مختلف کاربران خود ، اقدام به فروش انواع بک لینک در قیمت های مختلف و کیفیت های مختلف کرده است. اگر سوالی درباره بک لینک ها و اثر آن ها دارید و یا از بک لینک و شیوه کار با آن ها شناخت ندارید نیز می توانید از ما بپرسید و به صورت کامل راهنمایی دریافت کنید.

در نظر داشته باشید که بک لینک ها شامل بک لینک وب سایت‌ های خبری، بک لینک در فروم، بک لینک‌ های محتوایی، بک لینک‌ های داخلی و بک لینک‌ های دائمی هستند. شما در صورت آشنایی با انواع بک لینک ها می‌ توانید نسبت به سایت خود یک بک لینک بسیار مناسب انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید. اگر چه در بسیاری از نشریات بزرگ سئو در مورد خرید بک لینک صحبت نشده است، اما می توانید مطمئن باشید که خرید بک لینک معتبر به اندازه هر چیز دیگری در اصول سئو معمول است. شاید عده ای هنوز خرید بک لینک را مضر بدانند اما بک لینک می تواند به عنوان یکی از عامل اصلی رتبه بندی برای موتورهای جستجوگر علی الخصوص گوگل به حساب بیاید. بک لینک باکیفیت علاوه بر افزایش دریافت ترافیک مستقیم از موتورهای جستجو به افزایش ترافیک ارجاعی نیز کمک می‌کند.

حتی اگر یک وب سایت حاوی کلمات کلیدی باشد که با محتوایی که کاربران به دنبال آن هستند همسو باشد، همیشه به این معنی نیست که سایت مورد نظر واقعاً آنچه را که کاربر نیاز دارد ارائه می دهد. دریافت لینک باکیفیت برای سایت های پزشکی ،کلینیک زیبایی ، سلامتی و کلینیک های درمانی می توانید گزینه های زیر را سفارش دهید. همچنین می توانید با درخواست رپورتاژ ، مطالبی را بصورت لینکدار و همراه با تصاویر در این وبسایتها منتشر کنید و اعتبار و رتبه دامنه سایت خود را افزایش دهید. امروزه با توسعه اینترنت ، سایتهایی که در حوزه پزشکی و سلامت فعالیت دارند و یا وبسایت کلینیک های درمانی می توانند با تبلیغات و بازاریابی هدفمند ، سئو ، لینکسازی و تبلیغات لینکدار ، به تعداد بیشتری از افراد خدمات خود را ارائه دهند. تمام این موارد زمانی ارزشمند و کاربردی خواهند بود که وب سایتهایی که قصد دریافت بک لینک از آنها را دارید ، درست انتخاب کرده باشید.

هنگامی که گوگل متوجه فیک بودن لینک های شما بشود، رفتار دیگری نسبت به وبسایت شما انجام می‌دهد و حتی ممکن است شما را به کلی از نتایج جستجو حذف کند. متخصصان سئو روز با تکیه بر تجربه چند ساله و تخصص خود، بهترین استراتژی قابل ارائه را برای فرآیند لینک بیلدینگ و خرید بک لینک و رپورتاژ در وبسایت شما پیشنهاد می دهند. خرید بک لینک طبیعی یکی از فاکتورهای اصلی برای رتبه بندی سایت‌ها می‌باشد. حال این بک لینک‌ها می‌توانند به صورت طبیعی ایجاد شوند که در این صورت بهترین نوع بک لینک سازی خواهند بود. همچون اشتراک‌گذاری محتوای شما توسط بازدیدکنندگانتان در شبکه‌های اجتماعی. اما سوال این است که آیا باید همچنان منتظر نشست تا کاربران لینک‌های ما را به اشتراک بگذارند؟ پاسخ روشن است، خیر!

سفارش بک لینک های معتبر از همیشه برای شما راحت تر و ارزان تر شده است. وقتی لینکی در هدر، پاورقی یا نوار کناری صفحه ظاهر می شود، به نسبت ارزش کمتری را دریافت می کند. هنگامی که به دنبال ایجاد بک لینک با کیفیت بالا هستید، این یک عامل مهم است که باید به خاطر بسپارید. به دنبال ایجاد پیوندهایی باشید که در محتوای اصلی یک سایت گنجانده شود. اگر نمی‌خواهید با عواقب خرید بک لینک و پنالتی شدن سایت بعد از آن مواجه شوید، نباید به سراغ سایت‌های فروشنده بک‌لینک بروید. برای این کار حتما سایت‌هایی را انتخاب کنید که به‌طورتخصصی در حوزه کاری شما فعالیت می‌کنند.

هم چنین ما پس از خرید بک لینک راهنمایی هایی برای موفقیت وب سایت شما ارائه خواهیم نمود. حتی خود گوگل هم در ابتدا یک گاراژ فاقد امکانات را به مبلغ ناچیزی اجاره کرد. یادتان نرود که هزینه سئو و بک لینک های وب سایت شما، در حقیقت نوعی هزینه سرمایه گذاری بوده و باعث کسب درآمد شما در آینده می گردد. بکلینک یکی از مهم‌ترین فاکتورهای بهینه سازی به شمار می‌رود اما به تنهایی کافی نیست. برای این‌که به صفحه اول گوگل برسید، علاوه بر لینک‌سازی انجام شده، به سئو داخلی و سئو محتوا نیز احتیاج دارید. بک لینک ها به ربات‌های موتورهای جست‌وجو کمک می‌کنند تا لینک هایی که به وبسایت شما داده شده است را پیدا کرده و سایت شما را بهینه‌تر crawl کنند (بخزند).

ما در تیم کنسئو به صورت حرفه‌ای و تخصصی انواع خدمات بک لینک سازی را انجام می‌دهیم. ما علاوه بر لینک سازی وب سایت شما وب سایت رقبای شما را به طور کامل آنالیز می‌کنیم. با آنالیز سئو سایت سعی داریم بهترین پلن و برنامه رو در زمینه لینک سازی کلاه سفید روی وب سایت شما پیاده سازی کنیم. ما به عنوان یک تیم با تجربه و تخصصی، توانایی ارائه خدمات لینک سازی برای انواع وبسایت‌ها را داریم. ما در پکیج سئو که به مشتریان خود ارائه می دهیم ، برای هر سایت بصورت ویژه بک لینک های کاملا مرتبط ثبت می کنیم. همچنین اگر بصورت جداگانه درخواست ثبت بکلینک بصورت ماهیانه یا درج رپورتاژ را دارید می توانید باتوجه به دسته بندی های زیر وب سایت موردنظر خود را انتخاب نمایید و به ما از طریق لینک ثبت درخواست به ما اطلاع دهید.

در پایان مقاله هم یک پیشنهاد ویژه برای رشد در نتایج جستجو برای شما داریم. همه راه‌ها برای کسب نتیجه در گوگل را تست کرده‌اید، اما همچنان سایت شما جایی در این موتور جستجو ندارد؟ شاید به این فکر می‌کنید که با خرید بک لینک می‌توانید به صدر نتایج جستجو برسید؛ اما دست نگه دارید! اگر به دنبال سرویس بک لینک سفارش بک لینک از سایتهای با اعتبار هستید بدون شک این سرویس یک پکیج کاملا حرفه ای و استثنائی برای دریافت بک لینک دائمی است. 40 بک لینک از سایتهایی با پیج رنک 7 تا 10 و با قدرت دامنه (Domain Authority) بالای 80. سپس 30 هزار بک لینک به صفحاتی که به شما لینک داده اند برای افزایش قدرت و اهمیت صفحات لینک داده به شما.

اگر عبارت طراحی تبلیغات یا عباراتی مانند طراحی گرافیک ، کاتالوگ و … را در گوگل جستجو کنید با تعداد زیادی از رقبا مواجه می شوید که همگی عمر دامنه بالایی دارند. در وب سایتهای معرفی شده زیر با خرید رپورتاژ یا بکلینک با قیمت مناسب جایگاه سایت خود در نتایج جستجو را چند پله ارتقا دهید. این سایت ها با مدت زمان فعالیت بالا گزینه های مناسبی برای لینکسازی وبسایت ها و شرکت های فعال در حوزه گرافیک و طراحی تبلیغاتی هستند. از آنجائیکه نوع لینک های ایجاد شده در تمامی پکیج‌ها، رپورتاژی خواهد بود، در رابطه با رپورتاژها و انواع آن و پکیج های مستقل و تعرفه ها در صفحه خرید رپورتاژ آگهی به تفصیل توضیح داده شده است. چنانچه قصد دارید در مورد خرید بک لینک های رپورتاژی بیشتر بدانید، به این صفحه مراجعه نمائید. به طور خلاصه، رپورتاژ خبری مجله ای ارائه شده توسط سئوسل به رپورتاژهایی اطلاق می‌شود که در شبکه‌ای از وب سایتهای خبری مجله‌ای اختصاصی درج می‌گردند.

ارائه ابزارهایی همچون خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی و همچنین خدمات مرتبط با شبکه های اجتماعی همچون مدیریت پیج اینستاگرام از دیگر خدمات این مجموعه می باشد. همچنین می توانید با خرید پنل پیامک سئوسل، اس ام اس مارکتینگ را نیز با حداکثر قدرت آغاز نمائید. برای مشاهده محتوای آموزشی و کاربردی در حوزه های مرتبط کافیست به وبلاگ سئوسل مراجعه نمائید. آپ بک لینک، یکی از بهترین و موثرترین سایت ارائه دهنده خدمات بک لینک در ایران است. این شرکت با داشتن تیمی مجرب و متخصص در زمینه سئو و بهینه سازی سایت‌، به عنوان یکی از بهترین راهکارهای بهبود سئو و جذب بازدیدکنندگان به وب سایت ها شناخته شده است.

اینجاست که مباحث لینک‌سازی و خرید بک لینک معتبر و ارزان مطرح می‌گردد. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه بک لینک بگیریم، کافیست ادامه توضیحات را ملاحظه نمائید. با این حال، لازم است توجه داشت که استفاده از شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) به منظور بهینه‌سازی سئو برخلاف راهنمایی موتورهای جستجو مانند گوگل است. موتورهای جستجو شبکه وبلاگ‌های خصوصی را به عنوان یک فنیک منابع لینک‌های مصنوعی در نظر می‌گیرند و ممکن است وبسایت‌هایی که در این فعالیت شرکت می‌کنند را مجازات کرده و رتبه آن‌ها را کاهش دهند. این امر به‌خاطر استفاده از شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور تلاش در تغییر رتبه وبسایت در نتایج جستجو و بکارگیری روش‌های مصنوعی به جای ارایه ارزش حقیقی به کاربران است.

در ادامه به مزایای استفاده از خدمات بک لینک آپ بک لینک میپردازیم و همچنین شماره ثابت شرکت و موبایل کارشناس فروش را قرار میدهیم. قدرت دامین آتوریتی این وبسایت ها بالای 80 بوده و برای همین نام این پکیج لینک سازی را، پک طلایی بک لینک seoedu نام گذاری کرده ایم. اما وقتی که بک لینک های بی ارزش برای سایت بسازم، نه تنها باید چندین برابر هزینه کرده و آنها را با بک لینک خوب جایگزین کنم، بلکه باید مدت زیادی هم با چند برابر قدرت روی سایت فعالیت کنم تا گوگل سابقه بد و خرابش را نادیده بگیرد. همچنین در دوره سئو خارجی ، به دانشجویان دوره لیستی از 100 سایت ایرانی و خارجی برای لینک بیلدینگ ارائه میدهیم.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما