bakiehbanner

ماجرای قرضی استقلال از رانندگان، مربیان و بازیکنان خارجی روز جدیدی است

گزارشی منتشر شد که حاکی از آن است که باشگاه استقلال به دلیل آمدن و رفتن ریکاردو ساپینتو و دستیارانش و همچنین بازیکنان خارجی فصل گذشته مبلغ قابل توجهی 450 میلیونی به رانندگان قراردادی خود بدهکار است. در این خصوص طرف قرارداد با باشگاه «استقلال» به صورت مستقیم صحبت کرد، اما گوش دادن به صحبت های استقلالی ها نیز ضروری است.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال در پاسخ به این ادعاها به خبرروزشی گفت: آقای خطیر به عنوان مدیرعامل در مورد مسائل مالی خود صحبت می کند و بدون هماهنگی با او مصاحبه نمی کنیم، اما بهتر است اطلاعاتی در مورد مورد اشاره شد تا همه چیز برای مردم روشن شود. دلیل کاملاً موجهی وجود دارد که بگوییم تعدادی از فاکتورها توسط باشگاه تولید تأیید نشده است. زمانی که خودرویی برای اتباع خارجی صادر می شود، این فاکتورها باید مراحل اداری خود را طی کند و علاوه بر قائم مقام باشگاه، سرپرست تیم نیز باید مدارک را امضا کند، در غیر این صورت این فاکتورها فاقد اعتبار بوده و اداره دارایی استهلال قادر به پرداخت آنها نیست. اگر حتی فاکتوری بدون امضای مسئولین صادر شود، قطعاً دستگاه های تحقیق به آن دست خواهند یافت.

این مسئول باشگاه استقلال ادامه داد: اینکه شخص یا شرکت مورد نظر در همان زمان که مدعی چنین خودروهایی است از مسئولان استقلال امضا نگرفته است، مشکل ما نیست و به خود او بستگی دارد. تهیه کننده مسئول وام های سررسید شده است اما وام هایی با مستندات کامل. در مورد ناهار رانندگان، واقعیت این است که در باشگاه های استقلال که تحت نظر دولت و سازمان کنترل هستند، قرارداد شفاهی وجود ندارد. اگر در قرارداد فردی آمده باشد که غذای او نزد باشگاه استقلال است، باید این کار انجام شود، اما در غیر این صورت استقلالی ها موظف به پرداخت هزینه غذای افرادی که به دلایل مختلف در این باشگاه کار می کنند، نیست، زیرا این کار غیرقانونی است. کتمان نمی کنیم که باشگاه استقلال مشکل مالی دارد و مطالبات طلبکاران باید به تدریج پرداخت شود، اما مدارک کامل را ارائه می دهیم.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما