bakiehbanner

خرید بک لینک و رپورتاژ برای بالا آوردن سایت در گوگل

Read more about Xseo.ir سفارش بک لینک حرفه ای here.

خرید بک لینک از طریق بکوریتی بسیار آسان شده ( درحالی که به حرفه ای ترین شکل ممکن هست ) اما اینکه با چه شرایطی و برنامه ریزی بک لینک خریداری کنید نیاز به یکسری توضیحات هست که در ادامه خواهم گفت . برای بالا آمدن در نتایج گوگل بک لینک یک فاکتور اصلی و تمام کننده است. سایت بکوریتی به همراه هزاران وب سایت و ده ها هزار وبلاگ به شما کمک می کند بدون دانش سئو ، به لینک 1 گوگل برسید و ورودی گوگل بالای روزانه را تجربه کنید . برای سئوی خارج از صفحه ، مهم است که از وب سایت هایی که به کلمات کلیدی وبسایت شما مرتبط هستند پیوندهایی بدست آورید. این یک روش معمول سئو است که از کلمات کلیدی در متن لنگر یک بک لینک استفاده می شود.

لینک های ویژه دارای مدت زمان اعتبار یک ماهه تا سالانه هستند و باید تمدید شوند و نیازی به قرار دادن کد در سایت نیست. با این سیستم نیاز دیرینه وبمستران ایرانی به بک لینک معتبر برآورده می شود. پس بجای خرید 1000 یا 2000 بک لینک از سایت های نامعتبر تنها 1 الی 10 بک لینک با کیفیت بسیار بالا ایجاد کنید. در صورتیکه بک لینک سازی شما شامل موارد بالا نباشد دیگر نگرانی از بابت پنالتی توسط بک لینک نخواهید داشت.

سفارش Backlink

صادقانه بگویم در رقابت های متوسط و سخت با محتوای تنها نمی توانید رتبه به دست آورید. وجود سایت های قوی و ایرانی برای تهیه بک لینک قوی در لینک یک گوگل شدن به شما کمک بزرگی می کند . بک لینک نوعی تایید کردن دیگر سایت ها از نظر گوگل می باشد و باعث رشد سریع سایت در نتایج گوگل می شود .

مورد دوم ممکن است یک اقدام دستی از Google دریافت کنید به این معنا که یک بازبین انسانی تصمیم می گیرد که سایت یا صفحات سایت شما با دستورالعمل های گوگل مطابقت دارد یا خیر. این موضوع می تواند منجر به کاهش شدید ترافیک وب سایت شما شود و بازگشت از آن بسیار دشوار است، حتی ممکن است ببینید سایت شما به طور کامل از نتایج گوگل حذف شده است. با این حال، اقدامات دستی مربوط به لینک سازی کلاه سیاه یا هرزنامه امروزه بسیار نادر است. اما اگر لینک سازی به درستی انجام نشود تنها پول خود را هدر داده اید. از طریق این وب‌سایت می‌توانید بک لینک‌های دائم و موقتی را خریداری کنید. اکثر بک لینک‌های این سایت، دارای اعتبار دامنه‌ی زیر 40 هستند که بک لینک‌های متوسط رو به پایین محسوب می‌شوند؛ اما به‌دلیل قیمت پایینی که دارند، افراد زیادی آن‌ها را خریداری می‌کنند.

از دیگر بخش ‌های مفیدی که می ‌توانید از آن‌ ها بک لینک دائمی رایگان دریافت کنید، شبکه‌ های مجازی است، قرار دادن لینک سایت در قیمت بیو و پروفایل شبکه‌ هایی همچون اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین تأثیر مثبتی در رشد سایت شما خواهد داشت. برای خرید بک لینک قوی و تاثیر گذار از سایت backlink.behtarinseo.ir بازدید کنید. هنگامی که کارشناسان سئو  ما بهترین بسته بک لینک را برای وب سایت  شما پیشنهاد می دهند ، بسته را خریداری کرده و جزئیات وب سایت خود را مانند زیر پر کنید. پست‌های مهمان می تواند رایگان یا پولی باشند، مثلا در سایت ویرگول شما می توانید پست رایگان بگذارید و در صورت نیاز اقدام به گذاشتن پست تجاری پولی کنید.

سپس روی هر آدرس کلیک کنید تا ببینید از کدام صفحه برای کدام صفحه از سایتتان لینک گرفته‌اید. به طور پیش فرض، این گزارش بر اساس لینک‌های ورودی مرتب شده است که به شما نشان می‌دهد کدام صفحات بیشترین بک لینک را دارند. درصد لینک‌های follow در مقابل nofollow که یک وب‌سایت دارد، متفاوت است. توجه کنید که لینک سایت را بر روی کلمهٔ کلیدی‌ قرار دهید که با سایت هدف مرتبط باشد و از قرار دادن لینک در ابتدا یا میانه سایت خودداری فرمایید. شما اگر می خواهید رتبه بهتری داشته باشید باید با رعایت قواعد سئو از بک لینک های با کیفیت استفاده کنید .

باتوجه‌به مزایای گسترده‌ای که خرید بک‌لینک edu برای مدیران کسب‌وکارها و تجارت‌های آنلاین دارد، استفاده از آن و پیوستن به این فاکتور سئو پرسود و منفعت است. بهبود رتبه در نتایج گوگل، افزایش ترافیک ورودی، ارتقا اعتبار و ارزشمندی سایت در نزد گوگل و در یک‌کلام رسیدن به افزایش رتبه سئوی قابل‌قبول از نتایج ارزنده این خرید پرمنفعت است. به همین دلیل کمتر مدیر وب‌سایت کاردان و تیزهوشی است که خود را از این نعمت بی‌بهره بسازد. چراکه می‌داند، به‌منظور برداشت، سهم واقعی‌اش از فضای وب باید حرفه‌ای‌تر گام برداشته و مقتدرانه به‌پیش رود.

احتمالا برای شما خیلی جالب خواهد بود اگر بدانید که شتجربه ما در موارد مختلف کار با سئوکاران این بوده که به صورت عجیبی حدود نیمی از سئوکاران فقط و فقط به سئو خارجی بسنده می کنند! یعنی ابتدا سفارش را گرفته و بلافاصله برای وب سایت مذکور سفارش بک لینک می دهند. ما افراد بسیاری را بدین صورت مشاهده نموده ایم و این پدیده خود از اهمیت فوق العاده سئو خارجی در سئو و بهینه سازی حکایت دارد. خرید بک لینک انبوه (به تعداد زیاد و در مدت زمان کم) به شکلی که در گذشته وجود داشته، در حال حاضر دیگه کارایی نداره. به عبارتی نباید برای سایت تون به طور مستقیم بک لینک انبوه خریداری کنید.

سفارش Backlink

از این گذشته ، Authority Hacker دریافت که ایجاد محتوا بهترین تاکتیک ایجاد پیوند است. اکنون که می دانیم قطعات محتوا از آهنرباهای پیوند هستند ، بیایید بفهمیم چه کسی پیوند را انجام می دهد. چرا “چه کسی” مهم است؟ به این دلیل است که این صاحبان وب سایت با نشان دادن تمایل خود برای پیوند دادن به یک نوع خاص از محتوا ، خود را به عنوان چشم انداز پیوند از قبل واجد شرایط کرده اند ، که در این مثال از “اسباب بازی های سگ” محتوا است. بنابراین شانس خوب است که آنها ممکن است به محتوای اسباب بازی سگ ما پیوند بزنند. من میخوام از tesmino (یه واسط برای خرید backlink و قراردادن رپورتاژ توی سایت های مختلف) به صورت امتحانی ، backlink اعتباری بخرم…

بنابراین پیش از اجرای لینک سازی می تونید سبک انتشار خودتون رو به تیم نشونت اعلام کنید. در صورتی که قصد خرید بک لینک قوی به صورت جامع دارید، در حال حاضر چهار پکیج لینک سازی به صورت جامع در اختیار شما عزیزان قرار گرفته که با توجه به عمر سایت، سابقه سایت و یا وسعت سایت می تونید یکی از پکیج‌های موجود رو برای شروع لینک سازی انتخاب کنید. با سفارش این پکیج‌ها، به دلیل جامعیت سرویس، نیازی به سفارش پلن های دیگه نیست. از این رو، پکیج های جامع، جزو کامل ترین و بهترین پکیج‌های لینک سازی محسوب میشن.

اما احتمالا شما هم بک لینک را به معنای دیگری بشناسید، لینک های تکرار شده در تمام صفحات یک سایت که معمولا در کادری تحت عنوان “تبلیغات متنی”، “لینک های مفید” یا “بک لینک” منتشر می شوند. این لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار می شوند و می توان گفت ارزش و اعتبار بسیار زیادی به همراه می آورند. در این محتوا به طور کامل در رابطه با بک لینک، اهمیت آن، چگونگی عملکرد آن و انواع موجود در دنیای دیجیتال مارکتینگ توضیحاتی خدمت شما ارائه دادیم.

بک لینک زمانیست که یک وبسایت به وبسایت دیگر پیوند ایجاد می کند.این پیوند با لینک داخلی که در آن لینک تنها به همان دامنه ایجاد می شود متفاوت است. ارتباط مستقیم با مدیریت مجموعه وبمسترسلام از طریق  پیامرسان واتساپ، برای مشاوره خرید بک لینک. Pbn چیست ؟ pbn مجموعه ای از سایت هایی است که فقط برای بهینه سازی کلمات کلیدی و سئوی سایت استفاده می شود. برای سفارش بک لینک از جدول پایین ، سایت یا سایت های مدنظر خود را انتخاب کنید و از طریق تلگرام یا واتساپ با ما در تماس باشید . به دلیل لایه‌ای بودن ساختار بک لینک‌ها شناسایی آن برای گوگل بسیار دشوار بوده و امکان پنالتی شدن سایت در حالتی که اصولی از این روش استفاده شود بسیار کم خواهد بود.

شک نکنید که موتور جستجوی هوشمند گوگل بسیار باهوش تر از این حرف ها بوده و بلافاصله تشخیص خواهد داد که شما قصد بالا آوردن یک وب سایت به کمک خرید بک لینک موثر را دارید. از آن جا که این کار به نوعی دستکاری نتایج گوگل تلقی شده، گوگل با این حرکت به شدت مخالف است و سعی در جریمه کردن خریدار بک لینک دارد که به این جریمه ها در اصطلاح حرفه ای «پنالتی» گفته می شود. به همین دلیل، بایستی بگوییم که در حقیقت این گونه بک لینک برای سایت شما هیچ سودی ندارد و تنها سود آن برای فروشنده بکلینک خواهد بود. تحقیقات بک لینک رقبا یک استراتژی سئو است که در آن شما بک لینک‌های وب سایت‌های رقیب را تجزیه و تحلیل می‌کنید تا معیارهای کیفیت، نوع و تعداد بک لینک‌های مورد نیاز خود را درک کنید.

در حالت عادی نیازی به ارسال محتوا از سوی شما کاربران گرامی نیست و محتواها به شکل های مختلف مثل بازنویسی و اسپین و غیره ایجاد می شن. بلاگ پست های خارجی در کنار قدرت بالایی که دارند معمولاً برای لایه های 2 به بعد در لینک سازی پیشنهاد میشن. منابع نمونه ای که در آن ها لینک سازی انجام می شود در ادامه معرفی شده اند.

بک لینکی که سایت مورد استفاده در آن تمامی اصول سئو را رعایت کرده باشد و از DA، PA و اسپم اسکور مناسبی برخوردار باشد. اعتبار سایت را بررسی کنید، برای این کار باید فاکتور Domian Authority، Page Authorithy و Spam Score سایت را بررسی کنیم. آتوریتی سایت نشان دهنده کیفیت سایت هدف است که توسط ابزار بررسی Moz قابل بررسی است. ولی ما سرویس بک لینک را به صورت انبوه برای اولین بار در کشور آوردیم و سعی خواهیم کرد خدماتی بهتر از سایت های اروپایی با قیمت های بسیار پایین ارائه کنیم.

سفارش Backlink

وقتی شخصی یک پست خوب را می‌خواند و یک بک لینک را می‌بیند که به منبع اشاره می‌کند، احتمال زیادی وجود دارد که روی آن کلیک کند تا اطلاعات بیشتری در مورد اینکه آن مقاله از چه کسی و از کجا بوده است، به‌دست آورد. اگر آن شخص واقعاً از مقاله شما لذت ببرد، ممکن است شما را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کند. یک لینک ساده می‌تواند علاوه بر کمک به رتبه‌بندی موتورهای جستجو، مشتریان جدیدی را به وب‌سایت شما بیاورد.

جوانان فراوانی اخیرا با سرمایه ای اندک اقدام به ایجاد سایت های استارتاپی کرده و تلاش دارند که با صرف کمترین هزینه، رتبه سایت خود را ارتقا دهند. پاسخ این سوال، در حقیقت یک مسئله کاملا اقتصادی است که باید با دید سرمایه گذاری به آن پاسخ داد. اگه با روش‌های بازنویسی یا اسپین محتوا آشنایی ندارید، پیشنهاد می کنیم به صفحه سرویس بازنویسی متن رایگان نشونت مراجعه کنید و اطلاعات کاملی در مورد این تکنیک بدست بیارید. در صورتی که در هر بار سفارش، هر سرویس رو به تعداد بالا سفارش بدید، نشونت تخفیفات مناسبی رو برای شما در نظر گرفته که برای هر سرویس متفاوت هست و جدول تخفیفات رو در ادامه مشاهده خواهید کرد.

سفارش Backlink

همان‌طور که موتورهای جستجو لینک‌های سایت شما را تشخیص می‌دهند و نشان می‌دهند که سایت شما اطلاعات مفیدی دارد، کاربران نیز آن را می‌بینند و با گذشت زمان به برند شما علاقه‌مند می‌شوند. به دنبال سایت‌هایی باشید که ترافیک ثابت و باکیفیتی از Google ایجاد می‌کنند. روند نزولی، افت ناگهانی، کلمات کلیدی اسپم یا ترافیک کم همه نشان می دهد که یک سایت ارزش دریافت بک لینک را ندارد.

بر اساس الگوریتم پنگوئن سایت هایی که لینک سازی اسپم دارند جریمه می شوند. خوشبختانه امروزه به لطف مبارزه با سئو منفی مجازات بک لینک ها کاهش یافته است و بسیاری از لینک های اسپم نادیده گرفته می شوند. بک لینک به لینک های ورودی (Inbound Link) از سایر وب سایت ها به سایت شما می گویند، در حالی که لینک خروجی به لینک هایی می گویند که از سایت خود به سایر صفحات در دامین دیگری می دهید. پیش از این گفتیم لینک خروجی برخلاف تصور عموم یک فاکتور رتبه بندی می باشد و می تواند به شدت رتبه شما را ارتقا دهد و بین سایت شما و سایر وب سایت های حوزه شما ارتباط ایجاد کند. مشکل لینکسازی طبیعی چیست؟ به طور عمده، لینک بیلدینگ طبیعی به ندرت اتفاق می افتد و هنگامی که برای اولین بار در حال رشد کسب و کار خود هستید، ممکن است نیاز داشته باشید که در ساخت لینک پولی سرمایه گذاری کنید تا بازدید وب سایت را به حداکثر برسانید. لینک سازی طبیعی زمانی است سایت ها به عنوان منبع یا مرجع محتوا به شما بک لینک می دهند.

ابزارهای زیادی وجود دارند که می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند. برای نمونه با استفاده از ابزار Morningscore، می‌توانید به طور یکپارچه پروفایل بک لینک رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید چه بک لینک‌هایی دریافت کرده‌اند. در این ابزار، می‌توانید قوی‌ترین یا ضعیف‌ترین لینک‌های آن‌ها را ببینید و آن‌ها را تکرار کنید تا استراتژی لینک سازی خود را متنوع کنید و حتی از قوی‌ترین رقبا پیشی بگیرید. بک لینک های فالو (دو فالو)، همان لینک های عادی هستند که در بسیاری از وب سایت ها دیده می شوند.

در ابتدا باید بدانیم که قبل از ساخت بک لینک باید تمام اصول سئو داخلی و سئو تکنیکال را رعایت کرده باشیم. به همین جهت تصمیم گرفتیم سایت هایی را گرد هم بیاوریم و برای
اولین بار مرکز خرید و فروش بک لینک را در کشور راه اندازی کنیم. تیم وب نسیم؛ با دانش و تجربه کار در انواع کسب و کارهای آنلاین در زمینه‌های پزشکی، ساختمانی، املاک، فروشگاهی، خدماتی و … مفتخر است شما را در بهبود و رشد کسب و کارتان، یاری کند. خدمات اصلی وب نسیم در زمینه بهینه سازی (سئو) در ابعاد اجرایی یا مشاوره است. در وهله اول باید بدانید که از بک‌لینک به عنوان لینک‌دهنده نیز یاد می‌شود که نقش بسیار مهمی را در الگوریتم های موتورهای جستجو، سئو و به طور کلی استراتژی کلی سایت ها برای رشد و بهبود عملکرد آن دارد. توجه داشته باشید که خرید بک لینک‌ها نیازمند تحقیق و توجه به جزئیات است.

گوگل نیز برای ارزش گذاری ، بک لینک صفحات سـایـت هـا
را فاکتور پیج رنک و جستوجوی لغات قرار داده است. در صورتیکه موفق نشدید از روش های رایـگان برای سـایـت
خود بک لینک تهیه کنید می توانـیـد آن را خـریـداری کـنـیـد. بک لینک فا قابلیت ارائه پکیج های متفاوتی را با تـوجه بـه
نیاز مشتری دارد. گاها در برخی از سایت های آموزش سئو، به کاربران از خطرناک بودن خرید بک لینک میگویند و این موارد میتواند ذهن مدیر سایت و یا سئو کار را درگیر کند چرا که واقعا خرید بک لینک از نظر گوگل تخلف حساب میشه و در صورت مشاهده، وب سایت فوق را جریمه خواهد کرد.

فروش زیادی در سایت شما انجام نخواهد شد، برندی معروف و شناخته شده‌ای نخواهید بود و ترافیک بسیار کمی هم به سمت سایت شما خواهد آمد. اما اکنون مدیران سایت ها با جستوجوی ساده در اینترنت تمام نکات
سئو و بهینه سازی وب را آموخته اند. با توجه به رقبا و وضعیت فعلی وبسایت، راهکارهای کاربردی خدمت شما ارائه می گردد. همچنین ، به یاد داشته باشید که بسیاری از وبلاگ ها از وبلاگ نویسان در کارمندان پایدار هستند. بنابراین من توصیه می کنم که حفر کنید و بدانید که کدام یک از آنها به طور مکرر به نوع محتوای شما پیوند می دهند و در بخش یادداشت های خود نیز ذکر کنید. پس از حل و فصل ، روی پیوند “CSV” کلیک کنید (درست زیر کادر جستجو ، سمت راست) و صادر کردن نتایج FileFirefox برای SEO اطلاعات بسیار خوبی به شما می دهد ، اما برای این تمرین ، ما فقط داده های ستون “Y!

این امر نشانی بر اهمیت بالای بک‌لینک edu و میزان ارزشمندی آن برای وب‌سایت‌ها دارد. باتوجه‌به ارزشمندی و اثرات شگرف دریافت بک‌لینک edu می‌توان انتظار داشت که ارزش زایی بالایی را برای وب‌سایت‌های دریافت‌کننده به همراه داشته باشد. ما در این بخش به تعدادی از مهم‌ترین این مزایا اشاره می‌کنیم تا شما نیز پس از آشنایی در صدد تهیه آن‌ها برای وب‌سایت خود باشید. امیدوار هستیم این مقاله به شما در درک بهتر مزایا و معایب بک لینک ها، تفاوت بک لینک های فالو و نوفالو و تاثیر آن‌ها بر رتبه‌بندی سایت، کمک کند. اگر تجربه جالبی در استفاده از انواع مختلف بک لینک ها دارید، با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. برای این منظور باید با افراد، شرکت‌ها و اینفلوئنسرهای مرتبط با حوزه کسب و کارتان ارتباط برقرار کنید.

علاوه بر همه این‌ها، آیا خود شما فکر نمیکنید که برندینگ و تبلیغات در فضای اینترنت حق هر کسب‌وکاری است؟پس اگر بدنبال بدست آوردن بیشترین امتیاز در نتایج موتورهای جستجو هستید حتما ساخت بک لینک را با استراتژی مداوم و منظم پیش ببرید. پیوندهای Dofollow یک نوع بک لینک هستند که همه به دنبال دستیابی به آن می باشند. اما باید این مسئله را بخاطر داشته باشید زیرا میتوان از طریق آن بک لینک های بسیار خاصی را از سایت های معتبر و شاخص بدست آورد و از بالاترین ارزش برخوردارند. بنابراین همانطور که در ابتدای این پست گفتم ، هر آنچه که من در اینجا بحث کرده ام کار می کند. مانند هر کاری که ارزش انجام آن را داشته باشد ، ارزش آن را دارد که خوب عمل کنید.

جالب است بدانید مدیران این سایت به گوگل گفته اند که انگیزه شان از انجام این کار، این بود که رقبا این گونه بک لینک ها را خریده و موفق شده بودند!!!! به هر حال آن دامنه دیگر کار نکرده و این وب سایت از دامنه دیگری در حال حاضر برای وب سایت خود استفاده می نماید. خرید بک لینک های رپورتاژی وبلاگی جزو ارزان‌ترین و موثرترین بک لینک های معتبر و با کیفیت به شمار می رن. رپورتاژهای وبلاگی هم به رپورتاژهایی گفته می شه که در وبلاگ های ایرانی منتشر می شن.

سفارش Backlink

اخیراً یه مدعی جدید وارد عرصه SEO شده و مدیران باید به اون توجه کنن. این ابزار بخشی از SEO Power Suite هست، مجموعه‌ای از ابزارها که با بسیاری از نظرات مثبت به اونها تعلق می‌گیره. برخلاف بیشتر ابزارهای جستجوگرها، این یکی از برنامه‌هایی است که شما بر روی کامپیوتر خود نصب می‌کنین؛ خواه از ویندوز، مک یا دستگاه Linux باشه. شما می‌تونین از قابلیت‌های اساسی اون به صورت رایگان و تا زمانی که بخواید، استفاده کنین. یا می‌تونین ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومن در سال برای یه مجوز حرفه‌ای بپردازین، که موارد خوبی مانند نظارت back link نامحدود، برنامه ریزی وظایف و توابع گزارش اولیه ارائه میده.

امروزه در بسیاری از وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی و … از لینک ها استفاده می کنند. برای خرید بک لینک خارجی کافیست در سایت وبمسترسلام بسته مورد نیاز خود را انتخاب کرده و پس از انتقال به ناحیه کاربری، آن را سفارش دهید. اگر نمیدانید کدام بسته بک لینک برای شما مفید است کافیست از طریق واتساپ درخواست مشاوره دهید تا خیلی زود سایتتان را بررسی نموده و بهترین پیشنهاد را مختص وب سایتتان به شما ارائه دهیم. خرید بک لینک gov می‌تواند، برایتان تاثیر بسیار مثبتی را در سئو سایت تان ایجاد کند و رتبه عمومی سایت تان را در گوگل بهبود دهد. همان گونه که بک‌لینک edu نوید یک فعالیت پویا را در عرصه وب برایتان به ارمغان می‌آورد. به همین دلیل می‌توان این دو بک‌لینک را دو بازوی قدرتمند در جهت ارتقای وب‌سایت‌ها به شمار آورد.

یک بک لینک فروم خوب، علاوه بر ارزش سئو، ترافیک مستقیمی را برای وب‌سایت شما فراهم می‌کند. اگر سایت شما لینک سازی متعادلی (از هر دو نوع فالو و نوفالو) نداشته باشد، استفاده از بک لینک‌های فروم فقط به اعتبار سایت شما آسیب می‌رساند. لینک اسپم با ارسال لینک در وب‌سایت‌ها، انجمن‌های گفتگو، نظرات وبلاگ، دایرکتوری‌ها یا هر سایت آنلاین دیگری که در آن لینک بین صفحات بر اساس شایستگی به دست نمی‌آید، ایجاد می‌شود. بک لینک اسپم برای ایجاد بک لینک در صفحات و وب‌سایت‌ها بدون توجه به زمینه یا تجربه کاربر برای دستکاری رتبه‌بندی موتورهای جستجو به کار می‌رود. بک لینک های PBN از دسته بک لینک های کلاه سیاه و غیر مجاز محسوب می شوند که می تواند سایت شما را به مخاطره بیاندازد. اغلب، افرادی که این خدمات را ارائه می دهند، به یک شبکه وبلاگ خصوصی (PBN) ایجاد نموده اند که این شبکه  از وب سایت هایی  تشکیل شده که مالک آن هستند و می توانند به راحتی پیوندها را در آن قرار دهند.

گوگل، مقصد لینک های فالو را بررسی می کند و در صورتی که توسط یک سایت معتبر لینک داده شوند، رتبه بندی سایت مقصد بهبود می یابد. در حالی که، بک لینک های نو فالو، لینک های طبیعی و ساده ای هستند که هیچ گونه تاثیری بر رتبه بندی نمی گذارند. زمانی که لینک خود را به صورت nofollow تبدیل می کنید، به گوگل اعلام می کنید که مایل نیستید ارزش و اعتباری از صفحه سایت شما به صفحه های دیگر منتقل شود.

جالب توجه است که نام PageRank به روشی که کیفیت یک صفحه را ارزیابی می‌کند اشاره نمی‌کند، بلکه در واقع به این دلیل است که نام آن از لری پیج گرفته شده است. PageRank (یا به طور خلاصه PR) یک الگوریتم ریاضی است که کیفیت و کمیت لینک های یک صفحه وب را ارزیابی می کند. این ارزیابی به آن کمک می کند تا امتیاز نسبی اهمیت و اعتبار صفحه را تعیین کند. در طول یک سال اول طراحی سایت، آقای الف کلی وقت میگذارد و به رتبه خوبی در گوگل می رسد. یعنی آقای ب در طول 6 ماه دوم که اقای الف هیچ درامدی ندارد، به صورت ماهیانه درآمدی داشته و پس از یک سال نه تنها هزینه های طراحی سایتش درآمده، بلکه کلی سرمایه از آن خود دارد. آقای الف اما تا سال اول، تنها از جیب خود روی سایت گذاشته است و هیچ درآمدی ندارد.

اما اگر دید اقتصادی دارید، مطمئن باشید که این قضیه از لحاظ اقتصادی منتفی است. اما اگر مثلا دانشجویی هستید که برا علاقه خود وب سایتی ایجاد کرده اید، می توانید آن را در طول دوران تحصیل خود (مثلا چند سال) به روز نموده و نهایتا آن را به یک سایت باارزش و معتبر تبدیل نمایید. هم چنین خرید بک لینک خارجی، پدیده دیگری است که این روزها با آن مواجه هستیم.

سفارش Backlink

از طرفی، ممکن است الگوریتم پنگوئن به دلیل تکرار زیاد این لینک، شما را جریمه کند. قوی بودن بک لینک ها لزوما به تعداد آنها نیستند و به دامین اتوریتی و پیج اتوریتی، همچنین DR دامنه مربوط می باشند. خریدن بک لینک های قوی و اصولی، نه تنها برای سایت شما نگران کننده نیست، بلکه در بیشتر مواقع باعث افزایش سریع رتبه کلمات کلیدی سایت شما خواهد شد.

لازم به ذکر است اجرای سرویس باعث تقویت لینک های ساخته شده سایت شما می شود و نهایتا به طور غیر مستقیم دامین اتوریتی وبسایت شما را تقویت می نماید. با توجه به ماهیت این سرویس لازم است که به عنوان مکمل سرویس های قبلی اجرا شود. و در آخر نیز توصیه می‌کنیم اگر قصد لینک سازی دارید سعی کنید از روش ریپورتاژ آگهی استفاده کنید که جز خرید بک لینک دائمی محسوب شده و به شدت برای سایت شما سودمند است و نتایج آن فوق‌العاده است.

محتواهایی که در آن‌ها به فهرستی از موارد (مثل بهترین‌ ها، بدترین‌ ها، ارزان‌ترین‌ ها، گران‌ترین ‌ها و غیره) اشاره شده است، در مقایسه با سایر مدل‌های محتوا، بیشترین میزان بک‌ لینک منحصر به فرد و یونیک را به خود اختصاص می‌دهند. برای رشد سریع و بدون دغدغه سایتتان در موتورهای جستجو، در کنارتان هستیم. در دنیای امروز رقابت بین کسب و کارهای اینترنتی بالا گرفته و اقیانوسی که زمانی آبی و آرام بود، امروز به میدان جنگ بیزینس‌ها تبدیل شده است و کسب و کارها، یکی پس از دیگری دارند در این اقیانوس غرق می‌شوند و به دسته کشتی‌شکستگان می‌پیوندند. سوال این است که کدام کسب و کارها در این نبرد دوام می‌آورند؟ پیروزی در این نبرد، متعلق به کسب و کارهایی است که از استراتژی‌های درست و حرفه‌ای کمک می‌گیرند و به این استراتژی وفادار می‌مانند. بک لینک pbn ( پی بی ان ) یا تشریح واضح تر ( Private Blog Network ) شبکه ای از سایت های مخفی است.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.