bakiehbanner

برچسب قیمت طراحی لوگو طراحی بسته بندی طراحی و چاپ لیبل و بسته بندی محصولات مختلف

در واقع مشتری باید پیش زمینه ای از هزینه ها داشته باشد و متناسب با بودجه ی در نظر گرفته شده اقدام به سفارش لوگو کند. از طرف دیگر طراح باید میزان سختی کار، زمان و تعداد دفعات اصلاح را تخمین بزند و قیمت حدودی را اعلام کند. ممکن است کارفرما با مبلغ مورد انتظار طراح موافقت نکند؛ بنابراین پیش از شروع به کار برای وقت و کاری که انجام می دهید، ارزش قائل شوید و قیمت کار خود را تعیین کرده و با مشتری در میان بگذارید.

در ادامه این مطلب، بیشتر درباره اهمیت بسته بندی، قیمت بسته بندی و روش های کاهش هزینه‌های بسته بندی صحبت خواهیم کرد. از آنجایی که رایج‌ترین شکل بسته بندی، بسته‌بندی‌های جعبه‌ای و کارتنی هستند، اغلب مشتریان ما درخواست اعلام قیمت طراحی جعبه یا قیمت طراحی کارتن محصول دارند. در اولین نگاه، این جعبه و کارتن بسته بندی است که در نظر مشتری جلوه می کند، بنابراین هر چه طراحی جعبه لوکس باشد، توجه بیشتری را جلب می کند. شما می توانید طراحی هر نوع جعبه محصول، چه طراحی جعبه دارویی و یا طراحی جعبه دستمال کاغذی باشد را به مجموعه بانی چاپ سفارش دهید.

به همین دلیل طراحی کاتالوگ و بروشور یکی از اجزای مهم هویت بصری است. این‌که چطور می‌خواهید آن را طراحی کنید می‌تواند روی قیمت طراحی هویت بصری اثر بگذارد بنابراین باید آن را در نظر بگیرید. تعداد زیادی از مردم، ترجیح می‌دهند تا نوشیدنی‌های خود را در بسته بندی‌های شیشه‌ای مصرف کنند. همچنین بسیاری از داروها و لوازم پزشکی نیز در ظروف شیشه ای، بسته بندی و ارسال می‌شوند. شیشه به خوبی از مواد غذایی محافظت کرده و از ورود مواد سمی و مضر به نوشیدنی یا خوراکی، جلوگیری می‌کند.

بسته بندی های ساده با طراحی و چاپ ساده و با استفاده از مواد ارزانتر می‌توانند با قیمت کمتری طراحی شوند، اما بسته بندی های پیچیده تر با طراحی و چاپ پیشرفته تر و استفاده از مواد گرانتر، هزینه بیشتری دارند. همچنین، در صورتی که بسته بندی برای محصولاتی با تعداد واحدهای تولیدی کم طراحی شود، هزینه بیشتری نسبت به بسته بندی هایی با تعداد واحدهای بالا دارد. اگر از پلاستیک برای بسته بندی خود استفاده می کنید، زمان آن فرا رسیده است که به دنبال گزینه دیگری بگردید. مردم در دنیای امروز اقدامات مناسبی را انجام داده اند تا از استفاده از محصولاتی که با پلاستیک بسته بندی شده اند خودداری کنند.

جعبه‌های بسته‌بندی در مدلها، جنس‌ها و افکت‌های پوششی مختلفی قابل تولید و چاپ است که در ادامه به تفکیک به توضیح هر کدام می‌پردازیم. ممکن است محصول شما به دلیل تولید محدود یا کارگاهی در قالب ظروف و جعبه های آماده به مخاطب ارائه شود. گاهی نیز در برخی متریال های دیگر نیز با اضافه شدن خدمات جانبی کار طراحی سخت تر و بالطبع پرهزینه تر خواهد شد. دادن یک قیمت ثابت در دنیایی که هر روز نرخ‌ها در حال تغییر هستند ممکن نیست با این حال در شهرهای بزرگتر مثل تهرانبا توجه به هزینه‌های بیشتر ممکن است نرخ ساخت پک محصولات بیشتر باشد. اگر تصمیم گرفتید این روند را دنبال کنید، مهم است که یک سبک تصویرگری مناسب را انتخاب کنید، که مکمل نام تجاری شما باشد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت فرتاک ایده سازان آریانا می باشد. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت ، شامل خلاقیت ها و آفرینش های فکری و هنری، متون، نمونه آثار، قالب سایت ، فرم ها و نرم افزار های آنلاین بکار رفته متعلق به این سایت بوده و هرگونه کپی برداری از موارد نام برده ، پیگرد قانونی دارد. شاید این جمله که هر گرونی بی حکمت نیست در همه جا صدق نکنه ولی بدون شک تو مباحث خدمات طراحی صدق می‌کنه. اما ما می‌توانیم با وسایلی که در اختیار داریم، افکار و راهنمایی‌های بد را از خوب جدا کنیم.

بسته بندی مقوا در رده های مختلفی قرار می گیرد که هر کدام برای نیازهای مختلف مناسب هستند. شاید واسه شما سوال باشه که چرا تعرفه طراحی گرافیک موجود تو فضای اینترنت کاملا باهم متفاوت هستن، باید برا جواب این سوال گفت که هزینه و قیمت طراحی گرافیک مثل قیمت یک قلم جنس نیست، مثلا کفش فلان مارک یا فلان عینک که ثابت باشه قیمتش. چیزی که باعث ایجاد قیمت های متفاوت دیزاین تو دنیا شده فقط میزان مهارت، سابقه و برند شخصی طراح موردنظر هستش. دکتر Colin Huang از دانشگاه شفیلد هالم انگلستان بر این عقیده است که می توان در بسته بندی هایی که شبیه نمونه های واقعی طراحی شده اند، هم انتظارات عقلانی خریداران را برآورده کرد و هم با تحریک احساسات مشتریان، در خرید آنها تأثیر گذاشت. کمی خلاقیت در بسته بندی مواد شوینده، در میان رقبای خارجی و ایرانی میتواند برند شما را مطرح کرده و موجب افزایش فروش شما شود. پیش رو سه بسته بندی خلاقانه مواد شوینده را با شما در میان میگذاریم.

بسته بندی وکیومی برای کالاهایی که نیاز به آب بندی دارند؛ گزینه بسیار خوبی است و همین امر آن را به گزینه ای مناسب برای غذاهای قابل فساد تبدیل می کند. طراحی جمع و جور باعث می شود تا آنها برای کالاهای کم آب یا مواد غذایی مسافرتی و کوهنوردی بکار روند. مواد غذایی که در بسته بندی وکیوم قرار می گیرند، در فریزر نیز طولانی تر از سایر مواد غذایی بسته بندی شده، تازه خواهند ماند.

قیمت طراحی بسته بندی

از طرفی بسته بندی های پلاستیکی که غیر قابل بازیافت باشند، بعد از دور ریزی برای تمام ساکنین زمین مشکلی اساسی محسوب می شوند. در این بسته بندی بر اساس سایز شکلات، میزان کالری آن مشخص شده تا علاوه بر خوشمزگی، نشان بدهد حواسش به بدن شما هم هست. آدامس تریدنت، جزو آدامس های مطرح دنیاست و طراحی جالب این مدل بسته های آدامس تریدنت، بسیار مورد استقبال آقایان و بانوان قرار گرفته است. آقایان با سیبیل، بانوان با لب ها و دندان هایی درخشان، آدامس بجوند. ✅ برای خرید کارتن سه لایه با کیفیت و مقاوم  روی صنعت کارتن حساب کنید. یکی از آموزش‌هایی که در صنعت چاپ ایران جای خالی آن بشدت احساس می‌شود بحث مدیریت رنگ و کالیبراسیون دستگاه‌های مرتبط با چاپ می‌باشد.

شاید به نظر بیاید طراحی جعبه سابقه ی زیادی نداشته باشد اما توانسته طرفداران زیادی در این بازه ی زمانی جذب کند . بعضی از کالاها نیاز به محافظت دارند و نباید آن‌ها را در یک جعبه با ابعاد نامناسب رها کرد، وگرنه با آسیب یا شکستگی مواجه می‌شوند. شناخت انواع بسته بندی کمک می‌کند تا بهترین روش بسته بندی را برای کالاهای خود پیدا کنید. رساندن کالا به صورت سالم، امری است که در جذب مشتری تأثیر داشته و او را به خرید مجدد از فروشگاه یا کسب‌وکار شما ترغیب خواهد کرد.

  • مثلا استفاده از رنگ زرد در فونت برای نوشته‌ها بر روی پس زمینه‌ای از رنگ سبز انتخاب مناسبی برای طراحی بسته بندی مواد غذایی نخواهد بود.
  • طراحی تبلیغاتی به شکل هدفمند ، میتواند مخاطبان و مشتریان واقعی را به سمتتان راهی کند.
  • بنابراین این نوع از بسته بندی، نسبتاً با محیط زیست نیز سازگار است.
  • تجربه و رزومه طراح، عامل بسیار مهم دیگری از تعیین تعرفه طراحی ست اداری است.

در زیر به دو مورد از پرکاربردترین استفاده از طراحی بسته بندی می پردازیم . برای چاپ جعبه بهداشتی می‌توان از پوشش سلفون در داخل جعبه نیز استفاده کرد. این تکنیک معمولا برای محصولات غذایی مانند شیرینی، حلوا، کیک و ساندویچ که احتمال پس دادن روغن دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شما برای بسته بندی پودر ماشینی و دستی، اسپری های پاک کننده سطوح و حتی مایع دسشویی از آنها استفاده کنید و فروش خود را افزایش دهید. یکی‌دیگر از فواید و هدف استفاده از طرح‌های گرافیکی، برجسته کردن یک برند هستند. شما اگر بخواهید هدف از راه‌اندازی کسب و کار خود را با کلمات به مخاطب منتقل کنید ممکن است در حافطه مخاطب نماند؛ در حالی که تنها با یک طرح گرافیکی موثر می‌توانید برندتان را برای همیشه گوشه‌ای از ذهن مخاطب ماندگار کنید. به همین‌منظور با روش محاسبه هزینه طراحی گرافیک و در نظر گرفتن همه جوانب می‌‌توانید به سادگی برای برندسازی خود قدم بردارید. شاید به عنوان یک کسب و کار اولین سوالی که ذهنتان را مشغول می‌کند این باشد که اصلا چرا باید از طرح‌های گرافیکی استفاده کنیم؟ یکی از روشن‌ترین دلایل این امر، ارتباط گرفتن با مخاطب است. اگر کسب و کاری دارید و نیازمند این هستید تا مخاطب خود را به مشتری تبدیل کنید، قبل از هر چیزی باید بتوانید به ارتباطی موثر با مخاطب دست یابید.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین رشته طراحی بسته بندی چیست؟ کنید . انتخاب مقوا در چاپ جعبه فوری و ارزان قیمت بسیار مهم است که در ادامه به ۴ مورد از کاغذهایی مقواهایی که در ژورگراف مطرح هستند را معرفی می‌کنیم. بروشور مجموعه ای از اطلاعات یا توضیحات درباره‏ ی یک شرکت، یک محصول و یا خدمات است که می تواند از دو تا هر تعداد صفحه باشد.

اگر قصد تهیه جعبه بسته بندی را گرفته اید و اگر می خواهید برای شرکت خود یک جعبه ای را انتخاب کنید که از نظر طراحی بسیار زیبا و حرفه‌ای باشد پیشنهاد می شود لیست قیمت چاپ جعبه مراجعه کنید. اما بهتر است بدانید که اگر طراحی جعبه مد نظر شما پیچیده و سخت باشد قیمت نهایی طراحی جعبه نیز بیشتر می شود. علاوه بر آن بهتر است بدانید که نوع جعبه درخواستی توسط شما هم در قیمت چاپ جعبه تاثیرگذار است. کارتن سازی آوین پک همواره آماده ی قبول سفارشات کارتن بسته بندی، جعبه های مقوایی، انواع طراحی و چاپ برای پک های بازار داخلی و صادراتی می باشد.

بدون داشتن سایت برندتان به صورت گسترده در بین مخاطبینتان شناخته نمیشود. سایت فضایی را برایتان فراهم میکند تا به بهترین شکل ممکن ساختار و ارزش های برندتان را به مخاطبین ارائه دهید. بر این اساس هماهنگی نزدیکی بین خرید اینترنتی و آن لاین به وجود آمده است. همان طور که در فروشگاه های اینترنتی امروزه، تجربه کردن محصول و بسته بندی توسط خریداران، قبل از خرید اهمیت بسزایی پیدا کرده است، بسته بندی های اینترنتی هم در فروش های آن لاین نقش مهم تر و اساسی تری را ایفا می کنند. گر چه محصولاتی که نیازی به امتحان کردن و یا تست بسته بندی آن قبل از خرید حس نمی شود، بسیارند.

© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به طرح اندیش، ارائه دهنده خدمات چاپ و طراحی می باشد. پس میتوان به یقین گفت جعبه های فانتزی و خلاقانه در جهش فروش بسیار تاثیر گذارند و حتی در برند شدن هم بی تاثیر نیستند. یکی از آنها جعبه دسته دار میباشد که تفاوت را به کالا شما در بین رقبا خواهد داد. در تصویر زیر جعبه بسته بندی زعفران صادراتی را می بینید که جنس آن از مقوای ایندربرد ۳۵۰ گرمی است و از خدماتی مثل سلفون براق+طلاکوبی نوشته ها استفاد شده است و برای صادرات به کشور آلمان میباشد. هر طرحی با هر نوع برشی که قابل اجرا باشد را می توانیم برای شما چاپ و اجرا کنیم.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما