bakiehbanner

خرید و قیمت تابلو فرش دستباف بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام

در صورت وجود رطوبت یا خیسی در دیوار و یا قاب آن، سریع تر تابلو فرش را در محل دیگری نصب کنید. در نهایت می‌توان گفت که تابلو فرش دستباف یکی از بهترین هدیه‌هایی است که گذشتگان ما به جاگذاشته‌اند. ارزش این هدیه به اندازه‌ای بالا است که تمامی دنیا به آن پی برده‌اند. بدون شک کمتر کسی در دنیا است که بتواند از چنین کالا ارزشمندی چشم بپوشاند. حتی نگاه کردن به این هنر می‌تواند حال شما را برای مدت‌زمان زیادی بهتر کند. اینکه شما در زمان خرید بدانید چه مزایا و معایبی در تابلو فرش دستباف وجود دارد به شما کمک می‌کند تا تصمیم بهتری بگیرید.

  • امروزه فرش دستباف ایرانی در سراسر دنیا شهرت و اعتبار ویژه‌ای دارد.
  • عمده تولیدات تابلوفرش کشور عزیزمان در سردرود تبریز انجام میشود که تولید تابلو فرش شغل عمده اهالی این شهر میباشد.
  • عشایر بعد از گذراندن مدتی در یک مکان مجبور به کوچ می‌شوند به همین دلیل وقت کافی را برای بافت فرش‌های با تراکم بالا ندارند.
  • طبیعی است که هرچقدر تراکم گره بیشتر باشد فرش کیفیت مطلوب‌تری دارد.

بدلیل الیاف متفاوت فرشها، شامپوی فرش و موکت بایستی با تمام الیافها سازگار بوده و هیچگونه ضرری برای آنها نداشته باشد. چرا که رطوبت ممکن است از طریق دیوار به تابلوفرش شما سرایت و نور مستقیم و مداوم خورشید به تابلوفرش برخورد کند. فارغ از این‌ها سلامت یک فرش به ارزش و قیمت آن‌ بستگی دارد و در فروش نیز برای شما مسئله ایجاد می‌کند. این تابلوفرشها با همه ی سلایق هم خوانی دارد ضمن اینکه براحتی با هر سبک دکوراسیونی اعم از سنتی و مدرن هماهنگ می شوند.

تابلوفرش دستباف طرح گل و گلدان بابونه(574-

دقت کنید که بهتر است تابلو فرش را قاب نشده تهیه فرمایید چراکه قاب میتواند کجیهای فرش را بپوشاند در حالیکه اگر دو طرف تابلو فرش بدون قاب را روی هم بگذارید به راحتی متوجه کجی های آن خواهید شد. این کالاها در انواع نخ ابریشم، نخ کرک، نخ پشمی، نخ پنبه، نخ اکریلیک و ترکیب نخ ها بافته می شوند. صنعت قالیبافی در درون خود چندین شغل جانبی از جمله رنگرزی، چله‌کشی، نقشه‌کشی، تهیه نخ‌های کرکی Hand-Carpet.ir فرش دستباف زابل و ابریشمی و فروشندگی فرش دارد. طرح آیه همان ‌طور که از نامش پیداست، دارای نقوش آیات قرآن کریم است. این طرح‌ها عبارتند از طرح و ان یکاد، طرح سوره توحید، طرح چهار قل، طرح و ان یکاد بالذکر الله، طرح آیت الکرسی، طرح بسم الله، طرح وان یکاد و آیه و طرح چهار قل گل ابریشم. همچنین نوع نخ های به کاربرده شده شیمیایی هستند که در مقایسه با الیاف دستباف از مقاومت بسیار کمتری نیز برخوردارند .

تابلو فرش استاد شجریان

منظور از تابلو فرش آن فرشی است که مانند تابلو نقاشی نشان دهنده تصویری از انسان‌ها، طبیعت، تاریخ، چهره‌ها، حیوانات، گل، مینیاتور و…با ویژگی‌های منحصر به فرد و هنری است. به طور خلاصه اگر بخواهیم الیاف به کاربرده شده در تابلو فرش را از لحاظ برتری با یکدیگر مقایسه کنیم به این صورت میشود. اصولا برای تابلو فرش ، نقشه های متنوعی پیاده سازی میشود که مهمترین آنها به شرح زیر است. معمولا بافندگان پس از اتمام کار این بخش ‌ها را با دست کوک می‌زنند.

بافت تابلو فرش ادامه پیدا کرد تا نزدیک به eighty سال پیش مردم یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی به نام سردرود تصمیم گرفتن که بافت تابلوهای فرش را به صورت حرفه ای ادامه بدهند. در تابلو فرش‌دستباف هرچه تعداد گره بیشتر باشد لطافت تابلو فرش هم به همان میزان بالا می رود، یعنی هرچه پرتر باشد گره‌های تابلو فرش زیاد باشد مقبولیت و کیفیت آن بالاتر نشان داده می شود. قیمت پرداخت تابلو فرش متاثر از عواملی مانند اندازه و جنس نخ بافته و نوع پرداخت است. پرداخت فرش و تابلو فرش یک هنر محسوب می شود و اگر بدون مهارت انجام شده باشد نه تنها در کیفیت ظاهری تابلوفرش تاثیر منفی دارد بلکه از ارزش آن نیز میکاهد.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما