تکان دادن ستاره ای که پرسپولیس را به سپاهان تبدیل کرد! روز جدید

لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا از ششم مهرماه آغاز شد و تیم های سپاهان، پرسپولیس و نساجی به عنوان نمایندگان ایران در این مسابقات حضور خواهند داشت. «سپاهان» ایران در گروه C این رقابت ها با تیم های نیروی هوایی عراق، اتحادیه عربستان و «الممالیک» ازبکستان همگروه است و امید زیادی برای صعود از این گروه دارد.

در ماه‌های اخیر، سپاهون به دلیل عدم رعایت دستورات بازرسان قراردادی، تیتر یک خبرها شده است و در نهایت نتوانسته است قرارداد عیسی آل کثیر و برایان دابو را در لیگ فوتبال ثبت کند و به این دو بازیکن برتر و جام حذفی اجازه دهد. حداقل نیم فصل

با این حال سپاهونی قصد داشت از الکسیر و دابو در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند اما این بار مقررات این رقابت ها مانع از حضور این دو بازیکن می شود. طبق استعلام ایسنا از فدراسیون فوتبال و همچنین بند 1.2 ماده 24 آیین نامه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل 2023-24، باشگاه های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا باید از ثبت نام تمامی بازیکنان خود در آن اطمینان حاصل کنند. فدراسیون بر اساس قوانین داخلی فدراسیون مربوطه.

با توجه به این موضوع، «سپاهان» نمی تواند از عیسی الکتیر و برایان دابو در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند. این اتفاق در حالی رخ می دهد که این دو بازیکن قراردادهای هنگفتی با سپاهان دارند اما به نظر می رسد فقط در بازی های دوستانه بازی می کنند و این برای باشگاهی که از بودجه عمومی استفاده می کند عجیب است.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما